Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef LoganMCV het volgende: Jammer dat de junkies te ver weg in Amsterdam zitten..en op avonden lopen dat ik niet weg kan..
Hoezo, waar woon jij dan? Er zijn mensen uit Almere die daar lopen. Ik woon op een pisafstand en ben zelf ook nog nooit geweest, die dinsdagen komen mij nooit uit.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef Nirak het volgende: Net in bad ging mijn kleine man (bijna 16 maanden) op mijn scheenbeen staan, en dat voelde alsof hij op een lelijke blauwe plek ging staan auw.. Als ik dus op mn scheenbeen aan het duwen gaat voelt het halverwege een beetje beurs. Alleen rechts gelukkig. Tijdens het wandelen geen last van en tijdens het lopen heb ik wel eens wat lichtjes gevoeld.. Dit is nog niet alarmerend denk ik? Als het hierbij blijft? Want veel rustigeraan dan ik nu doe kan haast niet
Is dit beginnende shin splint problematiek toevallig? Want dan moet ik die oefeningen die iemand laatst postte eens opzoeken..
Dat klinkt inderdaad als beginnende shin-splints, Hier kan je wat van die oefeningen vinden. Succes ermee! Heb er zelf ook last van gehad en het kan echt heel vervelend zijn als je er iets te lang mee doorloopt. Heb zelfs een tijdje mank gelopen ermee. Maar 't is goed dat je er snel bij bent in ieder geval. Schoenen wel goed aangemeten in een hardloopwinkel en dergelijke? Je zou ook kunnen kijken naar een andere techniek als chi-running of pose-running. Iets snellere stappen (180 per minuut) en dan wat meer op je midden- of voorvoet landen. Kan je ook veel vinden op Youtube, is voor veel mensen minder blessuregevoelig. Succes!
Zeker doen! Wel leuke jeugd gehad? Het is prachtig daar maar ik zou het ook wel een tikje saai vinden..
Haha, prima jeugd hoor Ik woonde in Zegveld. Inderdaad wel een beetje saai (ben blij dat ik er alweer 24 jaar weg ben ), maar de omgeving blijf ik erg mooi vinden.
Aangezien ik toch niet kan lopen heb ik maar als ekte jogger minimaal een halve marathon alcoholische versnaperingen naar binnen werken gedaan vandaag. Ging best goed. Ik heb 9 uur en 18 minuten gedaan over ik weet niet precies hoeveel alcoholische versnaperingen. Proost!
Ik vrees voor morgen (eigen schuld dikke bult) Maar het was wel een leuke dag
Klote nacht - check Teveel gegeten gister - check Krakend bed - check Shirt in de verkeerde maat - check
Ik ben er klaar voor!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende: Klote nacht - check Teveel gegeten gister - check Krakend bed - check Shirt in de verkeerde maat - check
Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef hatsaflats het volgende: Aangezien ik toch niet kan lopen heb ik maar als ekte jogger minimaal een halve marathon alcoholische versnaperingen naar binnen werken gedaan vandaag. Ging best goed. Ik heb 9 uur en 18 minuten gedaan over ik weet niet precies hoeveel alcoholische versnaperingen. Proost!
Ik vrees voor morgen (eigen schuld dikke bult) Maar het was wel een leuke dag
Die marathon heb ik ook gelopen gisteren, uiteindelijk de finish gehaald om 1 uur snachts in de shoarmazaak.
Nu al spijt van natuurlijk, 2 weken werk om weer het gewicht kwijt te raken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op zondag 17 februari 2013 07:43 schreef Jumparound het volgende: Klote nacht - check Teveel gegeten gister - check Krakend bed - check Shirt in de verkeerde maat - check
Ik ben er klaar voor!
Succes!
Is deze als eens voorbij gekomen hier? http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1326256 Uitzending van Pavlov van afgelopen week. Leuke uitzending over het effect van bewegen/sporten op je lichaam. Aan het einde nog wat info over looptechniek, hiellanding vs voorvoet.
Ik ben er klaar voor!
Optimist jij ook he!
He Swets! Ik had een vraagje voor jou, die Suunto he.. Hebben die ook soort van Garmin Connect/Endo/RK achtige site? Kan je daar workouts maken, je stats bekijken, geilen op je routes etc? En more importantly, workouts uploaden naar je horloge? Ik loop nu tegen een nare beperking op van m'n Garmin. Nml. een workout maken, niet voor lopen/fietsen die laad ik op naar m'n horloge en dan.. dan is ie verdwenen en kan je 'm niet gebruiken. Dus... Heeft jouw Suunto wel de mogelijkheid om af te wijken van de standaard? Ik heb nml. ooit gezien dat je dat kan doen met jouw polsjuweeltje. Dus. Kan ie dat?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
He Swets! Ik had een vraagje voor jou, die Suunto he.. Hebben die ook soort van Garmin Connect/Endo/RK achtige site? Kan je daar workouts maken, je stats bekijken, geilen op je routes etc? En more importantly, workouts uploaden naar je horloge? Ik loop nu tegen een nare beperking op van m'n Garmin. Nml. een workout maken, niet voor lopen/fietsen die laad ik op naar m'n horloge en dan.. dan is ie verdwenen en kan je 'm niet gebruiken. Dus... Heeft jouw Suunto wel de mogelijkheid om af te wijken van de standaard? Ik heb nml. ooit gezien dat je dat kan doen met jouw polsjuweeltje. Dus. Kan ie dat?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'