de note lader heeft 2A... de meeste andere 1Aquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef stoeltafel het volgende:
Check http://www.leka-trading.c(...)41_90&product_id=145
Deze accu is twee zo groot als de originele en de prijs is maar 20e.
Kennen mensen deze accu en winkel? Betrouwbaar? Mijn accu laadt heel slecht op dus dit lijkt me een mooi alternatief. Ben sinds twee weken de originele lader kwijt. Normaal niet zo erg omdat mijn htc lader ook prima de Note 2 kan opladen alleen gaat dit sinds 2 dagen heel langzaam. Vannacht heeft die maar tot 63% opgeladen.
Nee. De lader die bij mijn Note zit heeft als output 5V DC en 1,0A.quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de note lader heeft 2A... de meeste andere 1A
Ik denk dat sommige mensen dit topic verwarren met het topic van de Note II.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. De lader die bij mijn Note zit heeft als output 5V DC en 1,0A.
[ afbeelding ]
ik reageerde ook op die note 2 kerelquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen dit topic verwarren met het topic van de Note II.
Ja, daarom. De Note II heeft 2A en de originele Note heeft 1A. Daarom hoorde die vraag eigenlijk in het Note II topicquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reageerde ook op die note 2 kerel
quote:Anybody knows if the charger for the Note 10.1 will in the long run damage the Note II. From what I can see both have an output of 5V at around 2A.
Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970219
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen dit topic verwarren met het topic van de Note II.
Juist dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reageerde ook op die note 2 kerel
Ligt eraan wat voor een ROM je draait. Gingerbread, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean? AOSP of Touchwiz?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef Juup© het volgende:
Welke kernel kan ik het beste flashen op mijn Note? Ik wil af van de standaard kernel ivm de beperkingen die deze heeft, maar wil de boel niet nog eens bricken
ICSquote:Op woensdag 14 november 2012 17:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een ROM je draait. Gingerbread, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean? AOSP of Touchwiz?
De lag in S Planner is trouwens geheel weg nu, ik draai 4.1.2 Touchwiz (Ultimate ROM v4).
Nu ook Multi Window hack dus alle apps werken
En het Swype keyboard werkt ook! Beste ROM ooit
[ afbeelding ]
AOSP of Touchwiz?quote:
Touchwizquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
AOSP of Touchwiz?
EDIT
Ik ben er nu dus ook achter waarom de 'home' knop op Touchwiz ROMs altijd een paar seconden lagt na het indrukken. Blijkbaar ligt dat aan S Voice die geactiveerd wordt. Die instellingen moet je dus 'even' uitzetten in de S Voice settings.
Ik zit nu in de trein dus zodra ik mijn computer bij de hand heb zoek ik een ODIN-flashable kernel opquote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein dus zodra ik mijn computer bij de hand heb zoek ik een ODIN-flashable kernel op
Hmm dat is weer minder dan, alhoewel ik nu met de standaard ROM ook regelmatig fc's heb.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:49 schreef Catch22- het volgende:
Efs backup en nandroid backup maken en dan kan er weinig misgaan inderdaad.
De jelly bean leak heeft wel nadelen: accutijd, browser instabiel, wat rare fc's soms
Meh, accutijd is niet slechter dan op de officiële ICS. Die zuigt ookquote:Op donderdag 15 november 2012 08:49 schreef Catch22- het volgende:
Efs backup en nandroid backup maken en dan kan er weinig misgaan inderdaad.
De jelly bean leak heeft wel nadelen: accutijd, browser instabiel, wat rare fc's soms
Dank uquote:Op donderdag 15 november 2012 10:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meh, accutijd is niet slechter dan op de officiële ICS. Die zuigt ook
Anyways, hier is een goede universele kernel. Wel alleen in CWM te flashen, dus misschien eerst dan maar een pre-rooted ICS of JB ROM flashen van hier. Zodra je deze kernel hebt kun je gewoon custom ROMs beginnen te installeren.
Al gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 10:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En vergeet de Nandroid / EFS backup niet! Better safe than sorry
Haha, nice!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al gedaanZowel intern als extern als op Laptop opgeslagen
Kernel staat erop. Als ik straks nog zin en energie heb maak ik van diverse app's nog wat back-ups en dan kwak ik er een andere ROM op.
Los van dat vind ik de Note de beste keuze aan mobiele telefoon die ik in geen tijden meer heb gemaakt. Hij overschaduwt in technisch en uiterlijk op zich de iPhone 5 (trouwens alle Phones) en valt uiteindelijk ontzettend mee in handelbaarheid (grootte)quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:15 schreef Juup© het volgende:
Ik vind dat de prestaties van het toestel flink zijn verbeterd met JB.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:41 schreef Catch22- het volgende:
welke instellingen bedoel je? Dat een bepaalde actie met een bepaalde app wordt uitgevoerd? Want dat kan je wel clearen
Ik heb bewust nog nooit iets van Apple gehad (op een iPod Nano na in een grijs verleden) gehad dus kan daar niet over mee praten, verder had ik iets meer verwacht van de Note in eerste instantie, want hij was net zo snel/traag als de HTC Desire. Maar nu komt merendeels van het toestel tot zijn recht vind ik met JB, en ben ik er gewoon meer dan tevreden mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van dat vind ik de Note de beste keuze aan mobiele telefoon die ik in geen tijden meer heb gemaakt. Hij overschaduwt in technisch en uiterlijk op zich de iPhone 5 (trouwens alle Phones) en valt uiteindelijk ontzettend mee in handelbaarheid (grootte)
Als je naar die app gaat in de applijst bij instellingen staat er een kopje "Standaard starten" (Deze app wordt standaard geopend bij bepaalde acties). Dan staat er een knop "Standaardinstellingen wissen"quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik bedoel het volgende: Als voorbeeld het instellen van de achtergrond van het startscherm:
Ik kies een wallpaper uit die ik gedownload heb, en er wordt mij de keuze geboden om deze te croppen of een andere mogelijkheid, en om deze actie eenmalig of elke maal te gebruiken. Kies ik elke maal (wat ik per ongeluk gedaan heb), dan kan ik dat alleen herstellen door bij Instellingen - Applicatiebeheer te kiezen voor Appvoorkeuren opnieuw instellen. maar dan worden ALLE voorkeuren gereset voor de standaard acties van apps, en dat wil ik juist niet ik wil het maar van een paar apps.
Lang en wazig verhaal maar zo is het
Het apple ecosysteem is wel beter. Daarbij is het OS over het algemeen iets stabieler.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb bewust nog nooit iets van Apple gehad (op een iPod Nano na in een grijs verleden) gehad dus kan daar niet over mee praten, verder had ik iets meer verwacht van de Note in eerste instantie, want hij was net zo snel/traag als de HTC Desire. Maar nu komt merendeels van het toestel tot zijn recht vind ik met JB, en ben ik er gewoon meer dan tevreden mee.
Klopt, alleen is de mogelijkheid tot standaard instellingen wissen niet beschikbaar bij de app SecWallpaperChooser, dus dan houdt het al snel op (ik kan geen andere app vinden die er voor zorgt dat ik kan kiezen wat voor wallpaper ik wil hebben op vergrendel en/of startscherm).quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je naar die app gaat in de applijst bij instellingen staat er een kopje "Standaard starten" (Deze app wordt standaard geopend bij bepaalde acties). Dan staat er een knop "Standaardinstellingen wissen"
dat wil je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |