oh misschien lees je die van mij dan ook wel eensquote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vertel
Ik moet het helaas met de verhaaltjes van anderen doen
true, ik ben alweer wegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie niet te snel? Anders kan Elfletterig het niet meer volgen.
Ik zal wat handdoekjes klaarleggenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oh misschien lees je die van mij dan ook wel eens
Ja baas.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, dit hoort niet in deze SC.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
ik delete dan straks wel 280 posts vlak voordat ie vol isquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Iedere andere, deze mag maar één deel per jaar hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Gewoon alles van Specularium eruit gooienquote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik delete dan straks wel 280 posts vlak voordat ie vol is
Je hebt het wel over de winnaar van de Yvonne Awards!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon alles van Specularium eruit gooien
Oh shit ja! OK dan alleen die van hem laten staanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de winnaar van de Yvonne Awards!!!
Wordt leuk in NWS-SC dan. Elke dag 50quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ja! OK dan alleen die van hem laten staan
Oh ja dat is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt leuk in NWS-SC dan. Elke dag 50 [ afbeelding ]-gezichtjes en plaatjes van Keith Bakker, lactacyd, meloen-etende zeeleeuwen en meer van dat
Neen, ik moet hem beschermen tegen slechte invloeden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn vader gaf op die manier ook altijd aan wanneer hij wilde dat ik ergens niet kwam, dus kappen met die smoesjes. Laat Tem lekker posten waar hij wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |