Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders evenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?
Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders even
Geen last van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
niet de ROM die ik hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed heb
Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.
De batterij ging na iedere update steeds minder lang mee maar nu is het gewoon extreem imo
Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar oudere firmware?
officiëlequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat is een officiële ROM of een custom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
officiëleEcht vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dus alleen Engels en Chineesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.
De allernieuwste versie,Jellybean?, heb ik nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeie grap, na 15 minuten weer een CWM backup gedraait om 2.3.6 terug te krijgen, als er bugs in de software zitten mbt het bereik kunnen ze optyfen, wat een pure bagger.
Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.
Daar heb nog nooit problemen mee gehad, zo lijkt het bij iedereen wel weer iets andersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?
Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.
De XXLSA leak is niets anders dan een uitgelekte ROM van (een van) eerste testversies van Samsung mbt JB op de Note. Na die versie zijn er nog meer versies gekomen tot aan de huidige versie welke de definitieve versie is en die officieel door Samsung is vrijgegeven.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.
Is dat een zogenaamde custom rom ofzo?
Maar is het voor mij nog mogelijk om iets anders dan jellybean 4.1.2 op mijn note te zetten?
Ik heb afgelopen weken ook 2 keer gehad. Scherm uit- en inschakelen was de remedie.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Mensen ik merk heel af en toe ( laten we zeggen 2 keer in de maand?) dat mijn Note op het scherm een " verstand verbijstering " heeft doordat het scherm plotseling alle kleuren van de regenboog toont en zichzelf daarna herstelt als ik de restart knop zoek of gewoon aansluit op het netwerk. Kortom even in mijn hand houd.
Ik merk het pas sinds kort en misschien heeft het te maken met de kou van de laatste weken en is het een temperatuurverschil waarop gereageerd wordt? Of toch iets anders? En zo ja,beste oplossing? Reparatie? Verder werkt hij prima!
Ik had daar ook paar keer last van.. misschien idd iets met temperatuurverschil.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Mensen ik merk heel af en toe ( laten we zeggen 2 keer in de maand?) dat mijn Note op het scherm een " verstand verbijstering " heeft doordat het scherm plotseling alle kleuren van de regenboog toont en zichzelf daarna herstelt als ik de restart knop zoek of gewoon aansluit op het netwerk. Kortom even in mijn hand houd.
Ik merk het pas sinds kort en misschien heeft het te maken met de kou van de laatste weken en is het een temperatuurverschil waarop gereageerd wordt? Of toch iets anders? En zo ja,beste oplossing? Reparatie? Verder werkt hij prima!
Geen last van gehad. Die van mij flikkert af en toe wel met z'n scherm (variërende helderheid dus) als de batterij <1% komtquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Had ik inderdaad ook (gebeurde op de Note van m'n vrouw ook). 'Kostte' ook elke keer enkele procenten van m'n batterij, overigens. Heel apart...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
In tegenstelling tot mijzelf heeft mijn Note geen last van vlagen van verstandsverbijsteringquote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Zag dat gister de uitrol in Slowakije was gestart en vandaag Italie. Dus ik neem aan dat wij binnenkort toch ook wel aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef Juup© het volgende:
Ik krijg nog steeds de 4.1.2. update niet binnen via Samsung, telefoon blijft nog op 4.0.3. draaien officieel gezien. Dan de Duitse JB ROM er maar op
Dat weet je maar nooit bij Samsungquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef emil23 het volgende:
[..]
Zag dat gister de uitrol in Slowakije was gestart en vandaag Italie. Dus ik neem aan dat wij binnenkort toch ook wel aan de beurt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |