abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123862528
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs :{

Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.

Daarom nu maar weer overgegaan op SuperNexus met 4.2.2 :)
pi_123876464
het vermeende batterijprobleem van 4.0.3 is ook niet opgelost. sterker nog, ik heb het idee dat de batterij nog sneller leeg raakt.
pi_123881933
Nou ik heb ook weer ééntje hoor :') ik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en al :? In whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.

Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123881971
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef GrupoBalanca het volgende:
Nou ik heb ook weer ééntje hoor :') ik heb de NL firmware versie erop gezet en nu merk ik als mensen mij bellen, dat er geen namen in beeld komt te staan. Ik zie dus alleen telefoonnummers. Als ik dan naar oproep lijst ga, zie ik ook alleen maar telefoonnummers in beeld en staat er dan onder (niet opgeslagen)
Wat erg vreemd is want als ik gewoon naar mijn contacten ga dan zie ik iedereen erin staan met naam en al :? In whatsapp zie ik ook gewoon de namen van contactpersonen staan maar bij smsjes alleen telefoonnummers.

Waar zou het aan kunnen liggen? iemand bekend hiermee?
Dat was toch een bekende bug?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_123882002
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat was toch een bekende bug?
Niet dat ik weet
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_123899898
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb het nu wel echt gehad met de Touchwiz ROMs :{

Gisteren even SIM-kaart swappen, blijkbaar de batterij eruitgedaan nog voordat het toestel helemaal uit was. Komt 't ding vast te zitten in een bootloop, een bekende fout bij Samsung ROMs.

Ik ben best tevreden met de laatste update met TW, maar toch knaagt er iets. Ik zou meer vrijheid willen hebben om b.v. Pdroid of een variant ervan te installeren, maar die ondersteunen (nog) geen TW en ik wil juist van de S-pen gebruik blijven maken.
pi_123902928
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf :?
pi_123905942
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik probeerde mijn contacten te synchroniseren met google. Maar nu staat er Synchronisatiefout
Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf :?
Had ik op dezelfde tijd met de agenda. Zal wel iets bij Google zijn denk ik.
pi_123909207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels terug naar boat. Chrome blijft op de achtergrond draaien en trekt echt mijn batterij leeg. Ik krijg chrome ook niet fatsoenlijk afgesloten. Dus ik ram gewoon op de home knop met het gevolg dat ie op de achtergrond gewoon blijft draaien. Kan me niet voorstellen dat dat zo hoort.
Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.

Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.

Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
pi_123922334
quote:
15s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Raar dat je zo te werk gaat en dit meemaakt.

Ik ben juist af van de standaard browser op mijn Note (boat?) en gebruik nu standaard Chrome en met plezier.

Vwb dat iets blijft draaien op de achtergrond dat moet je gewoon even naar je taakbeheer gaan en de sectie actieve applicaties kiezen en dan op afsluiten drukken.
Het is toch vreemd dat je constant in taakbeheer programma's moet afsluiten omdat ze anders je batterij leeg trekken? ik heb wel vaker dat ik per ongeluk iets niet goed sluit en dat dat dan in de achtergrond blijft draaien. Maar bij chrome is dat elke keer zo na gebruik en in het geval van chrome vreet dat ook nog eens enorm veel stroom.
pi_124001686
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[...]

Ben hem aan het downloaden nu, ga die ergens de komende dagen eens installeren. Daarna OpenPDroid eens testen.

Welke kernel heb jij geïnstalleerd voor gebruik met SuperNexus?

[ Bericht 5% gewijzigd door Juup© op 13-03-2013 13:24:48 ]
pi_124002463
Weet iemand hoe je in kan stellen dat alleen de titel van je bericht in Gmail in beeld komt?
Nu verschijnt het halve bericht op mijn scherm bij mededelingen sinds de update naar JB.
pi_124005295
quote:
99s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben hem aan het downloaden nu, ga die ergens de komende dagen eens installeren. Daarna OpenPDroid eens testen.

Welke kernel heb jij geïnstalleerd voor gebruik met SuperNexus?
Gewoon de standaard. Ik denk wel dat ik eens de nieuwste PhilZ ga flashen, batterijduur en performance kan wat mij betreft toch nog een tikkeltje beter
pi_124013377
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Gewoon de standaard. Ik denk wel dat ik eens de nieuwste PhilZ ga flashen, batterijduur en performance kan wat mij betreft toch nog een tikkeltje beter
Ik heb de laatste PhilZ erop staan, maar in de OP van SuperNexus staat dat je beter geen PhilZ kunt gebruiken omdat er wel eens problemen mee zijn icm SuperNexus. Misschien toch gewoon proberen, en anders flash ik er wel een andere kernel op.
pi_124054490
Ik heb deze er nu op staan: Kernel_CM10.1_20130309_n7000_CWM

Vraagje. Weet iemand hoe ik bij SuperNexus-2.0-n7000-BUILD3 die irritante Google zoekbalk boven aan het scherm weg krijg?
pi_124061345
quote:
99s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Juup© het volgende:
Ik heb deze er nu op staan: Kernel_CM10.1_20130309_n7000_CWM

Vraagje. Weet iemand hoe ik bij SuperNexus-2.0-n7000-BUILD3 die irritante Google zoekbalk boven aan het scherm weg krijg?
Custom launcher. SuperNexus is nl. helemaal standaard ("de Nexus ervaring") en alles wat je wil customizen moet je met launchers e.d. doen :)
pi_124068532
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Custom launcher. SuperNexus is nl. helemaal standaard ("de Nexus ervaring") en alles wat je wil customizen moet je met launchers e.d. doen :)
Dank u ;)
pi_124718153
Maar hopen dat dit klopt :D

Heb mijn telefoon overigens teruggezet naar de stock NL Jelly Bean ROM. Batterijduur was een beetje bagger, hopen dat dit 't beter doet.

Ben benieuwd of ik de root ga missen :P
pi_125534154
Volgens mij is mijn note een beetje aan het sterven.
Sinds 4.1.2 heb ik dus last van een batterij die snel leeg gaat.

Sinds een tijdje begon het scherm ook soms te flikkeren en dan viel de note uit..
Als ik hem dan opnieuw deed opstarten had ik opeens nog maar 10% batterij.

Maar dan begon het scherm ook weer raar te doen en viel de note dus weer uit, en als ik hem dan weer deed aanzetten had ik opeens weer 50% batterij en even later was het bijvoorbeeld weer 60% uit het niets :')

Vandaag was het ongemogelijk om mijn note normaal te gebruiken en ik ging een beetje zoeken op google en zag dat bij veel mensen een nieuwe batterij de oplossing was..

Dus ik de hele stad afgezocht voor een batterij uiteindelijk een nieuwe gevonden maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem :(
pi_125536712
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:

Sinds een tijdje begon het scherm ook soms te flikkeren en dan viel de note uit..

Maar dan begon het scherm ook weer raar te doen en viel de note dus weer uit, en als ik hem dan weer deed aanzetten had ik opeens weer 50% batterij en even later was het bijvoorbeeld weer 60% uit het niets :')

Vandaag was het ongemogelijk om mijn note normaal te gebruiken en ik ging een beetje zoeken op google en zag dat bij veel mensen een nieuwe batterij de oplossing was..

Dus ik de hele stad afgezocht voor een batterij uiteindelijk een nieuwe gevonden maar nu heb ik nog steeds het zelfde probleem :(
Heb je nog garantie? Zo ja: claimen.
pi_125549300
quote:
8s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:

Heel herkenbaar. Lees even mijn ervaring hiermee en de aangedragen oplossing.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 11:53:05 ]
pi_125579925
quote:
Vorige keer dus over je post heen gelezen :+

Maar ik denk dat ik komende week maar eens terug ga naar de winkel.
Ik heb de note nu iets van 1 jaar en 3 maanden.
En ik heb hem in Duitsland gekocht bij de Mediamarkt, maar volgens mij hebben ze in Duitsland ongeveer dezelfde regels qua garantie als in Nederland toch?

Vandaag ging het toch iets beter, ik heb geen last van flikkerend beeld gehad alleen begon het net volgens mij weer een beetje (batterij is bijna leeg) en toen ik nog rond de 50% batterij had begon hij toch weer sneller leeg te lopen..

Ik heb hier 2 screenshots van het batterijverbruik van vandaag

Door dit soort verbruik moet de batterij het normaal toch langer volhouden?
pi_125595006
Yup.

iets anders: Is er een manier om je voicemail op de Note uit te schakelen?
pi_126061862
De micro usb connector begint kuren te vertonen. Ik twijfel of ik het toestel opstuur of zelf repareer. Ik heb nog 1,5 jaar garantie, maar dan ben ik het toestel weer tig weken kwijt en dat wil ik niet.
pi_126062661
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef Juup© het volgende:
De micro usb connector begint kuren te vertonen. Ik twijfel of ik het toestel opstuur of zelf repareer. Ik heb nog 1,5 jaar garantie, maar dan ben ik het toestel weer tig weken kwijt en dat wil ik niet.
Hmm, maar als je het verneukt dat ben je wel de zak hè?
pi_126070610
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, maar als je het verneukt dat ben je wel de zak hè?
Dat is mijn dillema ook :(

Ik zal maandag eerst eens naar een servicepunt gaan en kijken of ze hem daar kunnen repareren.
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:10:15 #118
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_126229251
Vanaf net ook in het bezit van een Note 2. Ik kom van een iPhone 4S af. Wat wen verschil in grootte! :D

Iemand nog tips/must haves voor de telefoon?
pi_126251460
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
Vanaf net ook in het bezit van een Note 2. Ik kom van een iPhone 4S af. Wat wen verschil in grootte! :D

Iemand nog tips/must haves voor de telefoon?
Het is ook echt belachelijk hoe snel je gaat wennen aan dit formaat. Moet je over 2 weken is terug gaan naar je iPhone, dan is dat gewoon klein :D
pi_126275353
Weet iemand of er een manier is om de lens van de achter camera van binnen schoon te maken?
Mijn foto's worden steeds slechter en volgens mij zit er stof van binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')