Oh echt? Dan moet je een defect toestel hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes zijn wel interessant, maar ik kan geen bladzijden uit mijn telefoon toveren om om te slaan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh echt? Dan moet je een defect toestel hebben
Heb je 'm al geprobeerd aan en uit te zetten?
Is dat dat debug-kitje voor als je 'm brickt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Heb deze maar eens besteld
[ afbeelding ]
Altijd handig denk ik.
USB Jig idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Is dat dat debug-kitje voor als je 'm brickt?
grappig, maar niet voor de XEN versie mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef J.Appleseed het volgende:
OP even wat opgefleurd en bijgewerkt
Overigens ben ik verrast door de officiële Jelly Bean ROM. Alles gaat erg vloeiend en snel, dit i.t.t. de leaks waarbij denk ik nog geen Project Butter geïmplementeerd was.
Wat betreft batterijduur kan ik op het moment nog niks zeggen uiteraard.
Eybee's versie is gebaseerd op de Duitse. Geen idee wat de code daar precies van is, LSZ of zo? Heb 'm gewoon geflashed via CWM want ik wil mijn root wel graag behoudenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
grappig, maar niet voor de XEN versie mag ik aannemen?
Verrek, da's niks. Maar leg eens uit, hoe werkt dat dan? En bij wat? Softbrick, hardbrick, ...?quote:
Klopt, hoewel ik dat ding toch nauwelijks gebruikte. Nu met S Note is het wel weer handigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat ik de s-pen niet kan gebruiken bij SuperNexus
Bij beide bricks heb ik begrepen. De USB JIG vervangt de toetsencombinatie om het toestel in Odin download mode te krijgen. Bij een brick werken de toetsen niet meer en kun je dus niet meer in de download mode komen om de boel te herstellen, en de JIG doet hardwarematig wat de toetsen anders doen zeg maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Eybee's versie is gebaseerd op de Duitse. Geen idee wat de code daar precies van is, LSZ of zo? Heb 'm gewoon geflashed via CWM want ik wil mijn root wel graag behouden
[..]
Verrek, da's niks. Maar leg eens uit, hoe werkt dat dan? En bij wat? Softbrick, hardbrick, ...?
[..]
Klopt, hoewel ik dat ding toch nauwelijks gebruikte. Nu met S Note is het wel weer handig
Oh, zo. Nice! Ook maar zo'n dingetje bestellen danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij beide bricks heb ik begrepen. De USB JIG vervangt de toetsencombinatie om het toestel in Odin download mode te krijgen. Bij een brick werken de toetsen niet meer en kun je dus niet meer in de download mode komen om de boel te herstellen, en de JIG doet hardwarematig wat de toetsen anders doen zeg maar.
Ja en ja en dan inschakelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, zo. Nice! Ook maar zo'n dingetje bestellen danHeb je de jouwe bij DealXtreme gehaald?
En hoe werkt dat dan? Gewoon dat ding in de micro-USB aansluiting douwen?
Ik draai nu heel even 2.3.5.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc.
Alles werkt comfortabel op een Note. Het grote scherm is echt een voordeel, ondanks dat daar vaak aan getwijfeld wordt door mensen die geen note bezitten. (Dit is btw het update topic van de note 1)quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef cupcake33 het volgende:
Is dit het topic voor de Note 2? Ik zie geen andere?
Hoe dan ook ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die van de S2 overgestapt zijn naar de Note 1/2. Ik overweeg deze zelf aan te schaffen, maar in ieder geval niet voor de zomervakantie, misschien over een jaar... Nu heb ik het geld niet en ik heb de S2 net iets meer dan een jaar. Vooral het typen lijkt me zeer comfortabel op de Note.
Goed zoeken: DIG / [Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef cupcake33 het volgende:
Is dit het topic voor de Note 2? Ik zie geen andere?
Hoe dan ook ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die van de S2 overgestapt zijn naar de Note 1/2. Ik overweeg deze zelf aan te schaffen, maar in ieder geval niet voor de zomervakantie, misschien over een jaar... Nu heb ik het geld niet en ik heb de S2 net iets meer dan een jaar. Vooral het typen lijkt me zeer comfortabel op de Note.
Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.quote:
Aha dank je. Ik blijf dan maar bij de leak die ik draai, want die is lekker zuinigquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
Ik draai momenteel de Duitse versie van Eybee - performance is super (alleen gallery wilde aanvankelijk nog wel eens traag zijn) en internetverbinding ook. Batterijduur niet, thoughquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb sinds kort mijn note geupdate naar jellybean via Odin. Alleen ben ik niet echt te spreken over de perfomance, soms beetje traag en mijn internet verbinding is nu echt ruk. Sommige apps zoals NU.nl of facebook etc. werken niet goed of helemaal niet op mijn thuis wifi. Ik had daar hier voor totaal geen last van. Als ik mijn wifi uit zet en op het internet ga duurt het echt lang voor dat ik een keer verbinding heb.. en het 3G logo verdwijnt dan en dan zie je alleen G zie screenshot
[ afbeelding ]
ook hier had ik eerst geen last van. Weet iemand een hoe ik weer terug ga naar oude firmware? of sterker nog wie weet een betere jellybean versie? Ik heb trouwens de asia version.
alvast bedankt
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik draai momenteel de Duitse versie van Eybee - performance is super (alleen gallery wilde aanvankelijk nog wel eens traag zijn) en internetverbinding ook. Batterijduur niet, though
Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders evenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?
Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders even
Geen last van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
niet de ROM die ik hebquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed heb
Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.
De batterij ging na iedere update steeds minder lang mee maar nu is het gewoon extreem imo
Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar oudere firmware?
officiëlequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat is een officiële ROM of een custom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
officiëleEcht vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dus alleen Engels en Chineesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.
De allernieuwste versie,Jellybean?, heb ik nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.
Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Goeie grap, na 15 minuten weer een CWM backup gedraait om 2.3.6 terug te krijgen, als er bugs in de software zitten mbt het bereik kunnen ze optyfen, wat een pure bagger.
Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.
Daar heb nog nooit problemen mee gehad, zo lijkt het bij iedereen wel weer iets andersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?
Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |