Ja schijnt in Amsterdam al wordt het nu alweer wat minderquote:Op zondag 17 februari 2013 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goedemorgen. Schijnt de zon daar waar jij bent? Hier wel.
Ik nooit zo op die app, maar die geeft bewolking aan en max 4 graden voor morgenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
Morgen moet een fantastische dag worden als ik mijn weer app mag geloven. Hele dag zon en 11 graden.
Ik scroll net zolang door tot ik het weer snap en als ik weer mee wil posten. Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Niet overtuigd FANN. Toen had ik het vermoeden omdat de enige hier in de reeks die op dat moment naar tegen me deed APK was.. Maar zoals je kunt zien zijn kloon en randdebiel vannacht ook tegelijk gestopt met posten. Overigens ben ik graag bereid om uit deze reeks te verdwijnen als dat de gemoederen zou bedaren. Het laatste wat ik wil is de sfeer (laten) verzieken.
Hier is het een straaaaalend zonnetjequote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
Morgen moet een fantastische dag worden als ik mijn weer app mag geloven. Hele dag zon en 11 graden.
Groot gelijk!!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.
oké het maakt mij niet uit verderquote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Niet overtuigd FANN. Toen had ik het vermoeden omdat de enige hier in de reeks die op dat moment naar tegen me deed APK was.. Maar zoals je kunt zien zijn kloon en randdebiel vannacht ook tegelijk gestopt met posten. Overigens ben ik graag bereid om uit deze reeks te verdwijnen als dat de gemoederen zou bedaren. Het laatste wat ik wil is de sfeer (laten) verzieken.
Ik scroll ook wel door als ik het niet snapquote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik scroll net zolang door tot ik het weer snap en als ik weer mee wil posten. Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.
Onzin om te denken dat jij hier niet meer mag posten?
Dank je. Dat is inderdaad enkel en alleen de reden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.
Ik vind het niet zo raar dat Stijfkopie een beetje dwars wordt als iedereen maar constant over zijn verleden bezig blijft.
Nee. Maar ik heb het recht te reageren als er achter mijn rug om nog even wat gezegd is erover.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je. Dat is inderdaad enkel en alleen de reden.
WIj hebben aan de garage een extra kamer, met allerlei sportapparaten. Ik kom er nooitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef just me het volgende:
Ik kom net terug van mijn bardienst, ik kan geen koffie meer zien en geen tosties meer ruiken.
Het is echt heerlijk weer, vanmiddag nog maar even proberen een klein rondje te golfen!
Ik zou best meer aan sport willen doen maar heb helaas geen sportschoolmaatje.
En in mijn uppie heb ik geen zin
Heb ik ook al aan gedacht, zwemmen voordat ik ga werken, maar verder dan denken kom ik weer nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WIj hebben aan de garage een extra kamer, met allerlei sportapparaten. Ik kom er nooitGa liever naar het zwembad.
Ik heb dat een tijdje volgehouden. Ik snap nu niet meer hoe.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, zwemmen voordat ik ga werken, maar verder dan denken kom ik weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |