De XXLSA leak is niets anders dan een uitgelekte ROM van (een van) eerste testversies van Samsung mbt JB op de Note. Na die versie zijn er nog meer versies gekomen tot aan de huidige versie welke de definitieve versie is en die officieel door Samsung is vrijgegeven.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.
Is dat een zogenaamde custom rom ofzo?
Maar is het voor mij nog mogelijk om iets anders dan jellybean 4.1.2 op mijn note te zetten?
Ik heb afgelopen weken ook 2 keer gehad. Scherm uit- en inschakelen was de remedie.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Mensen ik merk heel af en toe ( laten we zeggen 2 keer in de maand?) dat mijn Note op het scherm een " verstand verbijstering " heeft doordat het scherm plotseling alle kleuren van de regenboog toont en zichzelf daarna herstelt als ik de restart knop zoek of gewoon aansluit op het netwerk. Kortom even in mijn hand houd.
Ik merk het pas sinds kort en misschien heeft het te maken met de kou van de laatste weken en is het een temperatuurverschil waarop gereageerd wordt? Of toch iets anders? En zo ja,beste oplossing? Reparatie? Verder werkt hij prima!
Ik had daar ook paar keer last van.. misschien idd iets met temperatuurverschil.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Mensen ik merk heel af en toe ( laten we zeggen 2 keer in de maand?) dat mijn Note op het scherm een " verstand verbijstering " heeft doordat het scherm plotseling alle kleuren van de regenboog toont en zichzelf daarna herstelt als ik de restart knop zoek of gewoon aansluit op het netwerk. Kortom even in mijn hand houd.
Ik merk het pas sinds kort en misschien heeft het te maken met de kou van de laatste weken en is het een temperatuurverschil waarop gereageerd wordt? Of toch iets anders? En zo ja,beste oplossing? Reparatie? Verder werkt hij prima!
Geen last van gehad. Die van mij flikkert af en toe wel met z'n scherm (variërende helderheid dus) als de batterij <1% komtquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Had ik inderdaad ook (gebeurde op de Note van m'n vrouw ook). 'Kostte' ook elke keer enkele procenten van m'n batterij, overigens. Heel apart...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
In tegenstelling tot mijzelf heeft mijn Note geen last van vlagen van verstandsverbijsteringquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Zag dat gister de uitrol in Slowakije was gestart en vandaag Italie. Dus ik neem aan dat wij binnenkort toch ook wel aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef Juup© het volgende:
Ik krijg nog steeds de 4.1.2. update niet binnen via Samsung, telefoon blijft nog op 4.0.3. draaien officieel gezien. Dan de Duitse JB ROM er maar op
Dat weet je maar nooit bij Samsungquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef emil23 het volgende:
[..]
Zag dat gister de uitrol in Slowakije was gestart en vandaag Italie. Dus ik neem aan dat wij binnenkort toch ook wel aan de beurt zijn.
Yep. Is nu ook op SamMobile te downloaden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:16 schreef emil23 het volgende:
Ik zie op twitter dat de NL update beschikbaar is via kies. Iemand die dat kan bevestigen?
Update loopt via kies. Dus je note aan de pc hangen, kies starten, je even ergeren aan kies en klaar is Kees.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe kan ik JB installeren op mijn Note jongens?
Je moet hem nog wel eerst zelf van de site afhalen lijkt mij??quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:45 schreef emil23 het volgende:
[..]
Update loopt via kies. Dus je note aan de pc hangen, kies starten, je even ergeren aan kies en klaar is Kees.
Heb je wel een Nederlandse, unbranded Note?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je moet hem nog wel eerst zelf van de site afhalen lijkt mij??
Thans.. bij mij gaat ie niet spontaan updaten na kies te hebben gestart
Ja, er zit alleen een andere accu in.. zal dat het zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:20 schreef emil23 het volgende:
[..]
Heb je wel een Nederlandse, unbranded Note?
Hmmm heb hem gekoppeld maar volgens Kies is mijn Note niet geschikt voor update, softwareupdate via de telefoon zelf geeft hij trouwens aan dat er geen software-update beschikbaar is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:45 schreef emil23 het volgende:
[..]
Update loopt via kies. Dus je note aan de pc hangen, kies starten, je even ergeren aan kies en klaar is Kees.
Heb ik ook last van maar vraag me af of het aan je usb-poorten ligt? Geeft soms random een of andere hardware ID error, maar altijd en alleen als ik met mijn foon bezig benquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:22 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja, er zit alleen een andere accu in.. zal dat het zijn?
En de USB poort is een keer vervangen..
Er stond vanmorgen wel het teken dat de update er was.. toen ging ik hem aanzetten.. volgende keer dat ik keek.. was er helemaal niets meer..
In het begin is de update enkel via Kies beschikbaar. Update OTA zal wel snel volgen. Weet je zeker dat je een NL note hebt? De toestellen die via belsimpel e.d. worden verkocht hebben vaak een Poolse landcode. Eindigt je softwareversie op XEN?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hmmm heb hem gekoppeld maar volgens Kies is mijn Note niet geschikt voor update, softwareupdate via de telefoon zelf geeft hij trouwens aan dat er geen software-update beschikbaar is.
Maat van mij heeft een Nexus en die kan ook gewoon updaten via zijn toestel. Raar dat dat bij de Note via usb moet.
Waar zie je dat precies?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef emil23 het volgende:
[..]
In het begin is de update enkel via Kies beschikbaar. Update OTA zal wel snel volgen. Weet je zeker dat je een NL note hebt? De toestellen die via belsimpel e.d. worden verkocht hebben vaak een Poolse landcode. Eindigt je softwareversie op XEN?
Die heb ik ook.. mijne komt gewoon bij de Phonehouse vandaan..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar zie je dat precies?
Ik heb Baseband-versie N7000XXLPT
Kernelversie: N7000XXLPY
Buildnummer: IML74K.XXLPY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |