Op dit moment 1 uur 55 minuten en 58 seconden, dus jouw schermtijd is flink wat langerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oké. Dat opladen had ik ook al in de gaten, haha
Hoeveel schermtijd heb je?
Hmm, inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dit moment 1 uur 55 minuten en 58 seconden, dus jouw schermtijd is flink wat langer
Ik zal hem morgen eens helemaal opladen en dan veel gebruiken en kijken wat dan de resultaten zijn,quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad
Ik had het idee dat jouw batterijduur een stuk beter was dan de mijne
De LSA ROM van Eybee die ik nu gebruik werkt op zich goed dus ik blijf nog wel even bij die ROM denk ik, ben wel benieuwd wanneer Samsung nu eindelijk eens met een eigen update gaat komen.quote:Op zondag 2 december 2012 12:32 schreef J.Appleseed het volgende:
Blijkbaar is er alweer een nieuwe LSC ROM uitgelekt
Er is nog geen ROM naar mijn voorkeuren beschikbaar (met MultiWindow hack, zonder bloatware zoals Beats) dus ik blijf gewoon nog op mijn LSA.
EDIT
Maar alweer die superlelijke standaard 2.3 wallpapers
Wanneer gooien ze die er eens uit?
Inderdaad. Duurt erg lang...quote:Op zondag 2 december 2012 14:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
De LSA ROM van Eybee die ik nu gebruik werkt op zich goed dus ik blijf nog wel even bij die ROM denk ik, ben wel benieuwd wanneer Samsung nu eindelijk eens met een eigen update gaat komen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb gewoon die kale Stockrom, voldoet prima moet ik zeggen
oud nieuwsquote:Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Samsung Galaxy Note krijgt met update features Note II
Ohwquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oud nieuwsdat is al twee maanden bekend
Kun jij nagaan hoe lang wij al wachten.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
oud nieuwsdat is al twee maanden bekend
ik wacht nergens opquote:Op donderdag 27 december 2012 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun jij nagaan hoe lang wij al wachten.
Dus Samsung, schiet op met die officiële update!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Catch22- het volgende:
Nee. Alles is beter aan 4.1 Er is geen reden om bij 4.0 te blijven
Nee, niet waardeloos hoor. Gewoon 'normaal' bij mijquote:Op zondag 6 januari 2013 21:58 schreef Catch22- het volgende:
Supernexus![]()
Batterylife zal wel waardeloos zijn,maarja.
Even de 1-2 maanden doorkomen tot de xperia z uitkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |