Als ik de features etyc van je link lees wordt ik nog niet echt enthousiast om mijn Note 2 te vervangen door een Note 3. Er zit volgens mij vrij weinig verschil tussen de twee.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen.Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
mwa als ik hem voor een 200 kan krijgen zeg ik ja, maar niet meer. De note2 werkt prima en wat Tommelaer aangeeft er zit niet heel erg veel verschil tussen de twee apparaten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen.Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
Ik heb de Note 1, en voorlopig nog geen zin om over te stappen naar de Note 3.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
mijn zus heeft de note1 en ik kan ook niet superveel verschil tussen de 1 en de 2 vinden hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
URL's?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:39 schreef Tommelaer het volgende:
Op XDA zijn al verscheidende note3 mods te vinden.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1796quote:
Dank. Maar ik heb de Note 1quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:07 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1796
https://db.tt/IJ3lCG7A
Ik blijf voorlopig nog wel een tijdje met de Note 2 doen. Samsung komt ook met de Galaxy F-lijn. Dat moet echt het topsegment worden schijnt met top-of-the bill toestellen in aluminium. Even aankijken wat dat gaat doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Iemand de Galaxy Note 3 nog gekocht? Ik zat net even die abonnementen te bekijken, maar die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
Er zit zo weinig verschil in dat ik het de moeite niet waard vindt. De features van de 3 komen gauw genoeg naar de 2. Dat zag je ook met de S2 en de S3.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Iemand de Galaxy Note 3 nog gekocht? Ik zat net even die abonnementen te bekijken, maar die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
Ja,maar wat wil je. Het is gewoon big business die hele telefoonhype.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Zo was het met mijn Note I aan het eind ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Iwanius het volgende:
We weten wel wanneer we een toptelefoon herkennen..![]()
Ik blijf het altijd vermakelijk vinden als je iPhone gebruikers nerveus ziet rondkijken in de middag ( of vragen) omdat hun iPhone inmiddels nog maar een paar % aan batterijduur heeft..
Oh je bedoelt zoiets? Ja, je moet toch iets hè. Nu vind ik wel dat dit nog beter uitziende oplossingen zijn dan de gedrochten die er voor Droids zijnquote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Iwanius het volgende:
Zag laatst ook een Chinees joch met zijn iPhone spelen en hij had een wit blok (waarschijnlijk batterij) waarin zijn iPhone aan bevestigd was. Wit met een blauw lampje. Leek veel op een zeepdoosje.
kostda?quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef J.Appleseed het volgende:
Mja, ik gebruik mijn telefoon inderdaad aardig veel. Maar even wat anders; ik heb nu nog een origineel Samsung Desktop Dock over, aangezien de Note is overgegaan naar mijn vader en hij 't ding niet gebruikt en mijn nieuwe Note II daar niet goed in past (te smal).
Ik dacht, zet ik 'm hier eerst even neer voordat ik overga op V&A/MarktplaatsIemand interesse?
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je of er een datakabel bij zit? Die zat er niet bij. Er wordt verwacht dat je de originele datakabel gebruikt, die bij je telefoon zat, denk ik. Ik zal zo even kijken of je er ook data mee kan uitwisselen. Het is een origineel Samsung-accessoire dus ik ga uit van welquote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kostda?
en ik neem aan oplader en datakabel? als in ik kan Kies er ook mee starten? (heb een doc gehad die alleen aan opladen deed).
neuj ik bedoel dat als ik er een datakabel in druk ik dan ook de data opties krijg en niet puur de oplaadopties.quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Bedoel je of er een datakabel bij zit? Die zat er niet bij. Er wordt verwacht dat je de originele datakabel gebruikt, die bij je telefoon zat, denk ik. Ik zal zo even kijken of je er ook data mee kan uitwisselen. Het is een origineel Samsung-accessoire dus ik ga uit van wel
Heb er 40 euro voor betaald bij bol.com dus ik zou zeggen: 25 euro inclusief? Originele verpakking is nog aanwezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |