SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Edit: Kattenpicca-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Zo, die '48' staat blijkbaar echt voor jouw leeftijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:14 schreef Robijn48 het volgende:
Was al bezig een nieuw topic te openen, maar je was me voor.
Ik snap er nu nog steeds niets van.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, ik was net nieuw op dit forum, en wist helemaal nog niet hoe dingen werkten, dus ik ben er toen maar
even vanaf gegaan.
Ben zelfs nog ouderquote:Op zondag 17 februari 2013 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, die '48' staat blijkbaar echt voor jouw leeftijd.
Duurde best wel even
Wat snap je niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap er nu nog steeds niets van.
Ah zo. OK, ik kan me voorstellen dat je niet staat te kijken op verplichte feesten en dan ook steeds dezelfden ziet, alleen op een ander plek. WIj hebben ook zo;n vriendengroep, van de band waar mijn man 25 jaar in gespeeld heeft. Meestal als ik er eenmaal ben gaat het wel, en vind ik het wel gezellig. Maar de vrienden zijn niet mijn eerste keus. Maar goed, geven en nemen enzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, een invite die je vroeger via de post kreeg.
Ik heb gewoon een teringhekel aan die domme feestjes, zeker als een week later weer iemand uit dezelfde vriendenkring jarig is.
Moet je weer tegen die mensen die je eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt over niets lullen![]()
Ik ben waarschijnlijk gewoon een aso, anderen lijken het leuk te vinden
Mja, ik volg je even niet nuquote:Op zondag 17 februari 2013 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vreemde gedachtes die mensen posten.
Ik zou niet té stellig vasthouden aan die overtuiging, want eerst was je ervan overtuigd dat de kloonquote:Op zondag 17 februari 2013 08:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn diepste excuses. Ik had geen idee dat dit zou gebeuren. Overigens ben ik er nog steeds van overtuigd dat de kloon en de randdebiel dezelfden zijn.
Dat is ook mijn voorkeur.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:21 schreef Leandra het volgende:
Nou ik heb liever dat de randdebiel vertrekt, en als die kloon niet normaal kan gaan posten dan mag die ook mee.
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.quote:Op zondag 17 februari 2013 08:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn diepste excuses. Ik had geen idee dat dit zou gebeuren. Overigens ben ik er nog steeds van overtuigd dat de kloon en de randdebiel dezelfden zijn.
Ik nodig je uit om nog eens rustig terug te lezen wie er ook alweer begon met aanmatigend reageren. Dat was ik niet. Sterker nog. Ik heb bladzijden lang volgehouden om met wat kwinkslagen op stijfkopie te reageren. Stijfkopie werd steeds grover tegen mij. Ik ben niet paranoia. Maar ik laat me ook niet zomaar alles aanleunen.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.
Juist. Je zegt het zelf. Iedereen. Niet alleen ik.quote:Ik vind het niet zo raar dat Stijfkopie een beetje dwars wordt als iedereen maar constant over zijn verleden bezig blijft.
Goedemorgen. Schijnt de zon daar waar jij bent? Hier wel.quote:
Ja schijnt in Amsterdam al wordt het nu alweer wat minderquote:Op zondag 17 februari 2013 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goedemorgen. Schijnt de zon daar waar jij bent? Hier wel.
Ik nooit zo op die app, maar die geeft bewolking aan en max 4 graden voor morgenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
Morgen moet een fantastische dag worden als ik mijn weer app mag geloven. Hele dag zon en 11 graden.
Ik scroll net zolang door tot ik het weer snap en als ik weer mee wil posten. Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Niet overtuigd FANN. Toen had ik het vermoeden omdat de enige hier in de reeks die op dat moment naar tegen me deed APK was.. Maar zoals je kunt zien zijn kloon en randdebiel vannacht ook tegelijk gestopt met posten. Overigens ben ik graag bereid om uit deze reeks te verdwijnen als dat de gemoederen zou bedaren. Het laatste wat ik wil is de sfeer (laten) verzieken.
Hier is het een straaaaalend zonnetjequote:Op zondag 17 februari 2013 10:27 schreef ElizabethR het volgende:
Morgen moet een fantastische dag worden als ik mijn weer app mag geloven. Hele dag zon en 11 graden.
Groot gelijk!!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.
oké het maakt mij niet uit verderquote:Op zondag 17 februari 2013 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Niet overtuigd FANN. Toen had ik het vermoeden omdat de enige hier in de reeks die op dat moment naar tegen me deed APK was.. Maar zoals je kunt zien zijn kloon en randdebiel vannacht ook tegelijk gestopt met posten. Overigens ben ik graag bereid om uit deze reeks te verdwijnen als dat de gemoederen zou bedaren. Het laatste wat ik wil is de sfeer (laten) verzieken.
Ik scroll ook wel door als ik het niet snapquote:Op zondag 17 februari 2013 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik scroll net zolang door tot ik het weer snap en als ik weer mee wil posten. Ben afgehaakt met lezen want ik snap er geen bal van verder en geen tijd en zin om me hier mee bezig te houden.
Onzin om te denken dat jij hier niet meer mag posten?
Dank je. Dat is inderdaad enkel en alleen de reden.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat Robijn hier tevoorschijn komt als jij 50 keer haar naam noemt en verder ben je zelf niet anders dan aanmatigend aan het reageren op en tegen Stijfkopie. Het lijkt wel of jij ook een beetje paranoia bent.
Ik vind het niet zo raar dat Stijfkopie een beetje dwars wordt als iedereen maar constant over zijn verleden bezig blijft.
Nee. Maar ik heb het recht te reageren als er achter mijn rug om nog even wat gezegd is erover.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dank je. Dat is inderdaad enkel en alleen de reden.
WIj hebben aan de garage een extra kamer, met allerlei sportapparaten. Ik kom er nooitquote:Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef just me het volgende:
Ik kom net terug van mijn bardienst, ik kan geen koffie meer zien en geen tosties meer ruiken.
Het is echt heerlijk weer, vanmiddag nog maar even proberen een klein rondje te golfen!
Ik zou best meer aan sport willen doen maar heb helaas geen sportschoolmaatje.
En in mijn uppie heb ik geen zin
Heb ik ook al aan gedacht, zwemmen voordat ik ga werken, maar verder dan denken kom ik weer nietquote:Op zondag 17 februari 2013 13:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
WIj hebben aan de garage een extra kamer, met allerlei sportapparaten. Ik kom er nooitGa liever naar het zwembad.
Ik heb dat een tijdje volgehouden. Ik snap nu niet meer hoe.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, zwemmen voordat ik ga werken, maar verder dan denken kom ik weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |