abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123069720

De Samsung Galaxy Note (N7000, i9220) is een hybride smartphone-tablet (ook wel 'phablet' genoemd) met een groot en helder 5,3-inch superAMOLED HD-display, het Android 4.1 Jelly Bean-besturingssysteem en de TouchWiz UX Nature-interface, zoals bekend van de Samsung Galaxy SIII.

Bijzonder aan de Galaxy Note is de meegeleverde 'S Pen', een digitale stylus pen waarmee je zeer natuurlijk op het display schrijft. Meegeleverd zijn onder meer de 'S Note' (multimedia)- en 'S Planner' (agenda)-functionaliteiten. De 'S Pen' ondersteunt handschriftherkenning waarmee je via Samsungs ChatON-messenger applicatie handgeschreven berichten kan versturen.

Verder kan je onder meer rekenen op een 8-megapixel camera met een 1080p Full HD-videorecorder, een 2-megapixel webcam, 3G/4G-ondersteuning, WiFi, WiFi-hotspotfunctionaliteit, WiFi-Direct, Exchange ActiveSync, Bluetooth 3.0, DLNA, GPS en een krachtige 1,4GHz ARM Cortex A9-processor.

Polaris Office laat je gelijk Office-bestanden bekijken en bewerken.

Het geheugen van de Note bedraagt 16GB en is uitbreidbaar via microSD.

Apparaat & afmetingen
De Samsung Galaxy Note is een 5,3-inch smartphone-tablet met een gewicht van 178 gram.
De afmetingen van de smartphone zijn 14,70 x 9,30 x 1,00 centimeter.
De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 810 minuten.
De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 820 uur.

Bel- & datafuncties

De Samsung Galaxy Note ondersteunt GSM 1800 en 1900 MHz netwerken.
Met de Galaxy Note kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning. De snelheid van HSDPA heft het verschil tussen thuis en onderweg op.

Met de Samsung Galaxy Note kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Dankzij de emailondersteuning kan je ook gewoon je eigen emails lezen.

Trilalarm en polyfone of mp3 beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.

De Samsung Galaxy Note heeft 16 GB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar.

Je kan data door middel van USB overzetten van en naar je PC. De Galaxy Note heeft verder nog Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets) en WiFi (voor draadloze communicatie met thuis- of bedrijfsnetwerken).

Multimedia
Met de Samsung Galaxy Note kan je zowel audio (MP3, WAV, eAAC+, AC3 en FLAC) als video (MP4, DivX, XviD, WMV, H.264 en H.263) bestanden mobiel luisteren en bekijken.

De Samsung Galaxy Note heeft twee ingebouwde camera's. De hoofdcamera heeft een resolutie van 8.00 megapixel, waar je ook video's mee kan opnemen. De frontcamera, bijvoorbeeld voor videogesprekken, heeft een resolutie van 2.0 megapixel.

Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de aanwezige flitser.

Scherm & bediening
De bediening van de smartphone vindt plaats op het apparaat zelf (touchscreen). Dit scherm heeft een resolutie van 1280 x 800 pixels.

De Samsung Galaxy Note draait op Android 2.3 Gingerbread, 4.0 Ice Cream Sandwich of 4.1 Jelly Bean. Android is Google's mobiele besturingssysteem. Android 4.1 Jelly Bean is de op één na nieuwste Android-versie met onder andere Google Now en Project Butter. Tevens zal de Galaxy Note in het tweede kwartaal van 2013 voorzien worden van Samsung's zogenaamde "Premium Suite"

HIER is de OP te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door J.Appleseed op 19-02-2013 13:52:54 ]
pi_123069796
OP even wat opgefleurd en bijgewerkt :)

Overigens ben ik verrast door de officiële Jelly Bean ROM. Alles gaat erg vloeiend en snel, dit i.t.t. de leaks waarbij denk ik nog geen Project Butter geïmplementeerd was.

Wat betreft batterijduur kan ik op het moment nog niks zeggen uiteraard.

[ Bericht 50% gewijzigd door J.Appleseed op 19-02-2013 13:45:48 ]
pi_123070805
Eindelijk weer een nette TT :D
pi_123070891
Plaatjes zijn wel interessant, maar ik kan geen bladzijden uit mijn telefoon toveren om om te slaan?

;)
pi_123070932
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes zijn wel interessant, maar ik kan geen bladzijden uit mijn telefoon toveren om om te slaan?

[ afbeelding ]

;)
Oh echt? Dan moet je een defect toestel hebben ;(

Heb je 'm al geprobeerd aan en uit te zetten? :D
pi_123071073
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oh echt? Dan moet je een defect toestel hebben ;(

Heb je 'm al geprobeerd aan en uit te zetten? :D
>:)

Heb deze maar eens besteld

Altijd handig denk ik.
pi_123071101
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

>:)

Heb deze maar eens besteld

[ afbeelding ]

Altijd handig denk ik.
Is dat dat debug-kitje voor als je 'm brickt?
pi_123076598
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Is dat dat debug-kitje voor als je 'm brickt?
USB Jig idd.
pi_123080383
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Juup© het volgende:

[..]

USB Jig idd.
Nice. Mag 't kosten?
pi_123082324
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef J.Appleseed het volgende:
OP even wat opgefleurd en bijgewerkt :)

Overigens ben ik verrast door de officiële Jelly Bean ROM. Alles gaat erg vloeiend en snel, dit i.t.t. de leaks waarbij denk ik nog geen Project Butter geïmplementeerd was.

Wat betreft batterijduur kan ik op het moment nog niks zeggen uiteraard.
grappig, maar niet voor de XEN versie mag ik aannemen?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_123082539
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nice. Mag 't kosten?
¤1.20 :D
pi_123082569
Jammer dat ik de s-pen niet kan gebruiken bij SuperNexus ;(
pi_123082907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

grappig, maar niet voor de XEN versie mag ik aannemen?
Eybee's versie is gebaseerd op de Duitse. Geen idee wat de code daar precies van is, LSZ of zo? Heb 'm gewoon geflashed via CWM want ik wil mijn root wel graag behouden :D

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

¤1.20 :D
Verrek, da's niks. Maar leg eens uit, hoe werkt dat dan? En bij wat? Softbrick, hardbrick, ...?

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat ik de s-pen niet kan gebruiken bij SuperNexus ;(
Klopt, hoewel ik dat ding toch nauwelijks gebruikte. Nu met S Note is het wel weer handig :)
pi_123083155
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Eybee's versie is gebaseerd op de Duitse. Geen idee wat de code daar precies van is, LSZ of zo? Heb 'm gewoon geflashed via CWM want ik wil mijn root wel graag behouden :D

[..]

Verrek, da's niks. Maar leg eens uit, hoe werkt dat dan? En bij wat? Softbrick, hardbrick, ...?

[..]

Klopt, hoewel ik dat ding toch nauwelijks gebruikte. Nu met S Note is het wel weer handig :)
Bij beide bricks heb ik begrepen. De USB JIG vervangt de toetsencombinatie om het toestel in Odin download mode te krijgen. Bij een brick werken de toetsen niet meer en kun je dus niet meer in de download mode komen om de boel te herstellen, en de JIG doet hardwarematig wat de toetsen anders doen zeg maar.
pi_123091503
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bij beide bricks heb ik begrepen. De USB JIG vervangt de toetsencombinatie om het toestel in Odin download mode te krijgen. Bij een brick werken de toetsen niet meer en kun je dus niet meer in de download mode komen om de boel te herstellen, en de JIG doet hardwarematig wat de toetsen anders doen zeg maar.
Oh, zo. Nice! Ook maar zo'n dingetje bestellen dan :) Heb je de jouwe bij DealXtreme gehaald?

En hoe werkt dat dan? Gewoon dat ding in de micro-USB aansluiting douwen?
pi_123092036
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Oh, zo. Nice! Ook maar zo'n dingetje bestellen dan :) Heb je de jouwe bij DealXtreme gehaald?

En hoe werkt dat dan? Gewoon dat ding in de micro-USB aansluiting douwen?
Ja en ja en dan inschakelen.
pi_123104413
Ik ben van LSZ terug gegaan naar de LSC leak, accuduur is bij de LSC leak beduidend beter bij mij.
pi_123104767
Dit lijkt mij handig gezien het gemis aan een notificatie LED bij de Note: [MOD] bLED button LED notification for Galaxy Note

Ben benieuwd wat het aan accu slurpt, ga het eens testen.

Laat maar, bij het installeren ging het al fout. Waarschijnlijk door de custom kernel die ik draai: "This MOD has been tested on KKA kernel, but it should support all stock kernels (seems like none of custom kernels are supported)".

[ Bericht 16% gewijzigd door Juup© op 20-02-2013 08:25:50 ]
pi_123116958
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc. :s)
pi_123119022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik draai nog Android 2.3.6 op m'n Note, enig reden om over te stappen op 4.x.x? M'n telefoon is geroot etc. :s)
Ik draai nu heel even 2.3.5. :D Ben met diverse ROM's aan het klooien.
pi_123356493
Is die update er ondertussen al?
pi_123393822
Is dit het topic voor de Note 2? Ik zie geen andere?

Hoe dan ook ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die van de S2 overgestapt zijn naar de Note 1/2. Ik overweeg deze zelf aan te schaffen, maar in ieder geval niet voor de zomervakantie, misschien over een jaar... Nu heb ik het geld niet en ik heb de S2 net iets meer dan een jaar. Vooral het typen lijkt me zeer comfortabel op de Note.
pi_123398168
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef cupcake33 het volgende:

Hoe dan ook ben ik benieuwd naar ervaringen van mensen die van de S2 overgestapt zijn naar de Note 1/2. Ik overweeg deze zelf aan te schaffen, maar in ieder geval niet voor de zomervakantie, misschien over een jaar... Nu heb ik het geld niet en ik heb de S2 net iets meer dan een jaar. Vooral het typen lijkt me zeer comfortabel op de Note.
Alles werkt comfortabel op een Note. Het grote scherm is echt een voordeel, ondanks dat daar vaak aan getwijfeld wordt door mensen die geen note bezitten. (Dit is btw het update topic van de note 1)
pi_123398833
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef cupcake33 het volgende:

Goed zoeken: DIG / [Samsung Galaxy Note 2] Waar het F5-en bij de orderstatus is begonnen
pi_123426189
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:05 schreef Juup© het volgende:
Is die update er ondertussen al?
Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
pi_123427804
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, hoor, draai 'm al een tijdje. Een enorme batterijslurper maar draait wel lekker snel, alles is vloeiend.
Aha dank je. Ik blijf dan maar bij de leak die ik draai, want die is lekker zuinig ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 28-02-2013 09:15:43 (Typo) ]
pi_123444567
Iemand een idee hoe ik het zoeken via de homebutton uit kan schakelen? Spraakzoeken is al uitgeschakeld, maar als ik dubbelklik op de Homebutton dan krijg ik nog de normale zoekoptie en die wil ik ook weghebben.
pi_123444628
Ik heb sinds kort mijn note geupdate naar jellybean via Odin. Alleen ben ik niet echt te spreken over de perfomance, soms beetje traag en mijn internet verbinding is nu echt ruk. Sommige apps zoals NU.nl of facebook etc. werken niet goed of helemaal niet op mijn thuis wifi. Ik had daar hier voor totaal geen last van. Als ik mijn wifi uit zet en op het internet ga duurt het echt lang voor dat ik een keer verbinding heb.. en het 3G logo verdwijnt dan en dan zie je alleen G zie screenshot

ook hier had ik eerst geen last van. Weet iemand een hoe ik weer terug ga naar oude firmware? of sterker nog wie weet een betere jellybean versie? Ik heb trouwens de asia version.

alvast bedankt
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123454182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:18 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik heb sinds kort mijn note geupdate naar jellybean via Odin. Alleen ben ik niet echt te spreken over de perfomance, soms beetje traag en mijn internet verbinding is nu echt ruk. Sommige apps zoals NU.nl of facebook etc. werken niet goed of helemaal niet op mijn thuis wifi. Ik had daar hier voor totaal geen last van. Als ik mijn wifi uit zet en op het internet ga duurt het echt lang voor dat ik een keer verbinding heb.. en het 3G logo verdwijnt dan en dan zie je alleen G zie screenshot
[ afbeelding ]
ook hier had ik eerst geen last van. Weet iemand een hoe ik weer terug ga naar oude firmware? of sterker nog wie weet een betere jellybean versie? Ik heb trouwens de asia version.

alvast bedankt
Ik draai momenteel de Duitse versie van Eybee - performance is super (alleen gallery wilde aanvankelijk nog wel eens traag zijn) en internetverbinding ook. Batterijduur niet, though :P
pi_123455189
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik draai momenteel de Duitse versie van Eybee - performance is super (alleen gallery wilde aanvankelijk nog wel eens traag zijn) en internetverbinding ook. Batterijduur niet, though :P
Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123455328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Is dat een bekende kwaal bij jellybean? dat die internet verbinding niet goed werkt ?
Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?
pi_123455554
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, naar wat ik heb begrepen niet. Heb ik nooit last van gehad iig. Kan het niet (tijdelijk?) aan de dekking van je provider liggen?
hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders even
pi_123457331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:32 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

hm oke, nou lijkt me sterk. Valt gewoon erg op nadat ik nwe firmware erop heb gezet dat mijn i.net veel minder is. Kun je bij de duitse versie ook meerdere talen kiezen? of alleen tussen engels en duits? PM me anders even
Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed heb :)
pi_123464023
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Geen last van.
pi_123477145
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.
De batterij ging na iedere update steeds minder lang mee maar nu is het gewoon extreem imo

Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar oudere firmware? :@
pi_123482275
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Alle talen zijn daar gewoon bij ingebakken. Dat is bij elke ROM zo als ik het goed heb :)
niet de ROM die ik heb
pi_123491341
quote:
8s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Die is batterij die gaat gewoon leeg zonder iets te doen.
De batterij ging na iedere update steeds minder lang mee maar nu is het gewoon extreem imo

Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar oudere firmware? :@
Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.
pi_123491356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

niet de ROM die ik heb
En dat is een officiële ROM of een custom?
pi_123491524
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

En dat is een officiële ROM of een custom?
officiële
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123491718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

officiële
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.
pi_123499928
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Echt vreemd dan. Bij elke officiële ROM heb ik minimaal de Nederlandse, Duitse, Engelse en Franse taal bij zitten (en nog veeeel meer). En de laatste ROM (de Germany versie) die bij SamMobile te downloaden is ondersteund bij mij dus al die vele talen.
Ja ik dus alleen Engels en Chinees :') maar goed SamMobile.. ik ga daar ff checken. Thanks
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:33:48 #42
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123500267
Werkt Jelly Bean met root+CWM? Geen zin om die honderden ongeordende topics te lezen op xda :')
Oh en kan je zonder problemen een CWM backup draaien om terug te gaan naar 2.3.6? Ik kan me herinneren dat mensen hun telefoon compleet hadden gebricked door een bug :P
pi_123528282
In de OP staat dat de Note 1800 en 1900MHz ondersteunt, maar hij ondersteunt meer netwerken.

GSM&EDGE Band Quad Band (850 / 900 / 1.800 / 1.900 Mhz)

Netwerk en gegevens
GPRS (850 / 900 / 1.800 / 1.900 Mhz)
EDGE (850 / 900 / 1.800 / 1.900 Mhz)
3G HSPA+ 21 Mbps / 4G LTE

[ Bericht 32% gewijzigd door Juup© op 02-03-2013 08:19:26 (Info) ]
pi_123529449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.
De allernieuwste versie,Jellybean?, heb ik nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.

@ Max-Westerman

Ik zou als je Note niet te oud is (minder dan 1/2 jaar) terugbrengen waar je hem hebt gekocht zodat de winkel deze kan opsturen en dan zal men bij Samsung automatisch je Note updaten met de nieuwste OS en gelijk alles wat niet goed is repareren. Uiteraard gratis want consumentenwet zegt dat binnen 6 maanden je zonder enige vorm van kosten een deugdelijk apparaat moet hebben w.o. dus een goed werkende batterij.

Ik heb dit gedaan en heb een uitstekend werkende Note met idem dito batterij en netwerk.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 10:32:41 ]
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:11:05 #45
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123545070
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef Iwanius het volgende:
Hallo, oud 2.3.6 gebruiker hier met een Note. 4.xx is zeker de moeite waard en aan te bevelen.
De allernieuwste versie,Jellybean?, heb ik nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.
:D :'( :D
Goeie grap, na 15 minuten weer een CWM backup gedraait om 2.3.6 terug te krijgen, als er bugs in de software zitten mbt het bereik kunnen ze optyfen, wat een pure bagger.
pi_123546083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

:D :'( :D
Goeie grap, na 15 minuten weer een CWM backup gedraait om 2.3.6 terug te krijgen, als er bugs in de software zitten mbt het bereik kunnen ze optyfen, wat een pure bagger.
Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.
pi_123551388
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik draai nog steeds de JB LSA leak en die geeft geen problemen wat ontvangst en bereik e.d. betreft. Het enige minpuntje van die ROM (en de reden dat ik de stock ROM toch eens volledig ga testen) is dat de camera soms hangt en ik dan niets anders kan doen dan de boel rebooten.
Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?
pi_123564949
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, de camera doet het bij mij prima. Om de één of andere reden slaat 'ie de "snelkoppelingen" wel nooit op als ik ze aanpas - dat deed 'ie in GB niet, in ICS niet en nu ook in JB niet. Hebben jullie daar ook last van?
Daar heb nog nooit problemen mee gehad, zo lijkt het bij iedereen wel weer iets anders :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 03-03-2013 19:34:50 ]
pi_123564955

[ Bericht 100% gewijzigd door Juup© op 03-03-2013 19:34:41 (Vreemde edit ?) ]
pi_123576009
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik draai nu de LSA leak en die is stabiel en gaat veel langer mee dan de laatste Samsung update.
Hoewel ik al een jaar een Android telefoon heb heb ik geen idee wat een LSA leak precies is.
Is dat een zogenaamde custom rom ofzo?

Maar is het voor mij nog mogelijk om iets anders dan jellybean 4.1.2 op mijn note te zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')