Nee, maar toch wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:47 schreef Karina het volgende:
Nee, maar volgens mij ben ik totaal geen muts. Dus dan zou het antwoord 0 zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat er enige logica in de puntentelling bij Sterren springen voor hun flikker?
2 meter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]OK ja dan ben ik zeker een 8 inderdaad. Want dat is dan eigenlijk een 2 (of zo).
Verrekte mongol jongeh!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:48 schreef Kentoet het volgende:
1 oude Corky voor dit topic
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Kentoet het volgende:
Dat lelijke irritante zusje met dat brilletje werd op een gegeven moment lekker.
Aha je vindt het een toffe sport maar wil gewoon kankeren op de NOS. Veel plezier daarmeequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen symboolpolitiek van de NOS: kleine wedstrijdjes schrappen ze van de buis, maar het grootste dopingcircus van het jaar blijven ze uitgebreid verslaan, compleet met live-uitzendingen op locatie.
Dit is al een 8.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je even uitlegt wat een mutsfactor inhoudt geef ik je antwoord.
Nee, ergens er tussenin. Ik vind wielrennen op zich wel aardig; ik ben geen wielrenhater, ook geen -liefhebber. En ik ben ook niet iemand die per definitie op de NOS kankert. Ik vind het alleen onterecht om zo veel geld aan sportrechten uit te geven als een sport zó is verziekt als het wielrennen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha je vindt het een toffe sport maar wil gewoon kankeren op de NOS. Veel plezier daarmee
Ik zou zeggen, geen van beide.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
En moet ik nou straks Youp of Najib kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |