Sarcasme.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Serieus? Ik vind het meestal onsmakelijk. Vooral de geluiden eigenlijk.
Calippo ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden... maar je weet maar nooit. Misschien aten ze iets heel lekkers.
Deze heren bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Wie vindt het nou leuk om anderen te zien eten?
Nee hoor. Laatste 3 jaar pas.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:42 schreef Tem het volgende:
Karina, ben jij altijd al alleen geweest?
Hoezo dacht je dat? Ik woon wel al 10 jaar alleen dat wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kort? Dacht dat het al veel langer was.
Was jij getrouwd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat? Ik woon wel al 10 jaar alleen dat wel.
Zou ik niet doen, gewoon blijven lachen met zijn allen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef Tem het volgende:
Hmmm, dan moet ik m'n grappen en grollen gaan aanpassen.
Nooit getrouwd geweest, wel samengewoond, toen uit elkaar gegaan, tijdje alleen geweest, relatie, en die laatste was 3 jaar terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jij getrouwd?
Of was je laatste relatie 3 jaar terug?
Maar toen had je al een FOK! account, lag het daaraan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit getrouwd geweest, wel samengewoond, toen uit elkaar gegaan, tijdje alleen geweest, relatie, en die laatste was 3 jaar terug.
Hehe had ik wel, maar toen postte ik nog niet zoveelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar toen had je al een FOK! account, lag het daaraan?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef Tem het volgende:
Moet elfletterbleghhaargh weer alles teruglezen enzo.
Is wel een leuk woord. Potentiële verrijking voor de Nederlandse taal: geblaat over voetbal: voetblaquote:
Dit is hoe het hoort hier. De activiteit van de afgelopen weken was buitensporig. Het kwam allemaal door Specularium, met zijn Yvonne Award.quote:
Doe eens niet zo dominantquote:
Ik ben ouder dan jij he? Dus houd je een beetje inquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mijn culturele eigenschap.
Mijn vader gaf op die manier ook altijd aan wanneer hij wilde dat ik ergens niet kwam, dus kappen met die smoesjes. Laat Tem lekker posten waar hij wilquote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mijn culturele eigenschap.
Gewoon niet op muttie letten wanneer hij weer in een dergelijke bui isquote:
Niet waar man. ER zijn er van over de 60quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Jij bent ouder dan iedereen hier op Fok!.
Mensen of alleen vrouwen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |