Linkje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Duzzy het volgende:
Zal deze werken als ik hem erop parkeer?
GT-N7000_____EUR_____GT-N7000_JB_Opensource.zip
Interessant, ga eens even testen zo ben aan t downloadenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Duzzy het volgende:
http://opensource.samsung.com/
Mobile => Mobile phone => 1/3 naar beneden scrollen..
Ik was er blindelings vanuit gegaan dat je de meest recente Kies had.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:12 schreef Duzzy het volgende:
Oke.. ik deed Kies updaten
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
En toen deed ie het wel
Er wordt nergens aangegeven dat er een nieuwere pc versie van Kies nodig is.. of bestaat..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:32 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik was er blindelings vanuit gegaan dat je de meest recente Kies had.
Nee, en ik gebruik geen Chrome.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef emil23 het volgende:
Heb volgensmij behoorlijk last van een battery drain. Lijkt te worden veroorzaakt door chrome dat maar op de achtergrond blijft draaien. Meer mensen met dit probleem?
Ik heb wel Chrome (bèta) en die werkt prima.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef emil23 het volgende:
Heb volgensmij behoorlijk last van een battery drain. Lijkt te worden veroorzaakt door chrome dat maar op de achtergrond blijft draaien. Meer mensen met dit probleem?
Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.quote:
Mja, hoor het ook wel vaker bij MacBooks e.d. dus ongebruikelijk is het niet. Ongewoon? Dat zeker.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heb de laatste tijd erg veel problemen met m'n Note mbt het uitvallen. Ik trek dus die achterkant open, ik zie niks bijzonders, ik haal ff die batterij er uit en ik wil hem weer er in doen. Hoor ik die accu een beetje kraken en moeilijk doen...
M'n accu is dus gewoon opgezwollenWtf...Dat is toch niet normaal dat bij een stock accu dat ding opzwelt
Geen wonder dat m'n Note het niet goed doet
-edit-
Ook op Tweakers mensen met hetzelfde probleem.
M'n note is ongeveer 1 jaar en 2 maanden oud...
Dat was toch een bekende bug?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
Nou ik heb ook weer ééntje hoorik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en alIn whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.
Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Niet dat ik weetquote:
Ik ben best tevreden met de laatste update met TW, maar toch knaagt er iets. Ik zou meer vrijheid willen hebben om b.v. Pdroid of een variant ervan te installeren, maar die ondersteunen (nog) geen TW en ik wil juist van de S-pen gebruik blijven maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs
Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.
Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2
Had ik op dezelfde tijd met de agenda. Zal wel iets bij Google zijn denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
Het is toch vreemd dat je constant in taakbeheer programma's moet afsluiten omdat ze anders je batterij leeg trekken? ik heb wel vaker dat ik per ongeluk iets niet goed sluit en dat dat dan in de achtergrond blijft draaien. Maar bij chrome is dat elke keer zo na gebruik en in het geval van chrome vreet dat ook nog eens enorm veel stroom.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.
Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.
Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |