Jij bent lid geworden toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
MET JE KANKERVARA!!!@
Ja klopt, daar ken ik hem ook van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef Tem het volgende:
Ik ken dat. Maar requiem kijk ik niet meer, ik word er depressief van. De eerste keer dat ik die film zag was het trouwens de keuzefilm van Theo bij Zomergasten.
Heb ik ook op dvd, maar die heb ik wel een paar keer gezien. Briljante film met een goede rol van Jim Carrey.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, daar ken ik hem ook van.
Eternal sunshine of the spotless mind had een soortgelijk effect op mij maar anders.
Yup, moet je maar eens downloaden en Happiness en Ghost World dan ook maar meteen als je die nog niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gegen die Wand (2004) - IMDb
Deze? Nee.
Stanley Tucci is sowieso een baas.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik vond deze goed.
Conspiracy (TV 2001) - IMDb
Ga ik gelijk downloaden!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Los cronocrÃmenes (2007) - IMDb Ik weet niet waarom ik opeens aan deze film moet denken, maar is wel een aanrader.
Nee man ik kijk alleen horror, thrillers, aktie, SciFi, dat soort.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:56 schreef Tem het volgende:
Ik was al bang dat je met Moordwijven aan kwam zetten.
Ja ik ga dat niet echt downloaden natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]Echt goed, mindfuck vooral in het begin.
Waarom niet? Goede film man. Over tijdreizen maar dan wel op een hele aparte manier.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja ik ga dat niet echt downloaden natuurlijk.
Ik houd niet van een bad. EERST is het water te heet en daarna weer te koud.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een badkuip had.
Zou ik in gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |