abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123789100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Duzzy het volgende:
Zal deze werken als ik hem erop parkeer?

GT-N7000_____EUR_____GT-N7000_JB_Opensource.zip
Linkje?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:01:29 #77
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123789315
http://opensource.samsung.com/

Mobile => Mobile phone => 1/3 naar beneden scrollen..
pi_123789435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Duzzy het volgende:
http://opensource.samsung.com/

Mobile => Mobile phone => 1/3 naar beneden scrollen..
Interessant, ga eens even testen zo ben aan t downloaden
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:27:14 #79
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123790453
of nog beter..
http://www.sammobile.com/(...)0&pcode=XEN#firmware

Maar die is meteen 764 MB :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:12:37 #80
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123795007
Oke.. ik deed Kies updaten
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

En toen deed ie het wel :')
pi_123798129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:12 schreef Duzzy het volgende:
Oke.. ik deed Kies updaten
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

En toen deed ie het wel :')
Ik was er blindelings vanuit gegaan dat je de meest recente Kies had.
pi_123804202
Ah, ik weet niet of het de LSA-leak is, maar ik kom er net achter dat je niet meer makkelijk foto's kunt delen naar andere applicaties. Handig....

Inmiddels gevonden dat het op een andere manier gaat...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:42:53 #83
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_123808833
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik was er blindelings vanuit gegaan dat je de meest recente Kies had.
Er wordt nergens aangegeven dat er een nieuwere pc versie van Kies nodig is.. of bestaat..
pi_123814432
Heb volgensmij behoorlijk last van een battery drain. Lijkt te worden veroorzaakt door chrome dat maar op de achtergrond blijft draaien. Meer mensen met dit probleem?
pi_123819621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef emil23 het volgende:
Heb volgensmij behoorlijk last van een battery drain. Lijkt te worden veroorzaakt door chrome dat maar op de achtergrond blijft draaien. Meer mensen met dit probleem?
Nee, en ik gebruik geen Chrome.
pi_123819947
Weet niet of dit is toegestaan en of mensen er uberhaupt belang bij hebben hier maar heb een filmpje dat kort uitlegt hoe je je toestel kan rooten zonder hem.aan de computer te hoeven hangen.

Draai nu dus ook custom 4.2.2.
pi_123824586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef emil23 het volgende:
Ik heb wel Chrome (bèta) en die werkt prima.

Even wat anders; is er hier iemand die de oordopjes van zijn Note niet gebruikt?
De mijne zijn kapot (of ja, ééntje geeft geen geluid meer tenzij de kabel in een bepaalde positie wordt gehouden. Ik denk dus een kabelbreuk) en ik vind 't heel fijne oortjes die op al mijn apparaten werken (waar andere oordopjes dat niet altijd doen).

Mocht iemand (eventueel tegen een kleine vergoeding) zijn oordopjes aan me willen afstaan hoor ik 't graag :)
pi_123826833
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:09 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik heb wel Chrome (bèta).
Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:56:28 #89
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_123829036
Heb de laatste tijd erg veel problemen met m'n Note mbt het uitvallen. Ik trek dus die achterkant open, ik zie niks bijzonders, ik haal ff die batterij er uit en ik wil hem weer er in doen. Hoor ik die accu een beetje kraken en moeilijk doen...

M'n accu is dus gewoon opgezwollen :? Wtf...Dat is toch niet normaal dat bij een stock accu dat ding opzwelt :N
Geen wonder dat m'n Note het niet goed doet :N

-edit-

Ook op Tweakers mensen met hetzelfde probleem.
M'n note is ongeveer 1 jaar en 2 maanden oud...

[ Bericht 8% gewijzigd door ClapClapYourHands op 09-03-2013 16:06:08 ]
pi_123829411
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heb de laatste tijd erg veel problemen met m'n Note mbt het uitvallen. Ik trek dus die achterkant open, ik zie niks bijzonders, ik haal ff die batterij er uit en ik wil hem weer er in doen. Hoor ik die accu een beetje kraken en moeilijk doen...

M'n accu is dus gewoon opgezwollen :? Wtf...Dat is toch niet normaal dat bij een stock accu dat ding opzwelt :N
Geen wonder dat m'n Note het niet goed doet :N

-edit-

Ook op Tweakers mensen met hetzelfde probleem.
M'n note is ongeveer 1 jaar en 2 maanden oud...
Mja, hoor het ook wel vaker bij MacBooks e.d. dus ongebruikelijk is het niet. Ongewoon? Dat zeker.

Ik heb de mijne nu een dik half jaar... hopelijk houdt 'ie het twee jaar lang (hoewel, misschien wel langer met die nieuwe abo's van Vodafone :') ) vol.
pi_123862528
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs :{

Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.

Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2 :)
pi_123876464
het vermeende batterijprobleem van 4.0.3 is ook niet opgelost. sterker nog, ik heb het idee dat de batterij nog sneller leeg raakt.
pi_123881933
Nou ik heb ook weer ééntje hoor :') ik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en al :? In whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.

Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123881971
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
Nou ik heb ook weer ééntje hoor :') ik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en al :? In whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.

Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Dat was toch een bekende bug?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_123882002
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat was toch een bekende bug?
Niet dat ik weet
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123899898
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs :{

Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.

Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2 :)
Ik ben best tevreden met de laatste update met TW, maar toch knaagt er iets. Ik zou meer vrijheid willen hebben om b.v. Pdroid of een variant ervan te installeren, maar die ondersteunen (nog) geen TW en ik wil juist van de S-pen gebruik blijven maken.
pi_123902928
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf :?
pi_123905942
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf :?
Had ik op dezelfde tijd met de agenda. Zal wel iets bij Google zijn denk ik.
pi_123909207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.

Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.

Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
pi_123922334
quote:
15s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.

Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.

Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
Het is toch vreemd dat je constant in taakbeheer programma's moet afsluiten omdat ze anders je batterij leeg trekken? ik heb wel vaker dat ik per ongeluk iets niet goed sluit en dat dat dan in de achtergrond blijft draaien. Maar bij chrome is dat elke keer zo na gebruik en in het geval van chrome vreet dat ook nog eens enorm veel stroom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')