Maakt ook niet uit ... Ik voelde een link naar Ramses punt uitquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Een eiland en het sportgedrag van sacha. Ja, voor sommigen is dat vast heel logies.
En ik een link naar Herman!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit ... Ik voelde een link naar Ramses punt uit
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooienquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah kijk iedereen blij , wat doen we toch elke keer moeilijk over zoiets simpels
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooien
Doe je wel voorzichtigquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooien
En ontbijtquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Een eiland en het sportgedrag van sacha. Ja, voor sommigen is dat vast heel logies.
Echt wel ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Chufi heeft 7 minuten nagedacht over deze woordgrap.
Was natuurlijk in 10 seconden klaar ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu zit iedereen al een half uur te bedenken wat ze moeten zeggen.
Nee hoor, ik was gewoon even douchenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu zit iedereen al een half uur te bedenken wat ze moeten zeggen.
Ja, elders op het forum.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand Mickey(s) nog wel eens gezien trouwens?
Op FB op dr motorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon even douchen
Altijd 's ochtends en soms als ik van mn werk kom en af en toe voordat ik ga slapenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.
Ja, ik dacht via een Twitter link. Hoezo dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.
Daar hebben mannen op zekere leeftijd geen last meer vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.
Voor zover ik weet heb ik geen broer, maar ik heb er wel altijd één gewildquote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?Die kon dat ook niet met haar lange haren want dan had ze de volgende ochtend kaar haar vol met klitten.
Dan kijk je toch even op dr fobo en misschien herken je dr wel ...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?Die kon dat ook niet met haar lange haren want dan had ze de volgende ochtend kaar haar vol met klitten.
Als in "Hee ja, jou ken ik, jij bent mijn zusje!".quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even op dr fobo en misschien herken je dr wel ...
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als in "Hee, jam,
[..]
Als in "Hee, ja joh ken ik, jij bent mijn zusje":D
[..]
Als in "Hee ja, jou ken ik, jij bent mijn zusje!".
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Chufi heeft 7 minuten nagedacht over deze woordgrap.
Als het daar bij blijft vind ik het OK...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.
Eindelijk, ik heb een broer!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij meer dan een uur om het te snappen..
6 min pauze nu
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:Dquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft vind ik het OK...
Het zal erbij blijven want ik heb al een lief zusje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft vind ik het OK...
Dat! Ik word altijd onpasselijk van Herman. Ik zou best even willen kunnen Toeveren, dan Toeverde ik zo zijn stembandjes heel erg poreus.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, OVER articulerende stem
Zo heb je er geen en zo heb je er 2.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:D
3 zorgzame mannen. je man, je broer en Chufi.. Dees ... Wat wil je nog meer ?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:D
Dat is moederliefde.. Bij mij had dat niet gehoeven, want in de garage bevriest ze niet...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu inderdaad wel heel verzorg en beschermd, mijn zoon mag ook bij het lijstje, hij heeft vanmorgen het ijs van mijn auto gekrabd
Dat is papaliefde.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is moederliefde.. Bij mij had dat niet gehoeven, want in de garage bevriest ze niet...
In de garage neem ik aan? Toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je denken , maar heb geen auto meer. Wel een vrije plek.. Iemand huren ?
Ja in de garage,. In huis heb ik ook wel ruimte en zelfs helemaal vorstvrijquote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In de garage neem ik aan? Toch?
Hahaha, gelukkig maar, dan werkt je verwarming in ieder geval goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in de garage,. In huis heb ik ook wel ruimte en zelfs helemaal vorstvrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |