Dus dan is dit wel de juiste manier bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor je conditie is duur belangrijker dan intensiteit, meen ik.
.
Ja. En ik vind het knap dat je het zolang volhoudt. Ook omdat het saaaaaaaaai is.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dan is dit wel de juiste manier bedoel je?
Ja voor ons wel ... Topsportster zal je toch niet meer worden en in Obese zul je ook niet komen dus rustig opbouwenquote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dan is dit wel de juiste manier bedoel je?
Daarom moet je het ook écht met iemand anders doen, anders hou ik dat ook niet vol hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het knap dat je het zolang volhoudt. Ook omdat het saaaaaaaaai is.
Neequote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor ons wel ... Topsportster zal je toch niet meer worden en in Obese zul je ook niet komen dus rustig opbouwen
Ik voel me nu al geterquote:Op zondag 17 februari 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
Goed ! Volhouden FANN . je zult je er alleen maar geter door voelen
Kijk boed bezigquote:Op zondag 17 februari 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik voel me nu al beter
is dat verboden? Houd je een beetje scherp af en toequote:Op zondag 17 februari 2013 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij speelt teveel van die lepelspelletjes
da's waarquote:Op zondag 17 februari 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat verboden? Houd je een beetje scherp af en toe
Trusten FANNquote:Op zondag 17 februari 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's waar![]()
Truste Chufi en de rest
Dat vooral!quote:Op zondag 17 februari 2013 23:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het knap dat je het zolang volhoudt. Ook omdat het saaaaaaaaai is.
In haar geval is Ruigoord en Ransdorp dichterbij.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat vooral!
Oersaai zo'n sportschool. In het begin niet natuurlijk, maar na enkele weken denk je bleh mot ik alweer
Ik vind het 't lekkerst om buiten te bewegen. Fietsen/Wandelen. Is ook goed voor je Fann! En kost niks, lekker in het Vondelpark of het Amsterdamse Bos (al weet ik niet of je daar vlakbij woont)
Ik vind het wel knap hoor Fann, zo van niets naar ineens tweeenhalf uur sporten, ook al is het in een slakkengangetjequote:Op zondag 17 februari 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ik doe het in een slakken tempo hoor Dees![]()
Ga je hardlopen?![]()
Hoe kom je daar zo bij?en hoe ga je het aanpakken?
Volgens mij woont ze er tusseninquote:Op zondag 17 februari 2013 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vooral!
Oersaai zo'n sportschool. In het begin niet natuurlijk, maar na enkele weken denk je bleh mot ik alweer
Ik vind het 't lekkerst om buiten te bewegen. Fietsen/Wandelen. Is ook goed voor je Fann! En kost niks, lekker in het Vondelpark of het Amsterdamse Bos (al weet ik niet of je daar vlakbij woont)
Volgens mij niet.quote:
Ik wandel elke dag 5 - 10 km op mn werk, van A naar B en terug, van A naar C en terug en zo maar doorquote:Op maandag 18 februari 2013 17:26 schreef sacha het volgende:
[..]
wat doe jij voor sport bij de club?
Minder Ramsessenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef sacha het volgende:
ik loop, ren, vlieg, fiets en word gek van de sportclub
Wel meer van toepassing op jouw quote, met rennen, vliegen, springen, etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, articulerende stem
ik heb nooit haastquote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel meer van toepassing op jouw quote, met rennen, vliegen, springen, etc.
Ik snap wel wat je bedoeld en daarom vind ik niet alles goed van hem. Maar hij is één van de weinige artiesten die goed Nederlands kan zingen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, articulerende stem
Als je het goed leest was dit een interpretatie van ..quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel meer van toepassing op jouw quote, met rennen, vliegen, springen, etc.
Ik heb het goed gelezen en er zijn meer overeenkomsten met 'Opzij'.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het goed leest was dit een interpretatie van ..
Zing , vecht , huil, bid. lach werk en bewonder ...
Maar Herman van Veen heeft wel een boeiende stem, maar idd dat over articuleren .. jammer
Volgens mij weet Sas hoe het zit en ik begreep het gewoonquote:Op maandag 18 februari 2013 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het goed gelezen en er zijn meer overeenkomsten met 'Opzij'.
Jammer weer, hoor, chufi.
Het is geen wedstrijd, of wel?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij weet Sas hoe het zit en ik begreep het gewoon
Nee daar heb je wel weer gelijk aanquote:
Welke link?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel weer gelijk aan
Maar de link met Liesbeth List en Ramses maakte het voor mij geheel verklaarbaar dat sportgedrag van Sas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |