abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126339014
Kijk eens de hoeveelheid aan oplossingen.

Ontopic

Wat (of welke App) moet ik activeren om een Note 1 met een Samsung tv te laten syncen en komt er wifi aan te pas? Ik ben later op de dag bij iemand die ik bepaalde foto's en films wil laten zien en ik weet dat hij een Samsung tv heeft met al die share opties waarvan ik als App een op mijn Note heb.

Als iemand zo aardig wil zijn even stapsgewijs mij dit uit te leggen wat ik aan moet aanzetten op mijn telefoon (en hij op zijn tv ) zodat uiteindelijk wat ik op mijn mobiel heb, ook te zien zal zijn op zijn tv dan zou ik daar zeer erkentelijk voor zijn.
pi_126546454
ik heb mijn note zaterdag verneukt :') wou er een custom rom op zetten maar heb iets verkeerd gedaan. Nu blijft hij elke keer staan bij de zwarte opstartscherm met note logo
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_126553021
quote:
Bedankt voor de link maar ik heb mijn Note zaterdag weggebracht omdat ik het zo zat was dat die snel leeg ging en de foto's ook steeds slechter werden.
Ik ben benieuwd of ik een beter werkende Note terug krijg.
pi_126952024
Vandaag bericht ontvangen van de Duitse Mediamarkt...
De schade valt niet onder de garantie en mag ik dus eventueel zelf betalen, maar ik ga geen 198,79 euro betalen.

Mijn Duits is niet zo best maar bij schade staat "display Unterschale" dat is volgens mij iets van het moederbord ofzo als ik foto's op Google bekijk.
En er staat ook "akkufachdeckel" ik neem aan dat dit gewoon de achterkant van de telefoon is :? Maar naar mijn weten was daar niks mee
pi_128001838
Daar ben ik weer..
Na veel gedoe gister mijn telefoon terug gekregen na reparatie die ik dus toch niet hoefde te betalen door de extra verzekering.

Vandaag ben ik de note dus weer gaan gebruiken maar de batterij loopt nog steeds leeg terwijl ik hem niet gebruik :')
pi_129947172
Heb ik weer.
Note is gerepareerd (nieuw scherm en micro USB connector), er is gelijk blijkbaar (was mijns inziens niet nodig geweest) een verse ROM op gezet. Nu werkt sindsdien de screenshot mogelijkheid niet meer (met handpalm over het scherm gaan :().

Wat wel weer een enorm voordeel is, is dat de bediening van de Note nog nooit zo soepel en snel geweest is met het nieuwe scherm :)

Deze week eens een custom ROM testen en kijken of de functie dan wel werkt.
pi_130011285
quote:
16s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.
Note is gerepareerd (nieuw scherm en micro USB connector), er is gelijk blijkbaar (was mijns inziens niet nodig geweest) een verse ROM op gezet. Nu werkt sindsdien de screenshot mogelijkheid niet meer (met handpalm over het scherm gaan :().

Wat wel weer een enorm voordeel is, is dat de bediening van de Note nog nooit zo soepel en snel geweest is met het nieuwe scherm :)

Andere ROM maakt dus helemaal niets uit, nu twijfel ik of ik ga klagen over de reparatie want stel dat het toestel dan weer een aantal weken weg moet daar heb ik geen zin in. En een screenshot app kan ik er ook opzetten en dan hoeft het toestel niet weg.
pi_130011534
Ik snap mijn Note niet meer. Hij geeft aan dat hij leeg is, stop hem in het stopcontact en hij geeft 52% aan.

Daarnaast kan hij random uit gaan (eerst gaat het beeld trillen, even later valt de verbinding volledig weg/geeft aan dat SIM geplaatst moet worden). De enige manier om het te voorkomen is snel het scherm uitzetten, ff laten rusten en hopen dat het niet gebeurd als ik hem weer aan zet.

Factory resetje doen?
pi_130012297
Mijn vriendin had dit met haar S2 -- de oplossing was tergend simpel. Een nieuwe batterij
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_130012403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:55 schreef Ordos20 het volgende:
Mijn vriendin had dit met haar S2 -- de oplossing was tergend simpel. Een nieuwe batterij
Dan gaan we die bestellen. Thanks ^O^

Edit: Als ik hem kan vinden

[ Bericht 7% gewijzigd door Benny op 13-08-2013 12:10:07 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:14:12 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130012880
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:58 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dan gaan we die bestellen. Thanks ^O^

Edit: Als ik hem kan vinden
koop geen imitatiemeuk!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130012901
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

koop geen imitatiemeuk!
http://www.gsmbatterij.nl(...)268vucstd-p-105.html
pi_130013245
Aangezien mijn batterijduur ook niet je van het is (als het scherm ongeveer 1.5 uur aan is geweest issie al bijna helemaal leeg) even met een app gekeken hoeveel lading hij nog vast kan houden.

Ouch. Zou dit kloppen? Hij komt net van de oplader af ;(

pi_130014233
FAIL, zal zelf ff me note 2 testen.
pi_130015554
Oké, na een volledige benchmark geeft 'ie iets meer dan 2000 mAh aan. Nog wel te doen, denk ik :P

pi_130029586
quote:
16s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:50 schreef Juup© het volgende:
Heb ik weer.

Al opgelost, had niet goed gekeken bij de instellingen |:( Maar heb nu wel de recentste RocketRom erop staan :P
pi_130029610
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Oké, na een volledige benchmark geeft 'ie iets meer dan 2000 mAh aan. Nog wel te doen, denk ik :P

[ afbeelding ]
Ik zal straks eens kijken wat de benchmark bij mij aangeeft :)
pi_130029638
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Al opgelost, had niet goed gekeken bij de instellingen |:(
"Gestures" niet aangezet? :D

Ik doe het trouwens veel liever met de home+powerknop, de 'gesture' vind ik niet altijd even betrouwbaar.

Laat me weten hoe de RocketRom bevalt. Is dat een TW-based ROM?
Heb momenteel weer een originele, non-rooted NL Jelly Bean ROM erop staan.
pi_130034867
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:43 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

"Gestures" niet aangezet? :D

Ik doe het trouwens veel liever met de home+powerknop, de 'gesture' vind ik niet altijd even betrouwbaar.

Laat me weten hoe de RocketRom bevalt. Is dat een TW-based ROM?
Heb momenteel weer een originele, non-rooted NL Jelly Bean ROM erop staan.
Idd ja die had ik nog uitstaan :@ wat een beginnersfout :P
Yep is een TW based ROM met alle shit er nog in zeg maar. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil met de standaard ROM, maar wat betreft accuduur zal ik dat eerst een paar dagen moeten testen.

[ROM] ROCKET ROM Reloaded v1 / XXLSZ / Fast - Smooth - Batteryfriendly / 13.04.02 ''

Ben nu de Nova Benchmark aan het draaien.
pi_130035089
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

Idd ja die had ik nog uitstaan :@ wat een beginnersfout :P
Yep is een TW based ROM met alle shit er nog in zeg maar. Eerlijk gezegd merk ik geen verschil met de standaard ROM, maar wat betreft accuduur zal ik dat eerst een paar dagen moeten testen.

[ROM] ROCKET ROM Reloaded v1 / XXLSZ / Fast - Smooth - Batteryfriendly / 13.04.02 ''

Ben nu de Nova Benchmark aan het draaien.
Hou me op de hoogte wat de batterijduur aangaat inderdaad, ik wil eventueel ook wel weer rooten dan.
pi_130039487
Nova crashte na twee uur bij mij -- wel leuk dat hij eerst aangeeft dat de batterij 750 mAh is, en tijdens de benchmark 5879 mAh
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_130103145
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:42 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hou me op de hoogte wat de batterijduur aangaat inderdaad, ik wil eventueel ook wel weer rooten dan.
Ik heb de ROM nu een aantal dagen geprobeerd, en ik merk geen verschil met de standaard ROM wat betreft accuduur en snelheid. Ik weet niet of het aan een van mijn instellingen ligt, maar ik heb de indruk dat mijn WiFi ontvangst nu iets slechter is dan met de standaard ROM (al zou dit niet het geval mogen zijn aangezien daar niet aan gesleuteld is volgens mij). Ik heb door het hele huis heen (op de keuken na, want daar is het 3 streepjes) doorgaans vol ontvangst, maar nu vaak maar drie streepjes zeg maar.

Ik blijf de ROM voorlopig wel gebruiken, al is het maar voor het 4 Way Reboot menu :)

pi_130103233
quote:
16s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb de ROM nu een aantal dagen geprobeerd, en ik merk geen verschil met de standaard ROM wat betreft accuduur en snelheid. Ik weet niet of het aan een van mijn instellingen ligt, maar ik heb de indruk dat mijn WiFi ontvangst nu iets slechter is dan met de standaard ROM (al zou dit niet het geval mogen zijn aangezien daar niet aan gesleuteld is volgens mij). Ik heb door het hele huis heen (op de keuken na, want daar is het 3 streepjes) doorgaans vol ontvangst, maar nu vaak maar drie streepjes zeg maar.

Ik blijf de ROM voorlopig wel gebruiken, al is het maar voor het 4 Way Reboot menu :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zou toch niet klagen met zo'n batterijduur ^O^
pi_130103365
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb de Note dan ook niet bijzonder veel gebruikt de afgelopen 18 uur. Maar ik vergelijk het wel met eerdere metingen waar ik de Note niet bijzonder veel gebruikte op de originele ROM, en die komen overeen.
Als ik de Note intensief gebruik, dan haal ik de 18 uur niet. Dat wil wel zeggen dat ik het scherm veel aan heb, veel internet, foto's en films maak e.d.. Het scherm is toch de grootste gebruiker van de energie en die staat bij mij vaak op z'n helderst :P
pi_130131666
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
Ik snap mijn Note niet meer. Hij geeft aan dat hij leeg is, stop hem in het stopcontact en hij geeft 52% aan.

Daarnaast kan hij random uit gaan (eerst gaat het beeld trillen, even later valt de verbinding volledig weg/geeft aan dat SIM geplaatst moet worden). De enige manier om het te voorkomen is snel het scherm uitzetten, ff laten rusten en hopen dat het niet gebeurd als ik hem weer aan zet.

Factory resetje doen?
Ja en anders even langs de winkel gaan en vragen of de repairdienst ernaar kijkt.(gratis)

Niet laten afschepen met allerlei verhalen over "hun voorwaarden"die haaks staan op de
wettelijke consumentenvoorwaarden want bedrijven hebben nogal het handje ervan om
daar niks van aan te trekken.Ook een veel gehoorde eerste opmerking: "heeft u het al
een update gegeven?"moet je langs je heen laten gaan want dat heeft in deze niks met
jouw probleem te maken.
pi_130132139
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:05 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja en anders even langs de winkel gaan en vragen of de repairdienst ernaar kijkt.(gratis)

Niet laten afschepen met allerlei verhalen over "hun voorwaarden"die haaks staan op de
wettelijke consumentenvoorwaarden want bedrijven hebben nogal het handje ervan om
daar niks van aan te trekken.Ook een veel gehoorde eerste opmerking: "heeft u het al
een update gegeven?"moet je langs je heen laten gaan want dat heeft in deze niks met
jouw probleem te maken.
Inmiddels doet hij het al helemaal niet meer.

De afgelopen dagen ging het beeld op random momenten flitsen, werd het scherm heel fel en viel hij vervolgens uit. Gister liep de Note zelfs helemaal leeg terwijl hij aan de stroom hing. Vannacht heeft hij de hele nacht aan de stroom gelegen, maar zodra ik hem aan probeerde te doen kreeg ik die draaiende circle(die voordat de opladende batterij in beeld verschijnt), waarna hij vervolgens weer flink begon te flitsen/knipperen en meteen weer uit ging. Paar keer opnieuw geprobeerd en nu doet hij helemaal niks meer.

Zojuist Hi gebeld. Volgens het contract zou ik binnen een dag de reparatieservice over de vloer moeten hebben. Indien die ter plekke het probleem niet zou kunnen oplossen zou ik een vervangend toestel krijgen. Dat geintje gaat niet door. Ik moet namelijk tot volgende week vrijdag wachten totdat ze langs komen. Tot die tijd zit ik dus zonder telefoon Of moet ik op zoek naar een vervangende telefoon. (Die ik helaas niet meer heb, omdat ik die laatst nog allemaal heb weggebracht voor het goede doel :') ).

Jij zegt dus dat ik wel gewoon langs de winkel moet gaan? Ondanks dat er al een afspraak staat?

Edit: Het is daar nog drukker. Zou ik het via hun opsturen zou het 3-4 weken duren ivm de vakantieperiode en de vele (daarbij horende) kapotte en gestolen telefoons. Ze zagen wel dat er probleem mee was.

[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 16-08-2013 16:29:03 ]
pi_130135358
En ik maar klagen op Android omdat ik de Lockscreen buttons niet gewijzigd kreeg, blijkt het (net als heel Android mijns inziens) zo simpel te zijn dat ik er gewoon overheen keek :D
pi_130135495
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Inmiddels doet hij het al helemaal niet meer.

De afgelopen dagen ging het beeld op random momenten flitsen, werd het scherm heel fel en viel hij vervolgens uit. Gister liep de Note zelfs helemaal leeg terwijl hij aan de stroom hing. Vannacht heeft hij de hele nacht aan de stroom gelegen, maar zodra ik hem aan probeerde te doen kreeg ik die draaiende circle(die voordat de opladende batterij in beeld verschijnt), waarna hij vervolgens weer flink begon te flitsen/knipperen en meteen weer uit ging. Paar keer opnieuw geprobeerd en nu doet hij helemaal niks meer.

Zojuist Hi gebeld. Volgens het contract zou ik binnen een dag de reparatieservice over de vloer moeten hebben. Indien die ter plekke het probleem niet zou kunnen oplossen zou ik een vervangend toestel krijgen. Dat geintje gaat niet door. Ik moet namelijk tot volgende week vrijdag wachten totdat ze langs komen. Tot die tijd zit ik dus zonder telefoon Of moet ik op zoek naar een vervangende telefoon. (Die ik helaas niet meer heb, omdat ik die laatst nog allemaal heb weggebracht voor het goede doel :') ).

Jij zegt dus dat ik wel gewoon langs de winkel moet gaan? Ondanks dat er al een afspraak staat?

Edit: Het is daar nog drukker. Zou ik het via hun opsturen zou het 3-4 weken duren ivm de vakantieperiode en de vele (daarbij horende) kapotte en gestolen telefoons. Ze zagen wel dat er probleem mee was.
Da's mooi klote dan :( Samsung verzocht mij om een reparatiemelding te doen bij SolidVision, en als de onderdelen op voorraad waren zou het toestel 2 werkweken na ontvangst gerepareerd geretourneerd worden aan mij. Helaas was de display niet op voorraad, dus duurde het ipv 2 weken ongeveer 3 weken, maar het is wel netjes en redelijk snel opgelost vind ik. En je hoeft echt niet speciaal naar Samsung te bellen, de reparatie aanbieden bij SolidVision (GSMRepareren.nl) kan zonder tussenkomst van Samsung of de provider of de verkoper is mij door een telefoonmiep van Samsung verteld.
pi_130590413
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Zo ziet de accu status eruit bij intensief gebruik (veel internetten, foto's maken en bewerken en uploaden, zowel WiFi als mobiel internet, kwartiertje telefoneren, scherm constant op 100% helderheid.

Dus dan gaat het snel ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')