Maakt ook niet uit ... Ik voelde een link naar Ramses punt uitquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Een eiland en het sportgedrag van sacha. Ja, voor sommigen is dat vast heel logies.
En ik een link naar Herman!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit ... Ik voelde een link naar Ramses punt uit
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooienquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah kijk iedereen blij , wat doen we toch elke keer moeilijk over zoiets simpels
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooien
Doe je wel voorzichtigquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, mijn gezeik meter zit vol voor vandaag, ik ga de Aap in bad gooien
En ontbijtquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Een eiland en het sportgedrag van sacha. Ja, voor sommigen is dat vast heel logies.
Echt wel ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Chufi heeft 7 minuten nagedacht over deze woordgrap.
Was natuurlijk in 10 seconden klaar ...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu zit iedereen al een half uur te bedenken wat ze moeten zeggen.
Nee hoor, ik was gewoon even douchenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu zit iedereen al een half uur te bedenken wat ze moeten zeggen.
Ja, elders op het forum.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand Mickey(s) nog wel eens gezien trouwens?
Op FB op dr motorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon even douchen
Altijd 's ochtends en soms als ik van mn werk kom en af en toe voordat ik ga slapenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.
Ja, ik dacht via een Twitter link. Hoezo dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd vlak voordat ik mijn bed instap of zodra ik eruitkom.
Daar hebben mannen op zekere leeftijd geen last meer vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn haar nog nat als ik naar bed ga.
Voor zover ik weet heb ik geen broer, maar ik heb er wel altijd één gewildquote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?Die kon dat ook niet met haar lange haren want dan had ze de volgende ochtend kaar haar vol met klitten.
Dan kijk je toch even op dr fobo en misschien herken je dr wel ...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekum mijn zusje?Die kon dat ook niet met haar lange haren want dan had ze de volgende ochtend kaar haar vol met klitten.
Als in "Hee ja, jou ken ik, jij bent mijn zusje!".quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even op dr fobo en misschien herken je dr wel ...
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als in "Hee, jam,
[..]
Als in "Hee, ja joh ken ik, jij bent mijn zusje":D
[..]
Als in "Hee ja, jou ken ik, jij bent mijn zusje!".
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:15 schreef Lienekien het volgende:
Chufi heeft 7 minuten nagedacht over deze woordgrap.
Als het daar bij blijft vind ik het OK...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.
Eindelijk, ik heb een broer!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien zeg ik wel dat jij het zusje bent die ik altijd gehad heb willen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij meer dan een uur om het te snappen..
6 min pauze nu
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:Dquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft vind ik het OK...
Het zal erbij blijven want ik heb al een lief zusje.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het daar bij blijft vind ik het OK...
Dat! Ik word altijd onpasselijk van Herman. Ik zou best even willen kunnen Toeveren, dan Toeverde ik zo zijn stembandjes heel erg poreus.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
bleeeeegh,die zalvende, trekkende, OVER articulerende stem
Zo heb je er geen en zo heb je er 2.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:D
3 zorgzame mannen. je man, je broer en Chufi.. Dees ... Wat wil je nog meer ?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijk ik nu nog een beschermende broer te hebben?:D
Dat is moederliefde.. Bij mij had dat niet gehoeven, want in de garage bevriest ze niet...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu inderdaad wel heel verzorg en beschermd, mijn zoon mag ook bij het lijstje, hij heeft vanmorgen het ijs van mijn auto gekrabd
Dat is papaliefde.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is moederliefde.. Bij mij had dat niet gehoeven, want in de garage bevriest ze niet...
In de garage neem ik aan? Toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je denken , maar heb geen auto meer. Wel een vrije plek.. Iemand huren ?
Ja in de garage,. In huis heb ik ook wel ruimte en zelfs helemaal vorstvrijquote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In de garage neem ik aan? Toch?
Hahaha, gelukkig maar, dan werkt je verwarming in ieder geval goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in de garage,. In huis heb ik ook wel ruimte en zelfs helemaal vorstvrij
Die verbrande suikers lucht... Straks komt ie ook nog met een suikerspinquote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga ze natuurlijk wel proeven. Het ruikt hier gewoon naar kermis nu
Liefde gaat door de maag, denkt jouw manlief nog steeds?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga ze natuurlijk wel proeven. Het ruikt hier gewoon naar kermis nu
Hij kan net weer lopen... En wie is de kok van B?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag, denkt jouw manlief nog steeds?
Experimentele koksquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig maar, dan werkt je verwarming in ieder geval goed.Maar als je geen auto meer hebt kun je inderdaad je garage best verhuren!
Ik krijg direct verse suikerpinda's want manlief staat weer eens in de keuken te experimenteren. Ik lust eigenijk helemaal geen suikerpinda's
Die lust ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verbrande suikers lucht... Straks komt ie ook nog met een suikerspin
Was het een heitje voor een karweitje?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nu inderdaad wel heel verzorg en beschermd, mijn zoon mag ook bij het lijstje, hij heeft vanmorgen het ijs van mijn auto gekrabd
Ook.samen met ontelbare andere, grote of kleine, dingenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag, denkt jouw manlief nog steeds?
Leuk!! Das om de hoek. Wanneer?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
zo, uitje geregeld naar de Zaanse Schans
Ja geweldig he?? Ik was echt wel trots!!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Experimentele koks
Oh en wat goed dat ie op die plek met je heeft gewandeld!!Hele overwinning lijkt me X2
Waar zit dat dan?? Ik ben toch wel nieuwsgierig gewordenquote:
Ik wou het niet zeggen / vragenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zit dat dan?? Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
Gezelligquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef sacha het volgende:
zo, uitje geregeld naar de Zaanse Schans
ik heb geen idee maar Ian komt hier opeens opduikenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zit dat dan?? Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden
eerst naar het molenmuseum en weer langs de molens in 1 dagjequote:
ik ga niet naar Volendamquote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
Niet vergeten Aap in de klomp op de foto te nemen!!
Ik heb ook geen idee wat ie met mijn post gedaan heeft .... Een hoop klopt er nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar Ian komt hier opeens opduiken
2 x gelezen maar snap het nog nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ie met mijn post gedaan heeft .... Een hoop klopt er niet
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ie met mijn post gedaan heeft .... Een hoop klopt er niet
Reply op een post van de 10e vandaarquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij er precies zo uit als jij hem gepost hebt...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Inmiddels ja Leandra, dat Ian een week zn windows open heeft staan of reageert op zo'n simpele post .. Maar ja het zal welquote:Op maandag 18 februari 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ziet hij er precies zo uit als jij hem gepost hebt...
[..]
Ik denk dat hij je in de gaten houdt.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels ja Leandra, dat Ian een week zn windows open heeft staan of reageert op zo'n simpele post .. Maar ja het zal wel
Nou, die heb ik op de eerste de beste dag dat het bestond al uitgezet, wat irritant!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat dit de quotemelding was.
Zou dat die spytool zijn?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, die heb ik op de eerste de beste dag dat het bestond al uitgezet, wat irritant!!
Ik kan je zien, hiervandaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels ja Leandra, dat Ian een week zn windows open heeft staan of reageert op zo'n simpele post .. Maar ja het zal wel
Mensen moeten vaker naar jou luisteren, merk ik weer.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat dit de quotemelding was.
Ik zie niemand ... Heb wel een beeld van Leandra, maar das anders,,, Ergens in een Duits schnitzelrestaurant?quote:
Die tijden zijn geweest.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie niemand ... Heb wel een beeld van Leandra, maar das anders,,, Ergens in een Duits schnitzelrestaurant?
ik ben al bekend en ik ben geen oude zeikerdquote:Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Viel me zo net ook al op idd
Worden we toch nog bekend als ouwe zeikerds
Zeik niet zo Sasquote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben al bekend en ik ben geen oude zeikerd![]()
praat voor jezelf jah!
Nee, want die spytool was juist om te weten wie het over je heeft, als je zelf niet in een topic zit waar er over je gepraat wordt, dat begreep ik tenminste, toch Sacha??quote:
Ben je PH positief?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hang boven de normale zuurgraad.
Klopt, en als Ian een week (of anderhalf) niet online geweest is, en hij heeft de quotemelding wel aanstaan, dan krijgt hij alsnog de melding dat hij in deze reeks gequote was.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want die spytool was juist om te weten wie het over je heeft, als je zelf niet in een topic zit waar er over je gepraat wordt, dat begreep ik tenminste, toch Sacha??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |