Ook niet als je "just me" invoert? Dus tussen aanhalingstekens?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef just me het volgende:
Foksearch en just me gaan niet samenkomt vast en zeker door de spatie tussen just en me
Ik kan jou prima vinden via Fok! search hoor, nu weet ik meteen wanneer je jarig bentquote:Op zondag 17 februari 2013 19:31 schreef just me het volgende:
Foksearch en just me gaan niet samenkomt vast en zeker door de spatie tussen just en me
Maar het klopt niet helemaalquote:Op zondag 17 februari 2013 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan jou prima vinden via Fok! search hoor, nu weet ik meteen wanneer je jarig bent
Er komt heel veel meuk met jouw naam meequote:Op zondag 17 februari 2013 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maar het klopt niet helemaalIk post niet in een body building topic
wel dat ik 4-7 jarig ben
kan ik me voorstellen iddquote:Op zondag 17 februari 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt heel veel meuk met jouw naam mee
Dan zoek je even op een paar varianten.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Vandaar dat jij deze SC gevonden hebt.
Maar als ze over deissy kletsen gaat die vlieger ook niet op
Mooie wandel omgevingquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
Wij zjin trouwens vanmiddag voor het eerst sinds het ongeluk hier weer wezen wandelen.
[ afbeelding ]
Het weer was heerlijk, en mijn lief heeft enorm gepresteerd door zonder krukken te lopen!!
Nee, de zon scheenquote:
Eigenlijk komt het er op neer dat als je zoveel moeite doet om te achterhalen of er over je gekletst wordt, en toevallig ook nog eens op een moment dat er over je gekletst wordt, dat je dan behoorlijk paranoia bent.... Of anderszins op de hoogte bent van het feit dat je gespreksonderwerp bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zoek je even op een paar varianten.
Wowquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
Wij zjin trouwens vanmiddag voor het eerst sinds het ongeluk hier weer wezen wandelen.
[ afbeelding ]
Het weer was heerlijk, en mijn lief heeft enorm gepresteerd door zonder krukken te lopen!!
Ik geniet er telkens weer van. Van alle natuurschoon dat we hier hebben. Met je vorige post ben ik het helemaal eens.quote:
En hij kon ook weer over water lopen?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus ?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij kon ook weer over water lopen?
Ik ben al heel blij dat ie weer kan lopen. Period!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En hij kon ook weer over water lopen?
Sla golfer met die krukkenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben al heel blij dat ie weer kan lopen. Period!
Snap ik ook wel, hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben al heel blij dat ie weer kan lopen. Period!
Weet je hoe zeer dat doetquote:
't Is een hele vooruitgang, een jaar geleden zat ie nog in een rolstoel!!quote:
I knowquote:
Het ging goedquote:
Dus je hebt wat gewandeld?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ging goed![]()
Dit was de vierde keer de eerste keer ben ik van zo''n traploopapparaat gedonderd![]()
ik had hem op 1 staan en ik zag dat mijn zus hem op 4 had staan dus toen dacht ik
''dat kan ik ook !''![]()
maar dat kon ik dus niet, ging te snel![]()
Wow!! Petje af hoor!!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, loopband, fietsen, roeien, traplopen etc. etc.
2,5 uur lang
Tweeënhalf uur?!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, loopband, fietsen, roeien, traplopen etc. etc.
2,5 uur lang
Maar ik doe het in een slakken tempo hoor Deesquote:Op zondag 17 februari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tweeënhalf uur?!![]()
Is dat niet een beetje veel en helemaal voor een beginner?
Mijn zoon heeft zojuist Evy op mijn telefoon gezet, dus ik moet er binnenkort ook aan geloven.
Neu... ik doe het écht heel rustig aan, want ik heb een conditie van 0,0000quote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ben je niet bang voor enorme spierpijn, FANN?
ja maar ik doe hem op 1quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Alleen een half uurtje rustig fietsen was al heel wat geweest.
Lekker rustig aan, maar wel 2,5 uur Das best wel lang.. Hoe vaak per week ga je dit doen?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu... ik doe het écht heel rustig aan, want ik heb een conditie van 0,0000
Dus gewoon rustig half uurtje fietsen, half uurtje lopen, half uurtje roeien en dan nog
een paar apparaten voor 15 minuten.
Die 2,5 uur is dan zo om eigenlijk.
2x om te beginnen en als het goed blijft gaan, misschien vaker, maar voorlopig 2x per weekquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker rustig aan, maar wel 2,5 uur Das best wel lang.. Hoe vaak per week ga je dit doen?
2 km in een half uurquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lien de afstand was iets van 2 km !
is écht niet veel
Maar én lopen én roeien!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lien de afstand was iets van 2 km !
is écht niet veel
Je hebt gelijk meidquote:Op zondag 17 februari 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja ik zei toch al. slakkengangetje
Gewoon langzaam opbouwen anders ga ik weer falen
Maar alles is een slakkengangetje hoor anders ga ik het niet volhoudenquote:
Voor je conditie is duur belangrijker dan intensiteit, meen ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar alles is een slakkengangetje hoor anders ga ik het niet volhouden![]()
ik vind het écht wel meevallenof ik heb een betere conditie dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |