Dat was toch een bekende bug?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
Nou ik heb ook weer ééntje hoorik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en alIn whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.
Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Niet dat ik weetquote:
Ik ben best tevreden met de laatste update met TW, maar toch knaagt er iets. Ik zou meer vrijheid willen hebben om b.v. Pdroid of een variant ervan te installeren, maar die ondersteunen (nog) geen TW en ik wil juist van de S-pen gebruik blijven maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs
Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.
Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2
Had ik op dezelfde tijd met de agenda. Zal wel iets bij Google zijn denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
Het is toch vreemd dat je constant in taakbeheer programma's moet afsluiten omdat ze anders je batterij leeg trekken? ik heb wel vaker dat ik per ongeluk iets niet goed sluit en dat dat dan in de achtergrond blijft draaien. Maar bij chrome is dat elke keer zo na gebruik en in het geval van chrome vreet dat ook nog eens enorm veel stroom.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.
Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.
Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
Ben hem aan het downloaden nu, ga die ergens de komende dagen eens installeren. Daarna OpenPDroid eens testen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[...]
Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2
Gewoon de standaard. Ik denk wel dat ik eens de nieuwste PhilZ ga flashen, batterijduur en performance kan wat mij betreft toch nog een tikkeltje beterquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben hem aan het downloaden nu, ga die ergens de komende dagen eens installeren. Daarna OpenPDroid eens testen.
Welke kernel heb jij geïnstalleerd voor gebruik met SuperNexus?
Ik heb de laatste PhilZ erop staan, maar in de OP van SuperNexus staat dat je beter geen PhilZ kunt gebruiken omdat er wel eens problemen mee zijn icm SuperNexus. Misschien toch gewoon proberen, en anders flash ik er wel een andere kernel op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gewoon de standaard. Ik denk wel dat ik eens de nieuwste PhilZ ga flashen, batterijduur en performance kan wat mij betreft toch nog een tikkeltje beter
Custom launcher. SuperNexus is nl. helemaal standaard ("de Nexus ervaring") en alles wat je wil customizen moet je met launchers e.d. doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Juup© het volgende:
Ik heb deze er nu op staan: Kernel_CM10.1_20130309_n7000_CWM
Vraagje. Weet iemand hoe ik bij SuperNexus-2.0-n7000-BUILD3 die irritante Google zoekbalk boven aan het scherm weg krijg?
Dank uquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Custom launcher. SuperNexus is nl. helemaal standaard ("de Nexus ervaring") en alles wat je wil customizen moet je met launchers e.d. doen
Heb je nog garantie? Zo ja: claimen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens mij is mijn note een beetje aan het sterven.
Sinds 4.1.2 heb ik dus last van een batterij die snel leeg gaat.
Sinds een tijdje begon het scherm ook soms te flikkeren en dan viel de note uit..
Als ik hem dan opnieuw deed opstarten had ik opeens nog maar 10% batterij.
Maar dan begon het scherm ook weer raar te doen en viel de note dus weer uit, en als ik hem dan weer deed aanzetten had ik opeens weer 50% batterij en even later was het bijvoorbeeld weer 60% uit het niets
Vandaag was het ongemogelijk om mijn note normaal te gebruiken en ik ging een beetje zoeken op google en zag dat bij veel mensen een nieuwe batterij de oplossing was..
Dus ik de hele stad afgezocht voor een batterij uiteindelijk een nieuwe gevonden maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem
Heel herkenbaar. Lees even mijn ervaring hiermee en de aangedragen oplossing.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgens mij is mijn note een beetje aan het sterven.
Sinds 4.1.2 heb ik dus last van een batterij die snel leeg gaat.
Sinds een tijdje begon het scherm ook soms te flikkeren en dan viel de note uit..
Als ik hem dan opnieuw deed opstarten had ik opeens nog maar 10% batterij.
Maar dan begon het scherm ook weer raar te doen en viel de note dus weer uit, en als ik hem dan weer deed aanzetten had ik opeens weer 50% batterij en even later was het bijvoorbeeld weer 60% uit het niets
Vandaag was het ongemogelijk om mijn note normaal te gebruiken en ik ging een beetje zoeken op google en zag dat bij veel mensen een nieuwe batterij de oplossing was..
Dus ik de hele stad afgezocht voor een batterij uiteindelijk een nieuwe gevonden maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem
Vorige keer dus over je post heen gelezenquote:Op zondag 21 april 2013 11:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Lees even mijn ervaring hiermee en de aangedragen oplossing.
Hmm, maar als je het verneukt dat ben je wel de zak hè?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef Juup© het volgende:
De micro usb connector begint kuren te vertonen. Ik twijfel of ik het toestel opstuur of zelf repareer. Ik heb nog 1,5 jaar garantie, maar dan ben ik het toestel weer tig weken kwijt en dat wil ik niet.
Dat is mijn dillema ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, maar als je het verneukt dat ben je wel de zak hè?
Het is ook echt belachelijk hoe snel je gaat wennen aan dit formaat. Moet je over 2 weken is terug gaan naar je iPhone, dan is dat gewoon kleinquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
Vanaf net ook in het bezit van een Note 2. Ik kom van een iPhone 4S af. Wat wen verschil in grootte!
Iemand nog tips/must haves voor de telefoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |