Klopt jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo ziet de accu status eruit bij intensief gebruik (veel internetten, foto's maken en bewerken en uploaden, zowel WiFi als mobiel internet, kwartiertje telefoneren, scherm constant op 100% helderheid.
Dus dan gaat het snel
[ afbeelding ]
Ik ben met een volle accu de deur uitgegaan rond 18:00 uur, en zoals jij kunt zien is de screenshot genomen op 00:10 uur. Dus reken maar uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
En over hoeveel uur spreken we dan? 12 uur? 24 uur?
Ik heb met J.Appleseed hierover achter de schermen een kort gesprek gehad en mijn ervaringen met de Note. En ik doe alles wat jij hierop somt ook. Apart.
ja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tommelaer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een galaxy note overnemen van iemand voor 190 euro. Is dit nog de moeite waard?
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tommelaer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een galaxy note overnemen van iemand voor 190 euro. Is dit nog de moeite waard?
Ja of je koopt de Galaxy Note 3 voor 750 euro, die is nog sneller. Lui zijn knettergek geworden, zowel Apple als Samsung. Ik ga lekker een smartphone kopen bij de Wibra.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 he
dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef AaalbersB het volgende:
[..]
Ja of je koopt de Galaxy Note 3 voor 750 euro, die is nog sneller. Lui zijn knettergek geworden, zowel Apple als Samsung. Ik ga lekker een smartphone kopen bij de Wibra.
Ik heb inmiddels de Note 2 kunnen aanschaffen, zo goed als nieuw. Zeer prettig telefoontje. Zeker als je ook ebooks wilt kunnen lezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 he
Nee maar de Nexus 4 en Note zijn ook compleet verschillend, dus dat is ook een kromme vergelijking.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner schermquote:Op donderdag 12 september 2013 11:57 schreef AaalbersB het volgende:
[..]
Nee maar de Nexus 4 en Note zijn ook compleet verschillend, dus dat is ook een kromme vergelijking.
Geen S Pen JWZ ouwe.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner scherm
Fijnste toestel dat ik gehad heb. Ik denk dat ik hierna blind naar de Note3 overstap.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de Note 2 kunnen aanschaffen, zo goed als nieuw. Zeer prettig telefoontje. Zeker als je ook ebooks wilt kunnen lezen.
En je neemt geen Samsung Note vanwege zijn kleine formaat....quote:Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner scherm
Ik ben er ook erg tevreden mee tot nu toe. Ik heb er woensdag snel ff een muvit klaphoesje bij gekocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Fijnste toestel dat ik gehad heb. Ik denk dat ik hierna blind naar de Note3 overstap.
Ik moet hem ook eerst zien hoor maar dat kunstlederen achterkantje vind ik wel chique eigenlijk. Maar het zijn vooral de specs die het hem doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben niet heel erg enthousiast over de Note 3, vind 'm zo op de foto's niet erg mooi. Misschien moet ik hem eerst in de winkel zien, maar zoals ik het nu zie stap ik straks over naar de Galaxy Mega.
Nightclock ga ik dan ook gelijk even proberen. Goeie tip.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:24 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg tevreden mee tot nu toe. Ik heb er woensdag snel ff een muvit klaphoesje bij gekocht.
De app Nightclock van Ned Fox erop om als wekker te gebruiken, Perfect! Wakker worden met eigen muziek.
Ik verwacht dat ik over een paar jaar ook overstap op de volgende Note. (Note 4/5??).
De intentie is toch wel minstens 2 jaar met een toestel te doen net als mijn vorige Galaxy S2.
Het zal wel een kwestie van tijd zijn wanneer er ook van die achterkantjes voor de Note 2 verschijnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik moet hem ook eerst zien hoor maar dat kunstlederen achterkantje vind ik wel chique eigenlijk. Maar het zijn vooral de specs die het hem doen.
Heb er nu ook eentje van leer, die van Krusell. Ik vind die originele flipcases mooier maar heb toch liever wat extra bescherming.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
Het zal wel een kwestie van tijd zijn wanneer er ook van die achterkantjes voor de Note 2 verschijnen.
Ik vind het ook wel wat hebben maar zal het niet gaan kopen omdat ik mijn toestel toch in een flipcase heb zitten.(Ook van leer )
Als ik de features etyc van je link lees wordt ik nog niet echt enthousiast om mijn Note 2 te vervangen door een Note 3. Er zit volgens mij vrij weinig verschil tussen de twee.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen.Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
mwa als ik hem voor een 200 kan krijgen zeg ik ja, maar niet meer. De note2 werkt prima en wat Tommelaer aangeeft er zit niet heel erg veel verschil tussen de twee apparaten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen.Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
Ik heb de Note 1, en voorlopig nog geen zin om over te stappen naar de Note 3.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
mijn zus heeft de note1 en ik kan ook niet superveel verschil tussen de 1 en de 2 vinden hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |