Lijkt me een juiste weergave van de feiten. Hopelijk bezuinigt de NOS dat stompzinnige praatprogramma weg, elke avond live vanuit Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
Johan Derksen: "Mart heeft met een glas wijn de hele wielerwereld in zijn reet gekropen."
.
PvdA-stemmers hebben snorkels?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:55 schreef Specularium het volgende:
Hoorde net dat een zo'n Snorkel Corky heet.
[ afbeelding ]
Echt zo'n PvdA-stemmer, je verwacht het niet.
Is geweldige zomer tv. Eerst op de Belg hun programma kijken en dan door naar Martquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me een juiste weergave van de feiten. Hopelijk bezuinigt de NOS dat stompzinnige praatprogramma weg, elke avond live vanuit Frankrijk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:48 schreef Kentoet het volgende:
1 oude Corky voor dit topic
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hij is nog altijd blij zo te zien
Deze man heeft schijt aan iedereen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel jaMaakt hem geen bal uit hoe hij eruit ziet.
Lijkt me heerlijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:06 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Deze man heeft schijt aan iedereen.
Nee, ik vind het alleen symboolpolitiek van de NOS: kleine wedstrijdjes schrappen ze van de buis, maar het grootste dopingcircus van het jaar blijven ze uitgebreid verslaan, compleet met live-uitzendingen op locatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is geweldige zomer tv. Eerst op de Belg hun programma kijken en dan door naar Mart
Maar goed jij hebt een hekel aan wielrennen, dan boeit het je toch niks.
Als je even uitlegt wat een mutsfactor inhoudt geef ik je antwoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Specularium het volgende:
Hoi Karina.
Hoe zou jij jezelf inschalen op de mutsfactor, 1-10 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |