oh misschien lees je die van mij dan ook wel eensquote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vertel
Ik moet het helaas met de verhaaltjes van anderen doen
true, ik ben alweer wegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie niet te snel? Anders kan Elfletterig het niet meer volgen.
Ik zal wat handdoekjes klaarleggenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
oh misschien lees je die van mij dan ook wel eens
Ja baas.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, dit hoort niet in deze SC.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
ik delete dan straks wel 280 posts vlak voordat ie vol isquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Tem het volgende:
Iedere andere, deze mag maar één deel per jaar hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
Gewoon alles van Specularium eruit gooienquote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik delete dan straks wel 280 posts vlak voordat ie vol is
Je hebt het wel over de winnaar van de Yvonne Awards!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon alles van Specularium eruit gooien
Oh shit ja! OK dan alleen die van hem laten staanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de winnaar van de Yvonne Awards!!!
Wordt leuk in NWS-SC dan. Elke dag 50quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ja! OK dan alleen die van hem laten staan
Oh ja dat is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wordt leuk in NWS-SC dan. Elke dag 50 [ afbeelding ]-gezichtjes en plaatjes van Keith Bakker, lactacyd, meloen-etende zeeleeuwen en meer van dat
Neen, ik moet hem beschermen tegen slechte invloeden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn vader gaf op die manier ook altijd aan wanneer hij wilde dat ik ergens niet kwam, dus kappen met die smoesjes. Laat Tem lekker posten waar hij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |