SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Edit: Kattenpicca-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Zo, die '48' staat blijkbaar echt voor jouw leeftijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:14 schreef Robijn48 het volgende:
Was al bezig een nieuw topic te openen, maar je was me voor.
Ik snap er nu nog steeds niets van.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, ik was net nieuw op dit forum, en wist helemaal nog niet hoe dingen werkten, dus ik ben er toen maar
even vanaf gegaan.
Ben zelfs nog ouderquote:Op zondag 17 februari 2013 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, die '48' staat blijkbaar echt voor jouw leeftijd.
Duurde best wel even
Wat snap je niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap er nu nog steeds niets van.
Ah zo. OK, ik kan me voorstellen dat je niet staat te kijken op verplichte feesten en dan ook steeds dezelfden ziet, alleen op een ander plek. WIj hebben ook zo;n vriendengroep, van de band waar mijn man 25 jaar in gespeeld heeft. Meestal als ik er eenmaal ben gaat het wel, en vind ik het wel gezellig. Maar de vrienden zijn niet mijn eerste keus. Maar goed, geven en nemen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, een invite die je vroeger via de post kreeg.
Ik heb gewoon een teringhekel aan die domme feestjes, zeker als een week later weer iemand uit dezelfde vriendenkring jarig is.
Moet je weer tegen die mensen die je eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt over niets lullen![]()
Ik ben waarschijnlijk gewoon een aso, anderen lijken het leuk te vinden
Mja, ik volg je even niet nuquote:Op zondag 17 februari 2013 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreemde gedachtes die mensen posten.
Ik zou niet té stellig vasthouden aan die overtuiging, want eerst was je ervan overtuigd dat de kloonquote:Op zondag 17 februari 2013 08:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn diepste excuses. Ik had geen idee dat dit zou gebeuren. Overigens ben ik er nog steeds van overtuigd dat de kloon en de randdebiel dezelfden zijn.
Dat is ook mijn voorkeur.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:21 schreef Leandra het volgende:
Nou ik heb liever dat de randdebiel vertrekt, en als die kloon niet normaal kan gaan posten dan mag die ook mee.
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 08:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn diepste excuses. Ik had geen idee dat dit zou gebeuren. Overigens ben ik er nog steeds van overtuigd dat de kloon en de randdebiel dezelfden zijn.
Ik nodig je uit om nog eens rustig terug te lezen wie er ook alweer begon met aanmatigend reageren. Dat was ik niet. Sterker nog. Ik heb bladzijden lang volgehouden om met wat kwinkslagen op stijfkopie te reageren. Stijfkopie werd steeds grover tegen mij. Ik ben niet paranoia. Maar ik laat me ook niet zomaar alles aanleunen.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.
Juist. Je zegt het zelf. Iedereen. Niet alleen ik.quote:Ik vind het niet zo raar dat Stijfkopie een beetje dwars wordt als iedereen maar constant over zijn verleden bezig blijft.
Goedemorgen. Schijnt de zon daar waar jij bent? Hier wel.quote:
Ja schijnt in Amsterdam al wordt het nu alweer wat minderquote:Op zondag 17 februari 2013 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goedemorgen. Schijnt de zon daar waar jij bent? Hier wel.
Ik nooit zo op die app, maar die geeft bewolking aan en max 4 graden voor morgenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
Morgen moet een fantastische dag worden als ik mijn weer app mag geloven. Hele dag zon en 11 graden.
Ik scroll net zolang door tot ik het weer snap en als ik weer mee wil posten. Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Niet overtuigd FANN. Toen had ik het vermoeden omdat de enige hier in de reeks die op dat moment naar tegen me deed APK was.. Maar zoals je kunt zien zijn kloon en randdebiel vannacht ook tegelijk gestopt met posten. Overigens ben ik graag bereid om uit deze reeks te verdwijnen als dat de gemoederen zou bedaren. Het laatste wat ik wil is de sfeer (laten) verzieken.
Hier is het een straaaaalend zonnetjequote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
Morgen moet een fantastische dag worden als ik mijn weer app mag geloven. Hele dag zon en 11 graden.
Groot gelijk!!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.
oké het maakt mij niet uit verderquote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Niet overtuigd FANN. Toen had ik het vermoeden omdat de enige hier in de reeks die op dat moment naar tegen me deed APK was.. Maar zoals je kunt zien zijn kloon en randdebiel vannacht ook tegelijk gestopt met posten. Overigens ben ik graag bereid om uit deze reeks te verdwijnen als dat de gemoederen zou bedaren. Het laatste wat ik wil is de sfeer (laten) verzieken.
Ik scroll ook wel door als ik het niet snapquote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik scroll net zolang door tot ik het weer snap en als ik weer mee wil posten. Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.
Onzin om te denken dat jij hier niet meer mag posten?
Dank je. Dat is inderdaad enkel en alleen de reden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.
Ik vind het niet zo raar dat Stijfkopie een beetje dwars wordt als iedereen maar constant over zijn verleden bezig blijft.
Nee. Maar ik heb het recht te reageren als er achter mijn rug om nog even wat gezegd is erover.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je. Dat is inderdaad enkel en alleen de reden.
WIj hebben aan de garage een extra kamer, met allerlei sportapparaten. Ik kom er nooitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef just me het volgende:
Ik kom net terug van mijn bardienst, ik kan geen koffie meer zien en geen tosties meer ruiken.
Het is echt heerlijk weer, vanmiddag nog maar even proberen een klein rondje te golfen!
Ik zou best meer aan sport willen doen maar heb helaas geen sportschoolmaatje.
En in mijn uppie heb ik geen zin
Heb ik ook al aan gedacht, zwemmen voordat ik ga werken, maar verder dan denken kom ik weer nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WIj hebben aan de garage een extra kamer, met allerlei sportapparaten. Ik kom er nooitGa liever naar het zwembad.
Ik heb dat een tijdje volgehouden. Ik snap nu niet meer hoe.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, zwemmen voordat ik ga werken, maar verder dan denken kom ik weer niet
BUG / Spytool defectquote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:
Is er trouwens alweer een werkende spytool?
Staat dat hier niet ergens tussen de linkjes??quote:Op zondag 17 februari 2013 13:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn we ineens sportief![]()
Ik ben op zoek waar ik Evy kan downloaden voor op mijn telefoon.
Wat deed dat ding dan? Nooit gezien eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef Leandra het volgende:
Is er trouwens alweer een werkende spytool?
Dan kon je je naam (of die van een ander) invoeren, en zien waar je genoemd was.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat deed dat ding dan? Nooit gezien eigenlijk.
Owkeeeeeeeej ....... Ik doe dat met ctrl-fquote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kon je je naam (of die van een ander) invoeren, en zien waar je genoemd was.
Maar fijn om te weten dat de spytool (ontwerpje van GM) al buiten werking was.....
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Staat dat hier niet ergens tussen de linkjes??
LIF / [Hardlopen] #405 - Ook voor joggers of voetstappenverzamelaars
Je zoekt hele FOK!topics waar je niet post door met Ctrl+F om te kijken of je er genoemd bent?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Owkeeeeeeeej ....... Ik doe dat met ctrl-f
En het was makkelijk om een parkeerplekje te vinden?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog wel een twee tuinen over waar je zo verder kunt, met lege groenbakken![]()
Wij zijn vanmorgen even naar Kijkduin geweest, mooi uitwaaiweer.
En die "Wow" toen meneer de zee zag
Yep, peanuts.... de parkeerplaats was nog grotendeels leeg toen we kamen, ik kon hem zelfs vrijwel naast het pad naar het strand kwijt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
En het was makkelijk om een parkeerplekje te vinden?
Wowquote:Op zondag 17 februari 2013 14:39 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog wel een twee tuinen over waar je zo verder kunt, met lege groenbakken![]()
Wij zijn vanmorgen even naar Kijkduin geweest, mooi uitwaaiweer.
En die "Wow" toen meneer de zee zag
Ja, het is daar idd lekker uitwaaien... zo compleet anders dan Scheveningen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:33 schreef just me het volgende:
Dan hebben jullie het goed gedaan! Dat vond ik altijd zo'n nadeel van Kijkduin. Mijn schoonmoeder woonde niet al te ver van het strand en het was altijd lekker uitwaaien als we daar geweest waren!
Er zitten parkieten in het Vondelpark? Wast leuk! Ik dacht dat het een tropisch vogeltje was die het hier buiten veel te koud vindt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
Ik ging toennet even mijn dekbed uitwapperen op het balkon en zie opeens een groene parkiet? papagaai? vliegenEn er zit er NOG eentje in een boom in de gemeenschappelijke achtertuin.
Ik had wel gehoord dat deze beestjes in het Vondelpark en Amstelpark rondvlogen, maar blijkbaar zijn ze nu uitgevlogen over de hele stad. Volgens mij was het zoiets:
[ afbeelding ]
Ik hoorde het heel toevallig van de week van een collegaatje. Er schijnen er een heleboel rond te vliegen daar. En dan ook weer stom toeval dat ik er nu opeens twee hier rond zie vliegen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten parkieten in het Vondelpark? Wast leuk! Ik dacht dat het een tropisch vogeltje was die het hier buiten veel te koud vindt.
Ja, dat stukje had ik ook al gevonden!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het heel toevallig van de week van een collegaatje. Er schijnen er een heleboel rond te vliegen daar. En dan ook weer stom toeval dat ik er nu opeens twee hier rond zie vliegen.
Ze zitten er dus al heel lang lees ik hier.
En bij het Amstelpark in de buurt liepen de kippen altijd de weg opquote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
.
Ja, dat stukje had ik ook al gevonden!
Leuk, je verwacht geen parkieten in Amserdam.
Best landelijk dat Amsterdamquote:Op zondag 17 februari 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En bij het Amstelpark in de buurt liepen de kippen altijd de weg op
Best welquote:
Over dat krijsen las ik ook inderdaad en ik zit nu te denken: in de zomer hoor ik ook vaak van dat gekrijs, ik dacht dat het spreeuwen waren maar misschien zijn dat dan ook die parkieten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:00 schreef golfer het volgende:
We worden soms helemaal gestoord van het gekrijs van die beesten in de bomen hier.
Italiaanse maat van mij gaat weleens jagen in ZuidOost (geen grap)quote:Op zondag 17 februari 2013 16:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Best welBij mijn werk zie ik ook vaak konijnen rondrennen. En toen ik op Schiphol Rijk werkte zelfs hazen.
Oh dat geloof ik best, zo bij de Gaasperplas is veel groen daar zullen ook wel veel konijnen en zo zitten.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Italiaanse maat van mij gaat weleens jagen in ZuidOost (geen grap)
Tussen de kantoren schijnt het vol te zitten met konijnenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, zo bij de Gaasperplas is veel groen daar zullen ook wel veel konijnen en zo zitten.
Ja gek is dat. Dat was op Schiphol Rijk dus ook. Zeker vanwege de warmte.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tussen de kantoren schijnt het vol te zitten met konijnen
Oh ja die zitten ook bij mij in de buurtquote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
Ik ging toennet even mijn dekbed uitwapperen op het balkon en zie opeens een groene parkiet? papagaai? vliegenEn er zit er NOG eentje in een boom in de gemeenschappelijke achtertuin.
Ik had wel gehoord dat deze beestjes in het Vondelpark en Amstelpark rondvlogen, maar blijkbaar zijn ze nu uitgevlogen over de hele stad. Volgens mij was het zoiets:
[ afbeelding ]
Lopen hier wel eens in de tuin.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef chufi het volgende:
En vossen , vorig jaar had ik er bijna een onder de auto op de Haarlemmerweg
Dat risico loop je met schapenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Lopen hier wel eens in de tuin.
Ze hadden ook wat schapen opgegeten
Ja duh maar je weet toch niet als er vossen rondlopen?!quote:
Ow zooooooooo. Nee natuurlijk niet. Geen idee dat dat spyding bestond, en ik zou het ook niet eens gebruiken want het interesseert me geen fluit wie mij noemt in een topic waar ik zelf niet zit.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zoekt hele FOK!topics waar je niet post door met Ctrl+F om te kijken of je er genoemd bent?
Wij hebben ze ook regelmatig in onze tuin, net als fazanten, patrijzen, dassen, eekhoorns, kikkers, reigers, muizen, ratten. Geen mollen en slangen gelukkigquote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja duh maar je weet toch niet als er vossen rondlopen?!
Nu dus wel toch...quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ja duh maar je weet toch niet als er vossen rondlopen?!
Ik heb een keer een Border Collie een lammetje zien aanvallen en opetenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Lopen hier wel eens in de tuin.
Ze hadden ook wat schapen opgegeten
Ja ik ken het ook niet en maak me er ook niet druk omquote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow zooooooooo. Nee natuurlijk niet. Geen idee dat dat spyding bestond, en ik zou het ook niet eens gebruiken want het interesseert me geen fluit wie mij noemt in een topic waar ik zelf niet zit.
Nee, maar als er in een topic waar je nooit zit dan over jou gepraat wordt is het wel toevallig als je daar dan net binnenkomt, en met die spytool kan dat wat minder toevallig zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow zooooooooo. Nee natuurlijk niet. Geen idee dat dat spyding bestond, en ik zou het ook niet eens gebruiken want het interesseert me geen fluit wie mij noemt in een topic waar ik zelf niet zit.
Ik snap het. Ik gok op iets anders. Maar dat boeit verder ook al nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als er in een topic waar je nooit zit dan over jou gepraat wordt is het wel toevallig als je daar dan net binnenkomt, en met die spytool kan dat wat minder toevallig zijn.
Daarom vond ik het zo bijzonder dat de spytool gisteren al kapot bleek.
Ik gok op een snitch.
Moet dan wel een online tool geweest zijn ... Boeit verder ook nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als er in een topic waar je nooit zit dan over jou gepraat wordt is het wel toevallig als je daar dan net binnenkomt, en met die spytool kan dat wat minder toevallig zijn.
Daarom vond ik het zo bijzonder dat de spytool gisteren al kapot bleek.
Ik gok op een snitch.
Gewoon op je naam zoeken met de FOK!search.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:27 schreef Leandra het volgende:
Dan kon je je naam (of die van een ander) invoeren, en zien waar je genoemd was.
Maar fijn om te weten dat de spytool (ontwerpje van GM) al buiten werking was.....
Vandaar dat jij deze SC gevonden hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon op je naam zoeken met de FOK!search.
Dan zie je zelf wel snel genoeg of je zelf in die topics gepost hebt of niet.
Ja, DM bijvoorbeeld...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dan wel een online tool geweest zijn ... Boeit verder ook niet
Ook niet als je "just me" invoert? Dus tussen aanhalingstekens?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef just me het volgende:
Foksearch en just me gaan niet samenkomt vast en zeker door de spatie tussen just en me
Ik kan jou prima vinden via Fok! search hoor, nu weet ik meteen wanneer je jarig bentquote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef just me het volgende:
Foksearch en just me gaan niet samenkomt vast en zeker door de spatie tussen just en me
Maar het klopt niet helemaalquote:Op zondag 17 februari 2013 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan jou prima vinden via Fok! search hoor, nu weet ik meteen wanneer je jarig bent
Er komt heel veel meuk met jouw naam meequote:Op zondag 17 februari 2013 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het klopt niet helemaalIk post niet in een body building topic
wel dat ik 4-7 jarig ben
kan ik me voorstellen iddquote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt heel veel meuk met jouw naam mee
Dan zoek je even op een paar varianten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Vandaar dat jij deze SC gevonden hebt.
Maar als ze over deissy kletsen gaat die vlieger ook niet op
Mooie wandel omgevingquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
Wij zjin trouwens vanmiddag voor het eerst sinds het ongeluk hier weer wezen wandelen.
[ afbeelding ]
Het weer was heerlijk, en mijn lief heeft enorm gepresteerd door zonder krukken te lopen!!
Nee, de zon scheenquote:
Eigenlijk komt het er op neer dat als je zoveel moeite doet om te achterhalen of er over je gekletst wordt, en toevallig ook nog eens op een moment dat er over je gekletst wordt, dat je dan behoorlijk paranoia bent.... Of anderszins op de hoogte bent van het feit dat je gespreksonderwerp bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zoek je even op een paar varianten.
Wowquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
Wij zjin trouwens vanmiddag voor het eerst sinds het ongeluk hier weer wezen wandelen.
[ afbeelding ]
Het weer was heerlijk, en mijn lief heeft enorm gepresteerd door zonder krukken te lopen!!
Ik geniet er telkens weer van. Van alle natuurschoon dat we hier hebben. Met je vorige post ben ik het helemaal eens.quote:
En hij kon ook weer over water lopen?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus ?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij kon ook weer over water lopen?
Ik ben al heel blij dat ie weer kan lopen. Period!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij kon ook weer over water lopen?
Sla golfer met die krukkenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben al heel blij dat ie weer kan lopen. Period!
Snap ik ook wel, hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben al heel blij dat ie weer kan lopen. Period!
Weet je hoe zeer dat doetquote:
't Is een hele vooruitgang, een jaar geleden zat ie nog in een rolstoel!!quote:
I knowquote:
Het ging goedquote:
Dus je hebt wat gewandeld?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ging goed![]()
Dit was de vierde keer de eerste keer ben ik van zo''n traploopapparaat gedonderd![]()
ik had hem op 1 staan en ik zag dat mijn zus hem op 4 had staan dus toen dacht ik
''dat kan ik ook !''![]()
maar dat kon ik dus niet, ging te snel![]()
Wow!! Petje af hoor!!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, loopband, fietsen, roeien, traplopen etc. etc.
2,5 uur lang
Tweeënhalf uur?!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, loopband, fietsen, roeien, traplopen etc. etc.
2,5 uur lang
Maar ik doe het in een slakken tempo hoor Deesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweeënhalf uur?!![]()
Is dat niet een beetje veel en helemaal voor een beginner?
Mijn zoon heeft zojuist Evy op mijn telefoon gezet, dus ik moet er binnenkort ook aan geloven.
Neu... ik doe het écht heel rustig aan, want ik heb een conditie van 0,0000quote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ben je niet bang voor enorme spierpijn, FANN?
ja maar ik doe hem op 1quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Alleen een half uurtje rustig fietsen was al heel wat geweest.
Lekker rustig aan, maar wel 2,5 uur Das best wel lang.. Hoe vaak per week ga je dit doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik doe het écht heel rustig aan, want ik heb een conditie van 0,0000
Dus gewoon rustig half uurtje fietsen, half uurtje lopen, half uurtje roeien en dan nog
een paar apparaten voor 15 minuten.
Die 2,5 uur is dan zo om eigenlijk.
2x om te beginnen en als het goed blijft gaan, misschien vaker, maar voorlopig 2x per weekquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker rustig aan, maar wel 2,5 uur Das best wel lang.. Hoe vaak per week ga je dit doen?
2 km in een half uurquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lien de afstand was iets van 2 km !
is écht niet veel
Maar én lopen én roeien!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lien de afstand was iets van 2 km !
is écht niet veel
Je hebt gelijk meidquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik zei toch al. slakkengangetje
Gewoon langzaam opbouwen anders ga ik weer falen
Maar alles is een slakkengangetje hoor anders ga ik het niet volhoudenquote:
Voor je conditie is duur belangrijker dan intensiteit, meen ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar alles is een slakkengangetje hoor anders ga ik het niet volhouden![]()
ik vind het écht wel meevallenof ik heb een betere conditie dan ik dacht
Dus dan is dit wel de juiste manier bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor je conditie is duur belangrijker dan intensiteit, meen ik.
.
Ja. En ik vind het knap dat je het zolang volhoudt. Ook omdat het saaaaaaaaai is.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dan is dit wel de juiste manier bedoel je?
Ja voor ons wel ... Topsportster zal je toch niet meer worden en in Obese zul je ook niet komen dus rustig opbouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dan is dit wel de juiste manier bedoel je?
Daarom moet je het ook écht met iemand anders doen, anders hou ik dat ook niet vol hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het knap dat je het zolang volhoudt. Ook omdat het saaaaaaaaai is.
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor ons wel ... Topsportster zal je toch niet meer worden en in Obese zul je ook niet komen dus rustig opbouwen
Ik voel me nu al geterquote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
Goed ! Volhouden FANN . je zult je er alleen maar geter door voelen
Kijk boed bezigquote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik voel me nu al beter
is dat verboden? Houd je een beetje scherp af en toequote:Op zondag 17 februari 2013 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij speelt teveel van die lepelspelletjes
da's waarquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat verboden? Houd je een beetje scherp af en toe
Trusten FANNquote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's waar![]()
Truste Chufi en de rest
Dat vooral!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het knap dat je het zolang volhoudt. Ook omdat het saaaaaaaaai is.
In haar geval is Ruigoord en Ransdorp dichterbij.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat vooral!
Oersaai zo'n sportschool. In het begin niet natuurlijk, maar na enkele weken denk je bleh mot ik alweer
Ik vind het 't lekkerst om buiten te bewegen. Fietsen/Wandelen. Is ook goed voor je Fann! En kost niks, lekker in het Vondelpark of het Amsterdamse Bos (al weet ik niet of je daar vlakbij woont)
Ik vind het wel knap hoor Fann, zo van niets naar ineens tweeenhalf uur sporten, ook al is het in een slakkengangetjequote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ik doe het in een slakken tempo hoor Dees![]()
Ga je hardlopen?![]()
Hoe kom je daar zo bij?en hoe ga je het aanpakken?
Volgens mij woont ze er tusseninquote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vooral!
Oersaai zo'n sportschool. In het begin niet natuurlijk, maar na enkele weken denk je bleh mot ik alweer
Ik vind het 't lekkerst om buiten te bewegen. Fietsen/Wandelen. Is ook goed voor je Fann! En kost niks, lekker in het Vondelpark of het Amsterdamse Bos (al weet ik niet of je daar vlakbij woont)
Volgens mij niet.quote:
Ik wandel elke dag 5 - 10 km op mn werk, van A naar B en terug, van A naar C en terug en zo maar doorquote:Op maandag 18 februari 2013 17:26 schreef sacha het volgende:
[..]
wat doe jij voor sport bij de club?
Minder Ramsessenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef sacha het volgende:
ik loop, ren, vlieg, fiets en word gek van de sportclub
Wel meer van toepassing op jouw quote, met rennen, vliegen, springen, etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, articulerende stem
ik heb nooit haastquote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel meer van toepassing op jouw quote, met rennen, vliegen, springen, etc.
Ik snap wel wat je bedoeld en daarom vind ik niet alles goed van hem. Maar hij is één van de weinige artiesten die goed Nederlands kan zingen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, articulerende stem
Als je het goed leest was dit een interpretatie van ..quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel meer van toepassing op jouw quote, met rennen, vliegen, springen, etc.
Ik heb het goed gelezen en er zijn meer overeenkomsten met 'Opzij'.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het goed leest was dit een interpretatie van ..
Zing , vecht , huil, bid. lach werk en bewonder ...
Maar Herman van Veen heeft wel een boeiende stem, maar idd dat over articuleren .. jammer
Volgens mij weet Sas hoe het zit en ik begreep het gewoonquote:Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het goed gelezen en er zijn meer overeenkomsten met 'Opzij'.
Jammer weer, hoor, chufi.
Het is geen wedstrijd, of wel?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij weet Sas hoe het zit en ik begreep het gewoon
Nee daar heb je wel weer gelijk aanquote:
Welke link?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel weer gelijk aan
Maar de link met Liesbeth List en Ramses maakte het voor mij geheel verklaarbaar dat sportgedrag van Sas
Maakt ook niet uit ... Ik voelde een link naar Ramses punt uitquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Een eiland en het sportgedrag van sacha. Ja, voor sommigen is dat vast heel logies.
En ik een link naar Herman!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit ... Ik voelde een link naar Ramses punt uit
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooienquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah kijk iedereen blij , wat doen we toch elke keer moeilijk over zoiets simpels
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooien
Doe je wel voorzichtigquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooien
En ontbijtquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Een eiland en het sportgedrag van sacha. Ja, voor sommigen is dat vast heel logies.
Echt wel ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Chufi heeft 7 minuten nagedacht over deze woordgrap.
Was natuurlijk in 10 seconden klaar ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu zit iedereen al een half uur te bedenken wat ze moeten zeggen.
Nee hoor, ik was gewoon even douchenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu zit iedereen al een half uur te bedenken wat ze moeten zeggen.
Ja, elders op het forum.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand Mickey(s) nog wel eens gezien trouwens?
Op FB op dr motorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon even douchen
Altijd 's ochtends en soms als ik van mn werk kom en af en toe voordat ik ga slapenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.
Ja, ik dacht via een Twitter link. Hoezo dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.
Daar hebben mannen op zekere leeftijd geen last meer vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.
Voor zover ik weet heb ik geen broer, maar ik heb er wel altijd één gewildquote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?Die kon dat ook niet met haar lange haren want dan had ze de volgende ochtend kaar haar vol met klitten.
Dan kijk je toch even op dr fobo en misschien herken je dr wel ...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?Die kon dat ook niet met haar lange haren want dan had ze de volgende ochtend kaar haar vol met klitten.
Als in "Hee ja, jou ken ik, jij bent mijn zusje!".quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even op dr fobo en misschien herken je dr wel ...
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als in "Hee, jam,
[..]
Als in "Hee, ja joh ken ik, jij bent mijn zusje":D
[..]
Als in "Hee ja, jou ken ik, jij bent mijn zusje!".
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Chufi heeft 7 minuten nagedacht over deze woordgrap.
Als het daar bij blijft vind ik het OK...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.
Eindelijk, ik heb een broer!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij meer dan een uur om het te snappen..
6 min pauze nu
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:Dquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft vind ik het OK...
Het zal erbij blijven want ik heb al een lief zusje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft vind ik het OK...
Dat! Ik word altijd onpasselijk van Herman. Ik zou best even willen kunnen Toeveren, dan Toeverde ik zo zijn stembandjes heel erg poreus.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, OVER articulerende stem
Zo heb je er geen en zo heb je er 2.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:D
3 zorgzame mannen. je man, je broer en Chufi.. Dees ... Wat wil je nog meer ?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:D
Dat is moederliefde.. Bij mij had dat niet gehoeven, want in de garage bevriest ze niet...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu inderdaad wel heel verzorg en beschermd, mijn zoon mag ook bij het lijstje, hij heeft vanmorgen het ijs van mijn auto gekrabd
Dat is papaliefde.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is moederliefde.. Bij mij had dat niet gehoeven, want in de garage bevriest ze niet...
In de garage neem ik aan? Toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je denken , maar heb geen auto meer. Wel een vrije plek.. Iemand huren ?
Ja in de garage,. In huis heb ik ook wel ruimte en zelfs helemaal vorstvrijquote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In de garage neem ik aan? Toch?
Hahaha, gelukkig maar, dan werkt je verwarming in ieder geval goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in de garage,. In huis heb ik ook wel ruimte en zelfs helemaal vorstvrij
Die verbrande suikers lucht... Straks komt ie ook nog met een suikerspinquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga ze natuurlijk wel proeven. Het ruikt hier gewoon naar kermis nu
Liefde gaat door de maag, denkt jouw manlief nog steeds?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga ze natuurlijk wel proeven. Het ruikt hier gewoon naar kermis nu
Hij kan net weer lopen... En wie is de kok van B?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag, denkt jouw manlief nog steeds?
Experimentele koksquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig maar, dan werkt je verwarming in ieder geval goed.Maar als je geen auto meer hebt kun je inderdaad je garage best verhuren!
Ik krijg direct verse suikerpinda's want manlief staat weer eens in de keuken te experimenteren. Ik lust eigenijk helemaal geen suikerpinda's
Die lust ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verbrande suikers lucht... Straks komt ie ook nog met een suikerspin
Was het een heitje voor een karweitje?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu inderdaad wel heel verzorg en beschermd, mijn zoon mag ook bij het lijstje, hij heeft vanmorgen het ijs van mijn auto gekrabd
Ook.samen met ontelbare andere, grote of kleine, dingenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag, denkt jouw manlief nog steeds?
Leuk!! Das om de hoek. Wanneer?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
zo, uitje geregeld naar de Zaanse Schans
Ja geweldig he?? Ik was echt wel trots!!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Experimentele koks
Oh en wat goed dat ie op die plek met je heeft gewandeld!!Hele overwinning lijkt me X2
Waar zit dat dan?? Ik ben toch wel nieuwsgierig gewordenquote:
Ik wou het niet zeggen / vragenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zit dat dan?? Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
Gezelligquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
zo, uitje geregeld naar de Zaanse Schans
ik heb geen idee maar Ian komt hier opeens opduikenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zit dat dan?? Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
eerst naar het molenmuseum en weer langs de molens in 1 dagjequote:
ik ga niet naar Volendamquote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
Niet vergeten Aap in de klomp op de foto te nemen!!
Ik heb ook geen idee wat ie met mijn post gedaan heeft .... Een hoop klopt er nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar Ian komt hier opeens opduiken
2 x gelezen maar snap het nog nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ie met mijn post gedaan heeft .... Een hoop klopt er niet
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ie met mijn post gedaan heeft .... Een hoop klopt er niet
Reply op een post van de 10e vandaarquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij er precies zo uit als jij hem gepost hebt...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Inmiddels ja Leandra, dat Ian een week zn windows open heeft staan of reageert op zo'n simpele post .. Maar ja het zal welquote:Op maandag 18 februari 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij er precies zo uit als jij hem gepost hebt...
[..]
Ik denk dat hij je in de gaten houdt.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels ja Leandra, dat Ian een week zn windows open heeft staan of reageert op zo'n simpele post .. Maar ja het zal wel
Nou, die heb ik op de eerste de beste dag dat het bestond al uitgezet, wat irritant!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat dit de quotemelding was.
Zou dat die spytool zijn?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, die heb ik op de eerste de beste dag dat het bestond al uitgezet, wat irritant!!
Ik kan je zien, hiervandaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels ja Leandra, dat Ian een week zn windows open heeft staan of reageert op zo'n simpele post .. Maar ja het zal wel
Mensen moeten vaker naar jou luisteren, merk ik weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat dit de quotemelding was.
Ik zie niemand ... Heb wel een beeld van Leandra, maar das anders,,, Ergens in een Duits schnitzelrestaurant?quote:
Die tijden zijn geweest.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie niemand ... Heb wel een beeld van Leandra, maar das anders,,, Ergens in een Duits schnitzelrestaurant?
ik ben al bekend en ik ben geen oude zeikerdquote:Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Viel me zo net ook al op idd
Worden we toch nog bekend als ouwe zeikerds
Zeik niet zo Sasquote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al bekend en ik ben geen oude zeikerd![]()
praat voor jezelf jah!
Nee, want die spytool was juist om te weten wie het over je heeft, als je zelf niet in een topic zit waar er over je gepraat wordt, dat begreep ik tenminste, toch Sacha??quote:
Ben je PH positief?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hang boven de normale zuurgraad.
Klopt, en als Ian een week (of anderhalf) niet online geweest is, en hij heeft de quotemelding wel aanstaan, dan krijgt hij alsnog de melding dat hij in deze reeks gequote was.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want die spytool was juist om te weten wie het over je heeft, als je zelf niet in een topic zit waar er over je gepraat wordt, dat begreep ik tenminste, toch Sacha??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |