Klopt jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo ziet de accu status eruit bij intensief gebruik (veel internetten, foto's maken en bewerken en uploaden, zowel WiFi als mobiel internet, kwartiertje telefoneren, scherm constant op 100% helderheid.
Dus dan gaat het snel
[ afbeelding ]
Ik ben met een volle accu de deur uitgegaan rond 18:00 uur, en zoals jij kunt zien is de screenshot genomen op 00:10 uur. Dus reken maar uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:53 schreef Iwanius het volgende:
En over hoeveel uur spreken we dan? 12 uur? 24 uur?
Ik heb met J.Appleseed hierover achter de schermen een kort gesprek gehad en mijn ervaringen met de Note. En ik doe alles wat jij hierop somt ook. Apart.
ja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tommelaer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een galaxy note overnemen van iemand voor 190 euro. Is dit nog de moeite waard?
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef Tommelaer het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een galaxy note overnemen van iemand voor 190 euro. Is dit nog de moeite waard?
Ja of je koopt de Galaxy Note 3 voor 750 euro, die is nog sneller. Lui zijn knettergek geworden, zowel Apple als Samsung. Ik ga lekker een smartphone kopen bij de Wibra.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 he
dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef AaalbersB het volgende:
[..]
Ja of je koopt de Galaxy Note 3 voor 750 euro, die is nog sneller. Lui zijn knettergek geworden, zowel Apple als Samsung. Ik ga lekker een smartphone kopen bij de Wibra.
Ik heb inmiddels de Note 2 kunnen aanschaffen, zo goed als nieuw. Zeer prettig telefoontje. Zeker als je ook ebooks wilt kunnen lezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor 200/250 heb je een veel snellere nexus 4 he
Nee maar de Nexus 4 en Note zijn ook compleet verschillend, dus dat is ook een kromme vergelijking.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner schermquote:Op donderdag 12 september 2013 11:57 schreef AaalbersB het volgende:
[..]
Nee maar de Nexus 4 en Note zijn ook compleet verschillend, dus dat is ook een kromme vergelijking.
Geen S Pen JWZ ouwe.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner scherm
Fijnste toestel dat ik gehad heb. Ik denk dat ik hierna blind naar de Note3 overstap.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de Note 2 kunnen aanschaffen, zo goed als nieuw. Zeer prettig telefoontje. Zeker als je ook ebooks wilt kunnen lezen.
En je neemt geen Samsung Note vanwege zijn kleine formaat....quote:Op donderdag 12 september 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:
nou dat valt ook wel mee. De Nexus is 4x zo snel, iets kleiner scherm
Ik ben er ook erg tevreden mee tot nu toe. Ik heb er woensdag snel ff een muvit klaphoesje bij gekocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Fijnste toestel dat ik gehad heb. Ik denk dat ik hierna blind naar de Note3 overstap.
Ik moet hem ook eerst zien hoor maar dat kunstlederen achterkantje vind ik wel chique eigenlijk. Maar het zijn vooral de specs die het hem doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben niet heel erg enthousiast over de Note 3, vind 'm zo op de foto's niet erg mooi. Misschien moet ik hem eerst in de winkel zien, maar zoals ik het nu zie stap ik straks over naar de Galaxy Mega.
Nightclock ga ik dan ook gelijk even proberen. Goeie tip.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:24 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg tevreden mee tot nu toe. Ik heb er woensdag snel ff een muvit klaphoesje bij gekocht.
De app Nightclock van Ned Fox erop om als wekker te gebruiken, Perfect! Wakker worden met eigen muziek.
Ik verwacht dat ik over een paar jaar ook overstap op de volgende Note. (Note 4/5??).
De intentie is toch wel minstens 2 jaar met een toestel te doen net als mijn vorige Galaxy S2.
Het zal wel een kwestie van tijd zijn wanneer er ook van die achterkantjes voor de Note 2 verschijnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik moet hem ook eerst zien hoor maar dat kunstlederen achterkantje vind ik wel chique eigenlijk. Maar het zijn vooral de specs die het hem doen.
Heb er nu ook eentje van leer, die van Krusell. Ik vind die originele flipcases mooier maar heb toch liever wat extra bescherming.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
Het zal wel een kwestie van tijd zijn wanneer er ook van die achterkantjes voor de Note 2 verschijnen.
Ik vind het ook wel wat hebben maar zal het niet gaan kopen omdat ik mijn toestel toch in een flipcase heb zitten.(Ook van leer )
Als ik de features etyc van je link lees wordt ik nog niet echt enthousiast om mijn Note 2 te vervangen door een Note 3. Er zit volgens mij vrij weinig verschil tussen de twee.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen.Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
mwa als ik hem voor een 200 kan krijgen zeg ik ja, maar niet meer. De note2 werkt prima en wat Tommelaer aangeeft er zit niet heel erg veel verschil tussen de twee apparaten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Iwanius het volgende:
Ik gebruik nu al geruime tijd de eerste Note en zoals een oud gezegde luidt: " If it ain't broke,don't fix it. " maar gezien de specificaties & verdere mogelijkheden van de Samsung Note III is het misschien eens raadzaam een nieuwe te kopen.Hopelijk kan ik 'm ergens voor +/- ¤450,- o.i.d. op de kop tikken.(los dus)
Ik heb de Note 1, en voorlopig nog geen zin om over te stappen naar de Note 3.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
mijn zus heeft de note1 en ik kan ook niet superveel verschil tussen de 1 en de 2 vinden hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar jullie hebben allemaal de Note 2 lees ik en ik niet. Het verschil tussen Note 1 en III is volgens mij ook groter dan die tussen Note 2 en 3....toch?
URL's?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:39 schreef Tommelaer het volgende:
Op XDA zijn al verscheidende note3 mods te vinden.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1796quote:
Dank. Maar ik heb de Note 1quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:07 schreef Tommelaer het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1796
https://db.tt/IJ3lCG7A
Ik blijf voorlopig nog wel een tijdje met de Note 2 doen. Samsung komt ook met de Galaxy F-lijn. Dat moet echt het topsegment worden schijnt met top-of-the bill toestellen in aluminium. Even aankijken wat dat gaat doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Iemand de Galaxy Note 3 nog gekocht? Ik zat net even die abonnementen te bekijken, maar die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
Er zit zo weinig verschil in dat ik het de moeite niet waard vindt. De features van de 3 komen gauw genoeg naar de 2. Dat zag je ook met de S2 en de S3.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Iemand de Galaxy Note 3 nog gekocht? Ik zat net even die abonnementen te bekijken, maar die prijzen gaan echt helemaal nergens meer over.
Ja,maar wat wil je. Het is gewoon big business die hele telefoonhype.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef AaalbersB het volgende:
Zo was het met mijn Note I aan het eind ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Iwanius het volgende:
We weten wel wanneer we een toptelefoon herkennen..![]()
Ik blijf het altijd vermakelijk vinden als je iPhone gebruikers nerveus ziet rondkijken in de middag ( of vragen) omdat hun iPhone inmiddels nog maar een paar % aan batterijduur heeft..
Oh je bedoelt zoiets? Ja, je moet toch iets hè. Nu vind ik wel dat dit nog beter uitziende oplossingen zijn dan de gedrochten die er voor Droids zijnquote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef Iwanius het volgende:
Zag laatst ook een Chinees joch met zijn iPhone spelen en hij had een wit blok (waarschijnlijk batterij) waarin zijn iPhone aan bevestigd was. Wit met een blauw lampje. Leek veel op een zeepdoosje.
kostda?quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef J.Appleseed het volgende:
Mja, ik gebruik mijn telefoon inderdaad aardig veel. Maar even wat anders; ik heb nu nog een origineel Samsung Desktop Dock over, aangezien de Note is overgegaan naar mijn vader en hij 't ding niet gebruikt en mijn nieuwe Note II daar niet goed in past (te smal).
Ik dacht, zet ik 'm hier eerst even neer voordat ik overga op V&A/MarktplaatsIemand interesse?
[ afbeelding ]
[..]
Bedoel je of er een datakabel bij zit? Die zat er niet bij. Er wordt verwacht dat je de originele datakabel gebruikt, die bij je telefoon zat, denk ik. Ik zal zo even kijken of je er ook data mee kan uitwisselen. Het is een origineel Samsung-accessoire dus ik ga uit van welquote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kostda?
en ik neem aan oplader en datakabel? als in ik kan Kies er ook mee starten? (heb een doc gehad die alleen aan opladen deed).
neuj ik bedoel dat als ik er een datakabel in druk ik dan ook de data opties krijg en niet puur de oplaadopties.quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Bedoel je of er een datakabel bij zit? Die zat er niet bij. Er wordt verwacht dat je de originele datakabel gebruikt, die bij je telefoon zat, denk ik. Ik zal zo even kijken of je er ook data mee kan uitwisselen. Het is een origineel Samsung-accessoire dus ik ga uit van wel
Heb er 40 euro voor betaald bij bol.com dus ik zou zeggen: 25 euro inclusief? Originele verpakking is nog aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef fotostarter het volgende:
Zijn er nog note 2 gebruikers?
Gebruik hem nu nog steeds vanaf het begin. Batterij nog steeds perfect gaat 2 dagen mee
Blijft een bazentoestelEn hij is lang zo absurd groot niet meer. Ja even groot als altijd, maar de vergelijking met andere telefoons is nu wat minder. Die jaloerse blikken in het begin mis ik zelfs
Of zijn de andere al overgestapt naar een 3 of 4? of andere telefoon natuurlijkIk ben inmiddels alweer een tijdje overgestapt naar een Note 3. Ik vond de Note 2 ook een heerlijk toestel maar de Note 3 is net wat scherper qua scherm. Maar erg veel plezier van de Note 2 gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef fotostarter het volgende:
Zijn er nog note 2 gebruikers?
Gebruik hem nu nog steeds vanaf het begin. Batterij nog steeds perfect gaat 2 dagen mee
Blijft een bazentoestelEn hij is lang zo absurd groot niet meer. Ja even groot als altijd, maar de vergelijking met andere telefoons is nu wat minder. Die jaloerse blikken in het begin mis ik zelfs
Of zijn de andere al overgestapt naar een 3 of 4? of andere telefoon natuurlijkBen na de Note II overgestapt naar de OnePlus One. Lekker hetzelfde formaat maar toch flink wat sneller en 'standaard' Android (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Door mijn Notes heeft mijn vader inmiddels wel een Note 3 -- ook echt een toptelefoon, maar Touchwiz vind ik echt zwaar "meh" onderhand. Alleen het pennetje mis ik nog wel eens af en toe
Heb mijn originele Note wel nog, hoewel de glazen screen protector los begint te laten. Misschien kan ik daar eens CM11 op zetten of zo![]()
Is de note 3 een hele vooruitgang? zitten er features op die je miste bij de 2?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer een tijdje overgestapt naar een Note 3. Ik vond de Note 2 ook een heerlijk toestel maar de Note 3 is net wat scherper qua scherm. Maar erg veel plezier van de Note 2 gehad.
Touchwizz ben ik ook nooit geen voorstander van geweest, maar werkt tot nu toe nog goedquote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben na de Note II overgestapt naar de OnePlus One. Lekker hetzelfde formaat maar toch flink wat sneller en 'standaard' Android (). Door mijn Notes heeft mijn vader inmiddels wel een Note 3 -- ook echt een toptelefoon, maar Touchwiz vind ik echt zwaar "meh" onderhand. Alleen het pennetje mis ik nog wel eens af en toe
Heb mijn originele Note wel nog, hoewel de glazen screen protector los begint te laten. Misschien kan ik daar eens CM11 op zetten of zo
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 18:02 schreef J.Appleseed het volgende:
Als je Note II het nog prima doet zie ik absoluut geen reden om over te stappen. De batterijduur was voor mij helemaal top, camera ditto en met 2GB RAM kun je tegenwoordig nog prima vooruit.
De Note 3 krijgt wel nog Android 5.0 binnenkort maar KitKat is absoluut geen slecht OS. Ik vind 't zelfs wat verfijnder nog, je merkt dat de UI in 5.0 nog wat ruwe kantjes heeft (en nadat Samsung er Touchwiz overheen gooit wordt dat nog een tikkeltje erger).
Hij is een stuk sneller wat je met games vooral merkt. Verder viel me naast de scherpte van het scherm vooral de helderheid van het scherm op in positieve zin.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:23 schreef fotostarter het volgende:
Is de note 3 een hele vooruitgang? zitten er features op die je miste bij de 2?
Hij is inderdaad wat sneller, en soepeler en oogt wat strakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |