Bedankt voor de link maar ik heb mijn Note zaterdag weggebracht omdat ik het zo zat was dat die snel leeg ging en de foto's ook steeds slechter werden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:04 schreef Iwanius het volgende:
Kijk eens de hoeveelheid aan oplossingen..
Andere ROM maakt dus helemaal niets uit, nu twijfel ik of ik ga klagen over de reparatie want stel dat het toestel dan weer een aantal weken weg moet daar heb ik geen zin in. En een screenshot app kan ik er ook opzetten en dan hoeft het toestel niet weg.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.
Note is gerepareerd (nieuw scherm en micro USB connector), er is gelijk blijkbaar (was mijns inziens niet nodig geweest) een verse ROM op gezet. Nu werkt sindsdien de screenshot mogelijkheid niet meer (met handpalm over het scherm gaan).
Wat wel weer een enorm voordeel is, is dat de bediening van de Note nog nooit zo soepel en snel geweest is met het nieuwe scherm
Deze week eens een custom ROM testen en kijken of de functie dan wel werkt.
Dan gaan we die bestellen. Thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Ordos20 het volgende:
Mijn vriendin had dit met haar S2 -- de oplossing was tergend simpel. Een nieuwe batterij
koop geen imitatiemeuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan gaan we die bestellen. Thanks
Edit: Als ik hem kan vinden
Al opgelost, had niet goed gekeken bij de instellingenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.
Note is gerepareerd (nieuw scherm en micro USB connector), er is gelijk blijkbaar (was mijns inziens niet nodig geweest) een verse ROM op gezet. Nu werkt sindsdien de screenshot mogelijkheid niet meer (met handpalm over het scherm gaan).
Wat wel weer een enorm voordeel is, is dat de bediening van de Note nog nooit zo soepel en snel geweest is met het nieuwe scherm
Deze week eens een custom ROM testen en kijken of de functie dan wel werkt.
Ik zal straks eens kijken wat de benchmark bij mij aangeeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, na een volledige benchmark geeft 'ie iets meer dan 2000 mAh aan. Nog wel te doen, denk ik
[ afbeelding ]
"Gestures" niet aangezet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al opgelost, had niet goed gekeken bij de instellingen
Idd ja die had ik nog uitstaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"Gestures" niet aangezet?
Ik doe het trouwens veel liever met de home+powerknop, de 'gesture' vind ik niet altijd even betrouwbaar.
Laat me weten hoe de RocketRom bevalt. Is dat een TW-based ROM?
Heb momenteel weer een originele, non-rooted NL Jelly Bean ROM erop staan.
Hou me op de hoogte wat de batterijduur aangaat inderdaad, ik wil eventueel ook wel weer rooten dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd ja die had ik nog uitstaanwat een beginnersfout
![]()
Yep is een TW based ROM met alle shit er nog in zeg maar. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil met de standaard ROM, maar wat betreft accuduur zal ik dat eerst een paar dagen moeten testen.
[ROM] ROCKET ROM Reloaded v1 / XXLSZ / Fast - Smooth - Batteryfriendly / 13.04.02 ''
Ben nu de Nova Benchmark aan het draaien.
Ik heb de ROM nu een aantal dagen geprobeerd, en ik merk geen verschil met de standaard ROM wat betreft accuduur en snelheid. Ik weet niet of het aan een van mijn instellingen ligt, maar ik heb de indruk dat mijn WiFi ontvangst nu iets slechter is dan met de standaard ROM (al zou dit niet het geval mogen zijn aangezien daar niet aan gesleuteld is volgens mij). Ik heb door het hele huis heen (op de keuken na, want daar is het 3 streepjes) doorgaans vol ontvangst, maar nu vaak maar drie streepjes zeg maar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte wat de batterijduur aangaat inderdaad, ik wil eventueel ook wel weer rooten dan.
Ik zou toch niet klagen met zo'n batterijduurquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb de ROM nu een aantal dagen geprobeerd, en ik merk geen verschil met de standaard ROM wat betreft accuduur en snelheid. Ik weet niet of het aan een van mijn instellingen ligt, maar ik heb de indruk dat mijn WiFi ontvangst nu iets slechter is dan met de standaard ROM (al zou dit niet het geval mogen zijn aangezien daar niet aan gesleuteld is volgens mij). Ik heb door het hele huis heen (op de keuken na, want daar is het 3 streepjes) doorgaans vol ontvangst, maar nu vaak maar drie streepjes zeg maar.
Ik blijf de ROM voorlopig wel gebruiken, al is het maar voor het 4 Way Reboot menu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik heb de Note dan ook niet bijzonder veel gebruikt de afgelopen 18 uur. Maar ik vergelijk het wel met eerdere metingen waar ik de Note niet bijzonder veel gebruikte op de originele ROM, en die komen overeen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zou toch niet klagen met zo'n batterijduur
Ja en anders even langs de winkel gaan en vragen of de repairdienst ernaar kijkt.(gratis)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
Ik snap mijn Note niet meer. Hij geeft aan dat hij leeg is, stop hem in het stopcontact en hij geeft 52% aan.
Daarnaast kan hij random uit gaan (eerst gaat het beeld trillen, even later valt de verbinding volledig weg/geeft aan dat SIM geplaatst moet worden). De enige manier om het te voorkomen is snel het scherm uitzetten, ff laten rusten en hopen dat het niet gebeurd als ik hem weer aan zet.
Factory resetje doen?
Inmiddels doet hij het al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en anders even langs de winkel gaan en vragen of de repairdienst ernaar kijkt.(gratis)
Niet laten afschepen met allerlei verhalen over "hun voorwaarden"die haaks staan op de
wettelijke consumentenvoorwaarden want bedrijven hebben nogal het handje ervan om
daar niks van aan te trekken.Ook een veel gehoorde eerste opmerking: "heeft u het al
een update gegeven?"moet je langs je heen laten gaan want dat heeft in deze niks met
jouw probleem te maken.
Da's mooi klote danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inmiddels doet hij het al helemaal niet meer.
De afgelopen dagen ging het beeld op random momenten flitsen, werd het scherm heel fel en viel hij vervolgens uit. Gister liep de Note zelfs helemaal leeg terwijl hij aan de stroom hing. Vannacht heeft hij de hele nacht aan de stroom gelegen, maar zodra ik hem aan probeerde te doen kreeg ik die draaiende circle(die voordat de opladende batterij in beeld verschijnt), waarna hij vervolgens weer flink begon te flitsen/knipperen en meteen weer uit ging. Paar keer opnieuw geprobeerd en nu doet hij helemaal niks meer.
Zojuist Hi gebeld. Volgens het contract zou ik binnen een dag de reparatieservice over de vloer moeten hebben. Indien die ter plekke het probleem niet zou kunnen oplossen zou ik een vervangend toestel krijgen. Dat geintje gaat niet door. Ik moet namelijk tot volgende week vrijdag wachten totdat ze langs komen. Tot die tijd zit ik dus zonder telefoon Of moet ik op zoek naar een vervangende telefoon. (Die ik helaas niet meer heb, omdat ik die laatst nog allemaal heb weggebracht voor het goede doel).
Jij zegt dus dat ik wel gewoon langs de winkel moet gaan? Ondanks dat er al een afspraak staat?
Edit: Het is daar nog drukker. Zou ik het via hun opsturen zou het 3-4 weken duren ivm de vakantieperiode en de vele (daarbij horende) kapotte en gestolen telefoons. Ze zagen wel dat er probleem mee was.
Zo ziet de accu status eruit bij intensief gebruik (veel internetten, foto's maken en bewerken en uploaden, zowel WiFi als mobiel internet, kwartiertje telefoneren, scherm constant op 100% helderheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zou toch niet klagen met zo'n batterijduur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |