Sarcasme.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Serieus? Ik vind het meestal onsmakelijk. Vooral de geluiden eigenlijk.
Calippo ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden... maar je weet maar nooit. Misschien aten ze iets heel lekkers.
Deze heren bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Wie vindt het nou leuk om anderen te zien eten?
Nee hoor. Laatste 3 jaar pas.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:42 schreef Tem het volgende:
Karina, ben jij altijd al alleen geweest?
Hoezo dacht je dat? Ik woon wel al 10 jaar alleen dat wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kort? Dacht dat het al veel langer was.
Was jij getrouwd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat? Ik woon wel al 10 jaar alleen dat wel.
Zou ik niet doen, gewoon blijven lachen met zijn allen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef Tem het volgende:
Hmmm, dan moet ik m'n grappen en grollen gaan aanpassen.
Nooit getrouwd geweest, wel samengewoond, toen uit elkaar gegaan, tijdje alleen geweest, relatie, en die laatste was 3 jaar terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jij getrouwd?
Of was je laatste relatie 3 jaar terug?
Maar toen had je al een FOK! account, lag het daaraan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit getrouwd geweest, wel samengewoond, toen uit elkaar gegaan, tijdje alleen geweest, relatie, en die laatste was 3 jaar terug.
Hehe had ik wel, maar toen postte ik nog niet zoveelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar toen had je al een FOK! account, lag het daaraan?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef Tem het volgende:
Moet elfletterbleghhaargh weer alles teruglezen enzo.
Is wel een leuk woord. Potentiële verrijking voor de Nederlandse taal: geblaat over voetbal: voetblaquote:
Dit is hoe het hoort hier. De activiteit van de afgelopen weken was buitensporig. Het kwam allemaal door Specularium, met zijn Yvonne Award.quote:
Doe eens niet zo dominantquote:
Ik ben ouder dan jij he? Dus houd je een beetje inquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mijn culturele eigenschap.
Mijn vader gaf op die manier ook altijd aan wanneer hij wilde dat ik ergens niet kwam, dus kappen met die smoesjes. Laat Tem lekker posten waar hij wilquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mijn culturele eigenschap.
Gewoon niet op muttie letten wanneer hij weer in een dergelijke bui isquote:
Niet waar man. ER zijn er van over de 60quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Jij bent ouder dan iedereen hier op Fok!.
Mensen of alleen vrouwen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten zeggen.
Niks mis met VS. Die is tenminste altijd aardig.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Voornamelijk vrouwen natuurlijk, zoals VS.
Schijn bedriegt, het is een valse nicht uit het Oosten.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met VS. Die is tenminste altijd aardig.
Net als ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met VS. Die is tenminste altijd aardig.
Af en toe meer een boerquote:
iedereen bij elkaar jaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Jij bent ouder dan iedereen hier op Fok!.
Dat is figuurlijk bedoel hequote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je biedt jezelf aan
'" moeten jullie mij hebben "...
klinkt gewoon al geil
typisch vrouwenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is figuurlijk bedoel he![]()
Mannen, allemaal hetzelfde...
Je kunt het ook positief zien: in ieder geval werd je nog lekker gemaakt, dat is beter dan niks.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
typisch vrouwen
eerst maken ze je lekker met een sappig kippetje en vervolgens blijf je met een dode mus achter
Heb jij een mol platgeredenquote:
heb dan liever nixquote:Op maandag 18 februari 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het ook positief zien: in ieder geval werd je nog lekker gemaakt, dat is beter dan niks.
oh misschien lees je die van mij dan ook wel eensquote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vertel
Ik moet het helaas met de verhaaltjes van anderen doen
true, ik ben alweer wegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie niet te snel? Anders kan Elfletterig het niet meer volgen.
Ik zal wat handdoekjes klaarleggenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oh misschien lees je die van mij dan ook wel eens
Ja baas.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, dit hoort niet in deze SC.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
ik delete dan straks wel 280 posts vlak voordat ie vol isquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Iedere andere, deze mag maar één deel per jaar hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Gewoon alles van Specularium eruit gooienquote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik delete dan straks wel 280 posts vlak voordat ie vol is
Je hebt het wel over de winnaar van de Yvonne Awards!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon alles van Specularium eruit gooien
Oh shit ja! OK dan alleen die van hem laten staanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de winnaar van de Yvonne Awards!!!
Wordt leuk in NWS-SC dan. Elke dag 50quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ja! OK dan alleen die van hem laten staan
Oh ja dat is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt leuk in NWS-SC dan. Elke dag 50 [ afbeelding ]-gezichtjes en plaatjes van Keith Bakker, lactacyd, meloen-etende zeeleeuwen en meer van dat
Neen, ik moet hem beschermen tegen slechte invloeden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn vader gaf op die manier ook altijd aan wanneer hij wilde dat ik ergens niet kwam, dus kappen met die smoesjes. Laat Tem lekker posten waar hij wil
Dan is hij hier juist goed op zijn plekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, ik moet hem beschermen tegen slechte invloeden.
Een bepaald persoon blijft wel érg opzichtig weg..quote:
quote:
Plaatje is niet zichtbaar. Maar omdat ik de beroerdste niet ben:quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Eentje nog om het af te leren![]()
Tot al recall
[ afbeelding ]
Oh raaaar zat zeker nog in mijn cache, ik zag hem wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]grapjas...
[..]
Plaatje is niet zichtbaar. Maar omdat ik de beroerdste niet ben:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Het leven is net Lucille Werner, ..... GROOOOEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, maar die afleveringen met Volendammers en die met Molukkers vond ik wel ok.quote:
Speciaal voor jou, om het nog wat erger te maken:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:19 schreef Tem het volgende:
Catherine Keyl blijft fit dankzij seks. Weer iets wat ik nooit heb willen weten maar nu voor eeuwig als feitje is opgeslagen.
Wat een geweldig begin van de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, om het nog wat erger te maken:
[ afbeelding ]
Oja... - hoe heet dat ding ook alweer? Was één grote oplichtersbende toch?quote:
Ik ken alleen die armbanden, deze niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Guldens waren dat.
Die troep stond vroeger in de Neckermann en Wehkamp.
Vond er niks aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Sterren flikkeren van de schans, wat een Topshow.
Lijkt me een juiste weergave van de feiten. Hopelijk bezuinigt de NOS dat stompzinnige praatprogramma weg, elke avond live vanuit Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
Johan Derksen: "Mart heeft met een glas wijn de hele wielerwereld in zijn reet gekropen."
.
PvdA-stemmers hebben snorkels?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:55 schreef Specularium het volgende:
Hoorde net dat een zo'n Snorkel Corky heet.
[ afbeelding ]
Echt zo'n PvdA-stemmer, je verwacht het niet.
Is geweldige zomer tv. Eerst op de Belg hun programma kijken en dan door naar Martquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me een juiste weergave van de feiten. Hopelijk bezuinigt de NOS dat stompzinnige praatprogramma weg, elke avond live vanuit Frankrijk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:48 schreef Kentoet het volgende:
1 oude Corky voor dit topic
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij is nog altijd blij zo te zien
Deze man heeft schijt aan iedereen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel jaMaakt hem geen bal uit hoe hij eruit ziet.
Lijkt me heerlijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:06 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Deze man heeft schijt aan iedereen.
Nee, ik vind het alleen symboolpolitiek van de NOS: kleine wedstrijdjes schrappen ze van de buis, maar het grootste dopingcircus van het jaar blijven ze uitgebreid verslaan, compleet met live-uitzendingen op locatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is geweldige zomer tv. Eerst op de Belg hun programma kijken en dan door naar Mart
Maar goed jij hebt een hekel aan wielrennen, dan boeit het je toch niks.
Als je even uitlegt wat een mutsfactor inhoudt geef ik je antwoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Specularium het volgende:
Hoi Karina.
Hoe zou jij jezelf inschalen op de mutsfactor, 1-10 ?
Nee, maar toch wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:47 schreef Karina het volgende:
Nee, maar volgens mij ben ik totaal geen muts. Dus dan zou het antwoord 0 zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat er enige logica in de puntentelling bij Sterren springen voor hun flikker?
2 meter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]OK ja dan ben ik zeker een 8 inderdaad. Want dat is dan eigenlijk een 2 (of zo).
Verrekte mongol jongeh!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:48 schreef Kentoet het volgende:
1 oude Corky voor dit topic
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Kentoet het volgende:
Dat lelijke irritante zusje met dat brilletje werd op een gegeven moment lekker.
Aha je vindt het een toffe sport maar wil gewoon kankeren op de NOS. Veel plezier daarmeequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen symboolpolitiek van de NOS: kleine wedstrijdjes schrappen ze van de buis, maar het grootste dopingcircus van het jaar blijven ze uitgebreid verslaan, compleet met live-uitzendingen op locatie.
Dit is al een 8.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je even uitlegt wat een mutsfactor inhoudt geef ik je antwoord.
Nee, ergens er tussenin. Ik vind wielrennen op zich wel aardig; ik ben geen wielrenhater, ook geen -liefhebber. En ik ben ook niet iemand die per definitie op de NOS kankert. Ik vind het alleen onterecht om zo veel geld aan sportrechten uit te geven als een sport zó is verziekt als het wielrennen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha je vindt het een toffe sport maar wil gewoon kankeren op de NOS. Veel plezier daarmee
Ik zou zeggen, geen van beide.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
En moet ik nou straks Youp of Najib kijken?
Jij bent lid geworden toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
MET JE KANKERVARA!!!@
Ja klopt, daar ken ik hem ook van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef Tem het volgende:
Ik ken dat. Maar requiem kijk ik niet meer, ik word er depressief van. De eerste keer dat ik die film zag was het trouwens de keuzefilm van Theo bij Zomergasten.
Heb ik ook op dvd, maar die heb ik wel een paar keer gezien. Briljante film met een goede rol van Jim Carrey.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, daar ken ik hem ook van.
Eternal sunshine of the spotless mind had een soortgelijk effect op mij maar anders.
Yup, moet je maar eens downloaden en Happiness en Ghost World dan ook maar meteen als je die nog niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gegen die Wand (2004) - IMDb
Deze? Nee.
Stanley Tucci is sowieso een baas.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik vond deze goed.
Conspiracy (TV 2001) - IMDb
Ga ik gelijk downloaden!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Los cronocrÃmenes (2007) - IMDb Ik weet niet waarom ik opeens aan deze film moet denken, maar is wel een aanrader.
Nee man ik kijk alleen horror, thrillers, aktie, SciFi, dat soort.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:56 schreef Tem het volgende:
Ik was al bang dat je met Moordwijven aan kwam zetten.
Ja ik ga dat niet echt downloaden natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]Echt goed, mindfuck vooral in het begin.
Waarom niet? Goede film man. Over tijdreizen maar dan wel op een hele aparte manier.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik ga dat niet echt downloaden natuurlijk.
Ik houd niet van een bad. EERST is het water te heet en daarna weer te koud.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een badkuip had.
Zou ik in gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |