Sarcasme.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Serieus? Ik vind het meestal onsmakelijk. Vooral de geluiden eigenlijk.
Calippo ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden... maar je weet maar nooit. Misschien aten ze iets heel lekkers.
Deze heren bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Wie vindt het nou leuk om anderen te zien eten?
Nee hoor. Laatste 3 jaar pas.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:42 schreef Tem het volgende:
Karina, ben jij altijd al alleen geweest?
Hoezo dacht je dat? Ik woon wel al 10 jaar alleen dat wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kort? Dacht dat het al veel langer was.
Was jij getrouwd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat? Ik woon wel al 10 jaar alleen dat wel.
Zou ik niet doen, gewoon blijven lachen met zijn allen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:48 schreef Tem het volgende:
Hmmm, dan moet ik m'n grappen en grollen gaan aanpassen.
Nooit getrouwd geweest, wel samengewoond, toen uit elkaar gegaan, tijdje alleen geweest, relatie, en die laatste was 3 jaar terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was jij getrouwd?
Of was je laatste relatie 3 jaar terug?
Maar toen had je al een FOK! account, lag het daaraan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit getrouwd geweest, wel samengewoond, toen uit elkaar gegaan, tijdje alleen geweest, relatie, en die laatste was 3 jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |