Dan is hij hier juist goed op zijn plekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, ik moet hem beschermen tegen slechte invloeden.
Een bepaald persoon blijft wel érg opzichtig weg..quote:
quote:
Plaatje is niet zichtbaar. Maar omdat ik de beroerdste niet ben:quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Eentje nog om het af te leren![]()
Tot al recall
[ afbeelding ]
Oh raaaar zat zeker nog in mijn cache, ik zag hem wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]grapjas...
[..]
Plaatje is niet zichtbaar. Maar omdat ik de beroerdste niet ben:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Het leven is net Lucille Werner, ..... GROOOOEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, maar die afleveringen met Volendammers en die met Molukkers vond ik wel ok.quote:
Speciaal voor jou, om het nog wat erger te maken:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:19 schreef Tem het volgende:
Catherine Keyl blijft fit dankzij seks. Weer iets wat ik nooit heb willen weten maar nu voor eeuwig als feitje is opgeslagen.
Wat een geweldig begin van de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, om het nog wat erger te maken:
[ afbeelding ]
Oja... - hoe heet dat ding ook alweer? Was één grote oplichtersbende toch?quote:
Ik ken alleen die armbanden, deze niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Guldens waren dat.
Die troep stond vroeger in de Neckermann en Wehkamp.
Vond er niks aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Sterren flikkeren van de schans, wat een Topshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |