SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Dat zou ze gisteren ook alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Nee, nee, waarom moet jij iets weten over mijn internet? Vraag ik me serieus af.quote:
Doei met YT'squote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef ElizabethR het volgende:
Die Matt Lucas is zooooooo grappig!!
Hij was ook steengoed in Les Mis
Life sucksquote:
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, waarom moet jij iets weten over mijn internet? Vraag ik me serieus af.
Komt goed, ik ben er weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Stijfkopie het volgende:
Nou dat gaat een leuk topic worden dan
quote:
Een beetje dwars ben je wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Doe het dan goed en drink een Belg. Een lekkere trippel ofzo. Palm
Jij bent ook zwaar vermoeiend somsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ah, een Lienekien TT.... die is gegarandeerd vrij van spelfouten typo's
Altijd goed als Lien de lapo kaaptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Dus je woont niet bij ER in de buurt, want ik haar niet klagenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/
Vroeg me af of het internet overal zo traag is in Ierland
(m.u.v. Dublin en Cork)
Want?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent ook zwaar vermoeiend soms
Dat kan je toch niet vergelijken zegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje dwars ben je wel.
Ja en?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent ook zwaar vermoeiend soms
Ik ben bijna belg (geboren Limbo) maar dat is te zwaar voor mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Doe het dan goed en drink een Belg. Een lekkere trippel ofzo. Palm
Maar ze houdt wel dr bek de komende 300 postsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ik vergelijk helegaar niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet vergelijken zeg
Oei.. Teentjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?
Je bent niet verplicht hier te lezen en/of posten.
Kun je Sky tv krijgen? Die verkopen sinds deze week ook BB. Minimum van 24Mb gegarandeerd. Sneem he? Vorig jaar nog geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/
Vroeg me af of het internet overal zo traag is in Ierland
(m.u.v. Dublin en Cork)
D'r bek? Hield jij je bek maar eens!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel dr bek de komende 300 posts
Dan had ik liever iemand anders die het topic opendequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel dr bek de komende 300 posts
Had je moeten opletten, had je het zelf kunnen doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dan had ik liever iemand anders die het topic opende
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
D'r bek? Hield jij je bek maar eens!
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah wacht, je wil graag voor de kop gestoten worden, dat gaat helemaal goed komen.
Niet door mij trouwens, ik heb er de puf vandaag niet voor, maar ik kan me zomaar voorstellen dat er binnen 3 topics een paar gegadigden zijn om die taak op zich te nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah wacht, je wil graag voor de kop gestoten worden, dat gaat helemaal goed komen.
Michael Jackson ofzo...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dan had ik liever iemand anders die het topic opende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik ben niet zo'n lapo hunter. En het tien jaar geleden dat ik een topic opende. Ik ontwijk hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je moeten opletten, had je het zelf kunnen doen.
Oh maakte ik een te faute opmerking jegens Lien , sorry bij dezequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Chufi is even weg nu dus ruimte voor de volgende.
Ierland is 4x zo groot als Nederland en er wonen 4,2 miljoen mensen. You do the math of de kans dat hij/zij bij mij in de buurt woont erg groot isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je woont niet bij ER in de buurt, want ik haar niet klagen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
Neeeeeeeeeee......... Dipsy, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je pense oui! Die heeft in ieder geval een bloedhekel aan mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh darn, dat zou ook nog kunnen.... het zal toch niet?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ierland is 4x zo groot als Nederland en er wonen 4,2 miljoen mensen. You do the math of de kans dat hij/zij bij mij in de buurt woont erg groot is
In de buitengebieden is internet over het algemeen genomen erg traag. Ik zelf heb mobiel internet via 3, en dat gaat op zich redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar denk ik even over na
Oh ooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Sorry is een woord wat door iedereen misbruikt wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maakte ik een te faute opmerking jegens Lien , sorry bij deze
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat is mooiNee hoor Robijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
In ieder geval maakt die ook veel quiote fouten, en dat doet die stijfkoppige ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is die zo slim om het klonen te snappen?
Ik snap er geen zak van, maar dat is een 40 plus ding denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar misschien dat iemand geholpen heeft?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hoor ik hier ook regelmatig
En een "Oh, nee....."
Nu doe je het zelf ook, en welke fokker maakt nooit een fout.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In ieder geval maakt die ook veel quiote fouten, en dat doet die stijfkoppige ook
Op enige intelligentie heb ik haar inderdaad nog niet echt kunnen betrappen
Hier heb je een mand, val voorzichtig!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar dat is een 40 plus ding denk ik
Jepquote:
De gebruikersnaam heeft wel iets van intelligentie of zou het een tiepvout zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar misschien dat iemand geholpen heeft?
Die zoon van 27 ofzo
Mijn oudste heeft dat dus net gemist, die zat al op school toen het in NL werd uitgezonden (onder schooltijd).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.
Jij bent de sukkel hier, ga dat nou niet afwendenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier heb je een mand, val voorzichtig!!
[ afbeelding ]
Help ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou.... ik ben bijgelezen, maar ik snap er geen zak van![]()
Dus ik ben nog niet helemaal bij de les
komt nog wel
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu komt alles goed, Fann is er weer.
Ik zou als volgende kloon Robijn51 nemen, dan duurt het ietsje minder lang voor je betrapt bent, Maar ik zie hierboven dat je weer helemaal jezelf bent nu, qua teksten. Scheldt vooral nog even fijn over internethelden en stuur een topicreport naar Karinaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent de sukkel hier, ga dat nou niet afwenden![]()
Je kop ligt er al half in
quote:
quote:
3 gehorige dames.... En ik hoop dat ze bij de les blijven Het zijn 3 mooie exemplarenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn we behoorlijk bij de les![]()
Wordt je gestalkt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet die jullie blijkbaar in het vizier hebben, en oh geen dm's meer daarover ook. Sjesus
Hoeveel DM's heb je al ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet die jullie blijkbaar in het vizier hebben, en oh geen dm's meer daarover ook. Sjesus
en de furbies zijn er ook weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt nog wel
oké ga ik even zappen..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.
Nou de grobbenbollen nog!!!quote:
Mijn dochter heeft het ook gemist, beter voor mijn zoon dat zij ten tijde van de tubbies op school zat, op die manier kon hij bepalen dat hij wel keekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft dat dus net gemist, die zat al op school toen het in NL werd uitgezonden (onder schooltijd).
Volgens mij zijn ze nooit weggeweest, en ik moet zeggen dat ik wel begrijp waarom het voor peuters zo leuk is.
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou als volgende kloon Robijn51 nemen, dan duurt het ietsje minder lang voor je betrapt bent, Maar ik zie hierboven dat je weer helemaal jezelf bent nu, qua teksten. Scheldt vooral nog even fijn over internethelden en stuur een topicreport naar Karina
Porbeer het ook maar niet te begrijpen Fannquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt nog wel
Veel slap gelul.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.
Volgens een hele bende pedagogen is dat dus, samen met Tik Tak op de Belg, het meest educatieve programma voor kleuters.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft het ook gemist, beter voor mijn zoon dat zij ten tijde van de tubbies op school zat, op die manier kon hij bepalen dat hij wel keek
Ik begrijp ook wel dat het peuters aanspreekt, het is simpel, zonder gedoe en met veel herhalingen.
wacht even, jij krijgt DM-etjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Jullie?! Ik heb helemaal niemand in het vizier. Post normaal mee, dan vind je het misschien wel leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Word je al een beetje nerveus, Robijntje??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneu
Waarom gebruik je je normale ID niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneu
Niet van mij hoor, ik heb Robijn al heel lang geblocked toen ze echt als een Tokkie tekeer ging in mijn PM en DM.quote:
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens een hele bende pedagogen is dat dus, samen met Tik Tak op de Belg, het meest educatieve programma voor kleuters.
ja diequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat niet Furby met Griekse ij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Zoooooo leuk!! Vooral het schimmenspel keek ik altijd naar uit!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijd
Ik had eens een collega dat was ook net een Furbyquote:
Ik hou er maar mee op. Maar serieus, eerst vond ik het wel grappig hier met "wie ben je" .quote:
Waarom wel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je normale ID niet ?
Wil je er eentje?? Ik wil met alle plezier even tegen je tekeer gaan hoor, maar niet zo ordinair als Robijn48 als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom krijg ik nu nooit van zulke DM en PM's?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Word je al een beetje nerveus, Robijntje??
Dag Robijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik hou er maar mee op. Maar serieus, eerst vond ik het wel grappig hier met "wie ben je" .
Het maakt helemaal niks uit wie ik ben, ik heb niks met niemand hier.
Dat ik Elisabeth aanviel was om haar posts, ik ken die ouwe taart verder helemaal niet.
Maar de speurneuzen gingen de kelders in om mij te ontmaskeren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijd
Ik ben dol op boze vrouwen. Krijg je er van mij 1 terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wil je er eentje?? Ik wil met alle plezier even tegen je tekeer gaan hoor, maar niet zo ordinair als Robijn48 als je het niet erg vind.
Omdat je echt keihard met je onaagenaamheid en al door de mand gevallen bent, in twee dagen tijd. Verder zal ik me niet bedienen van dergelijke tokkietaalquote:
Blijkbaar vinden ze je nogal belangrijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik hou er maar mee op. Maar serieus, eerst vond ik het wel grappig hier met "wie ben je" .
Dat ik Elisabeth aanviel was om haar posts, ik ken die ouwe taart verder helemaal niet.
Kleinkinderen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]Elk jaar ging daar een video mee naar Spanje voor de kleinkinderen daar
Fout miep, echt ik weet niet waar je het over heb. Maar blijkbaar heb ik je zo te kakken gezet dat je denkt dat je verhaal kan halen. Nou lief doe dat dan maar bij dat Robijn. Heeft die je aan de kant gezet ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dag RobijnOuwe rolmops!! Veel plezier met je idol.
Ja het loopt uit de hand.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef Karzai het volgende:
Wat gaat het snel hiero ben ik niet van jullie gewend
Dat zou zomaar kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze je nogal belangrijk
Natuurlijk, daarom hou je er nu maar mee op hier in de SCquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fout miep, echt ik weet niet waar je het over heb. Maar blijkbaar heb ik je zo te kakken gezet dat je denkt dat je verhaal kan halen. Nou lief doe dat dan maar bij dat Robijn. Heeft die je aan de kant gezet ofzo
Dat idee heb ik mijn hele leven al, in de praktijk valt het tegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen zijn ja
Propt vingers in oren!! Straks heb ik dat nummer de hele tijd in mijn hoofdquote:
Nou oke vind je rode rozen mooierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Propt vingers in oren!! Straks heb ik dat nummer de hele tijd in mijn hoofd
Nee hoor ik kan uren door gaan. Wie was ik ook alweer ? APK, Robijn, en nog een paar anderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom hou je er nu maar mee op
Ja dat soort dingen leerde je toen nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja man, van hem heb ik ook geleerd dat 1+1 vijf is als je het natelt op je vingers.
Je hebt ook nog een zoon?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet inmiddels wel.. Maar niet van mn dochter
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou oke vind je rode rozen mooier
En ze maakt mooie foto's.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou oke vind je rode rozen mooier
Ik kom niet in dat keldertjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Moet je niet wat mods lastig gaan vallen over andere users?? Of een topicreport of drie wegsturen? Aangezien ik je enige doelwit was, kon je maar twee personen zijn, of APK of Robijn. APK is een vaste poster hier, dus die dacht ik eerst, maar toen ging je je weer bedienen van je normale vileine vuilspuiterij, en toen viel mijn kwartje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan uren door gaan. Wie was ik ook alweer ? APK, Robijn, en nog een paar anderen.
Meisje meisje. Laat je nakijken, je wilt aandacht. Die heb je waarschijnlijk ooit gekregen.
Het houdt een keer op he?
Mijn pa was een voorloper in het schuurisme.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ...Ik niet en hij deed het elke dag in de gang....
Is jouw vader een "ze "???quote:
Wie ikke?? Ja, eigenlijk wel geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ...Ik niet en hij deed het elke dag in de gang....
99% waarschijnlijk wel ja en die zou dan uit 84 moeten zijn..... Maar is nooit erkend of zo ...Dus op papier neequote:
Serieus hou op met dat dronken gelul. Je kwartje viel mis. Opzoutenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet je niet wat mods lastig gaan vallen over andere users?? Of een topicreport of drie wegsturen? Aangezien ik je enige doelwit was, kon je maar twee personen zijn, of APK of Robijn. APK is een vaste poster hier, dus die dacht ik eerst, maar toen ging je je weer bedienen van je normale vileine vuilspuiterij, en toen viel mijn kwartje.
Die paar anderen zuig je uit je duim.
Dahaag!!
oh....ok....... opaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
99% waarschijnlijk wel ja en die zou dan uit 84 moeten zijn..... Maar is nooit erkend of zo ...Dus op papier nee
Mag het ietsjes minder zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Serieus hou op met dat dronken gelul. Je kwartje viel mis. Opzouten
Het valt inderdaad niet mee om dit te volgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik was even de draad kwijt jullie gaan ook zo snel
bedoel je die zijn vriendin heeft doodgeschoten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dit doet mij nou weer denken aan het Pistorius topic
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef just me het volgende:
Owja, ik kom hier gewoon omdat het hier gezellig/leuk kan zijn, dat geflame is niks voor mij, die tijd heb ik gehad.
Wil je klonen, prima, wil je klotuh, rot dan maar op
die bedoel ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
bedoel je die zijn vriendin heeft doodgeschoten?
Het omgekeerde kan ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
bedoel je die zijn vriendin heeft doodgeschoten?
Nouja ik doe me best, ben er ook een tijdje uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee om dit te volgen.
En omdat je iemand niet kent is het oké om grof te zijn ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee. Die Troela ken ik niet eens
De wijven laten lullen en op zijn tijd een gevatte opmerking is genoeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja ik doe me best, ben er ook een tijdje uit
Ik moet alles weer opbouwen
Oh dear, ik maakte een opmerking en gelijk moet mijn doopceel worden uit geneuzeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En omdat je iemand niet kent is het oké om grof te zijn ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wijven laten lullen en op zijn tijd een gevatte opmerking is genoeg.
Niemand kent elkaar en soms wil je elkaar niet kennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh dear, ik maakte een opmerking en gelijk moet mijn doopceel worden uit geneuzeld.
Niemand kent elkaar.
Wat was er dan met het topic erover??quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben vee van de richel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh dear, ik maakte een opmerking en gelijk moet mijn doopceel worden uit geneuzeld.
Niemand kent elkaar.
Wil je nu een plakplaatjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Niemand kent elkaar en soms wil je elkaar niet kennen
Aan dit soort advies heb ik tenminste watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet dat er een kind is en dat het 9 maanden geboren is nadat ik met het meisjes naar bed ben gegaan ben, maar ze woonde toen wel samen met haar vriend ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
als je zo redeneert kun je toch bij elk neukertje wel een kind hebben?
Ja, daar ben ik echt blij meequote:
Hihiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik echt blij mee
maar die zoen van de juf/meester mag achterwege blijven
Wil je dan niet weten of jij de vader bent ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat er een kind is en dat het 9 maanden geboren is nadat ik met het meisjes naar bed ben gegaan ben, maar ze woonde toen wel samen met haar vriend ...
Nee. Je bent, sinds in deze reeks aanwezig, stelselmatig bezig alles wat ik schrijf af te kraken, nare opmerkingen te maken in mijn richting, en grof te zijn. Mag hoor, je maakt er mijn pis echt niet mee lauw maar vind het dan niet vreemd dat men probeert uit te vinden van wie je een kloon bent, en dat hebben we uitgevonden. Live with itquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Niemand kent elkaar.
Kom op zeg, ik zette je één keer te kakken. Daar kom je blijkbaar niet boven op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Je bent, sinds in deze reeks aanwezig, stelselmatig bezig alles wat ik schrijf af te kraken, nare opmerkingen te maken in mijn richting, en grof te zijn. Mag hoor, je maakt er mijn pis echt niet mee lauw maar vind het dan niet vreemd dat men probeert uit te vinden van wie je een kloon bent, en dat hebben we uitgevonden. Live with it
Oh en je hebt het nog steeds niet uitgevonden. Begin maar met het lichtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Je bent, sinds in deze reeks aanwezig, stelselmatig bezig alles wat ik schrijf af te kraken, nare opmerkingen te maken in mijn richting, en grof te zijn. Mag hoor, je maakt er mijn pis echt niet mee lauw maar vind het dan niet vreemd dat men probeert uit te vinden van wie je een kloon bent, en dat hebben we uitgevonden. Live with it
Verder /ignore
quote:
Jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh en je hebt het nog steeds niet uitgevonden. Begin maar met het licht
ze zijn in de ontdekkende fase...quote:
Dag Deisyy, slaap lekker.quote:
Gedraag je dan naar je leeftijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ik kwam hier omdat ik net 40 ben geworden
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen hiero bewijs het maar eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
sommige mensen stellen toch niets voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan heb je ook een lekkere manier van jezelf voorstellen zeg
99 % ben ik het, ik heb hem 1 keer gezien... En van verhalen van mn ex moet ik haast wel geloven dat ie van mij is... Hij is blonder dan zn ouders en zn stem lijkt op de mijne volgens mn ex ... Ik heb wel gezocht en zo maar ... Of ik het echt wil ..... Als ie naar me komt zoeken zeg ik iig geen nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Wil je dan niet weten of jij de vader bent ?
Ja de groeten met je. Ik werd gelijk al onder een microscoop gelegd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Gedraag je dan naar je leeftijd
Je lijkt wel een opstandige puber.
Hij heeft er misschien totaal geen weet van!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
99 % ben ik het, ik heb hem 1 keer gezien... En van verhalen van mn ex moet ik haast wel geloven dat ie van mij is... Hij is blonder dan zn ouders en zn stem lijkt op de mijne volgens mn ex ... Ik heb wel gezocht en zo maar ... Of ik het echt wil ..... Als ie naar me komt zoeken zeg ik iig geen nee dat dan weer niet
Tjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja de groeten met je. Ik werd gelijk al onder een microscoop gelegd.
Nu zit ik hier om te zieken
Nee die verfoeit ze, dat zijn allemaal alleen maar internethelden, en zij weet alles beter want ze heeft een zoon van 27quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Gedraag je dan naar je leeftijd
Je lijkt wel een opstandige puber.
Zieken en zeiken!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja de groeten met je. Ik werd gelijk al onder een microscoop gelegd.
Nu zit ik hier om te zieken
wat wil je weten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen hiero bewijs het maar eens
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom. Hahahaha wie ik allemaal wel niet ben geweest op fokquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan heb je ook een lekkere manier van jezelf voorstellen zeg
Jee, wat een moeilijke situatie Chufi. Maar een manier om erachter te komen. Maar als je dat doet, dan mag je volgens mij meteen gaan betalen ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
99 % ben ik het, ik heb hem 1 keer gezien... En van verhalen van mn ex moet ik haast wel geloven dat ie van mij is... Hij is blonder dan zn ouders en zn stem lijkt op de mijne volgens mn ex ... Ik heb wel gezocht en zo maar ... Of ik het echt wil ..... Als ie naar me komt zoeken zeg ik iig geen nee dat dan weer niet
OMG nu heb ik ook nog een zoon. Mijn god dit is echt een soapquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee die verfoeit ze, dat zijn allemaal alleen maar internethelden, en zij weet alles beter want ze heeft een zoon van 27
Je verpest het toch voor jezelf! Als je normaal doet ben je vast van harte welkom. Maar om ergens binnen te komen en je zo vijandig te gedragen, daar zitten we hier niet op te wachten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom. Hahahaha wie ik allemaal wel niet ben geweest op fok
De hulp die we hier bieden zit niet in het ziekenfonds, je kan een rekening verwachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom. Hahahaha wie ik allemaal wel niet ben geweest op fok
De TT van het vorige topic: Ze;fs op je tvquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom.
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je verpest het toch voor jezelf! Als je normaal doet ben je vast van harte welkom. Maar om ergens binnen te komen en je zo vijandig te gedragen, daar zitten we hier niet op te wachten.
Nogmaals, de tijd van flamen ligt ver achter me, zo'n 10 jaar geleden!
Pistorius heeft geen benen maar protheses dus in dat topic worden aan de lopende band grappen gemaakt over zijn benenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat was er dan met het topic erover??
Als het waar is is ie uit 1984 ... Daar ga ik niet meer voor betalen ``quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jee, wat een moeilijke situatie Chufi. Maar een manier om erachter te komen. Maar als je dat doet, dan mag je volgens mij meteen gaan betalen ook?
Ha ik ben just me, dat is natuurlijk niet mijn echte naam. Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen, dochter van 31 en zoon van 28. Gescheiden en woon nu alweer 8 jaar samen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja gewoon een paar simpele vragen
Ik ben karzai en ik heb geen verplichtingen en woon in het prachtige Amsterdamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ha ik ben just me, dat is natuurlijk niet mijn echte naam. Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen, dochter van 31 en zoon van 28. Gescheiden en woon nu alweer 8 jaar samen.
Ik ga niet zeggen waar ik woon, straks sta je opeens voor de deurquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben karzai en ik heb geen verplichtingen en woon in het prachtige Amsterdam
Ja sorry, maar je hebt je naam ook niet mee ....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uit
hallo just me, welkom in ons middenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ha ik ben just me, dat is natuurlijk niet mijn echte naam. Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen, dochter van 31 en zoon van 28. Gescheiden en woon nu alweer 8 jaar samen.
wat zijn verplichtingen voor jouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben karzai en ik heb geen verplichtingen en woon in het prachtige Amsterdam
Laat de dm's dan maar achterwegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je hebt je naam ook niet mee ....
*snik* dank je wel voor je warme onthaal sacha!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
hallo just me, welkom in ons midden
Ja sorryquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:32 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Laat de dm's dan maar achterwegen
Ah, ok, ik kon de link even niet leggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
Pistorius heeft geen benen maar protheses dus in dat topic worden aan de lopende band grappen gemaakt over zijn benen![]()
als Piet schrijft: niets aan de hand (of iets dergelijks)
denk ik: 'en niets aan de voet'
geen voeten ---> Pistorius
Nee ik maak netjes een afspraakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen waar ik woon, straks sta je opeens voor de deur
Welkom JM ... En de rest van je familiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
*snik* dank je wel voor je warme onthaal sacha!
we houden van je hoor, zelfs zonder echte naamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat "men"altijd zegt voorzichtig te moeten zijn met info op internet, was niets persoonlijksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik maak netjes een afspraak![]()
Hoe kom je daarbij trouwens?
O ja, dat is maar tot de 18 geloof ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het waar is is ie uit 1984 ... Daar ga ik niet meer voor betalen ``
verstandigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat "men"altijd zegt voorzichtig te moeten zijn met info op internet, was niets persoonlijks
Ik heb joui al wel 30 keer warm onthaald, dus ik vind het wel mooi zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb joui al wel 30 keer warm onthaald, dus ik vind het wel mooi zoMaar ik vind je nog steeds erg lief hoor JM!!
hmmm, oké, bijzonder dat je dat er onder verstaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dingen die andere mensen je opdringen
ja meneerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil nou maar Sas .. we komen er tich niet achter..
Waar achterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil nou maar Sas .. we komen er tich niet achter..
slapend lidquote:
Kijk nog even met welke post je gisteren deze reeks binnenkwam....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uit
Gaan we je niet meer lastig vallen JM Moixx slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
slapend lid
Ik moet morgen om 09.00 uur mijn vrijwillige diensten achter de bar doen, bijna tijd om te gaan slapen!
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk nog even met welke post je gisteren deze reeks binnenkwam....
helt!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 09.00 uur mijn vrijwillige diensten achter de bar doen
Nee joh, is verplichtquote:
Nee, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzo
Jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit mobiel.
Post # 196 in het Libelle-topic.
Ja dat is eilandsch!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit mobiel.
Post # 196 in het Libelle-topic.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh kut de kloon bijeenkomst gemist, Hoi Chuf
Ik ben niet zo stoer! Ik heb best veel slaap nodigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu naar bed dan ... Alhoewel ik elke dah om 7 uur begin .... En toch tegen 1 uur ga slapen
Hoezo? Ik heb zelfs een schoonzoon met rood haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OMG nu heb ik ook nog een zoon. Mijn god dit is echt een soap
wil je erover praten ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind schatje een beetje een naar woord![]()
[/mijnprobleem]
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met witte hengsten of mag dat niet meer?
Interresante dame danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind schatje een beetje een naar woord![]()
[/mijnprobleem]
Het begon ooit met bruine.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Freddie H ook, maar die groene flesjes gaan nog hard zat.
Ja van toen ik 6 wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, gewoon Circus, Tony Boltini die ken je toch wel ?
40+ / [40+ SC #128] Libelle of Margrietquote:
Ik vind deze geweldig:quote:
Is dat die blonde hooggekamde krullenkop??quote:
lego ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vader heeft ooit een circus in miniatuur nagebouwd.
die vind ik nou weinig aan moet ik zeggenquote:
Donder es op met je Robijn. Jammer dat je blijkbaar in de stront heb gezeten maar laat mij er maar buiten. ROBIJN ROBIJN ... Wat fijn. En nu echt opdonderen met je debiele insinuaties. Ik was je al zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #128] Libelle of Margriet
Je bent net zo internet illiterate als mijn grote vriendin Robijn
Die quote was voor mij meteen verdacht iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #128] Libelle of Margriet
Je bent net zo internet illiterate als mijn grote vriendin Robijn
Naja stijfkopie als je een stempel wil hebben kan je hem krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzo
quote:
Wat nou weerquote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die quote was voor mij meteen verdacht idd
nee, is allang weg, was in Ushi van Dijk dat programma, nu is het nieuws bezigquote:Op zondag 17 februari 2013 00:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zie je niet vaak meer welk net?
Oh RC, kun je even een kloontsjekkie doen??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Donder es op met je Robijn. Jammer dat je blijkbaar in de stront heb gezeten maar laat mij er maar buiten. ROBIJN ROBIJN ... Wat fijn. En nu echt opdonderen met je debiele insinuaties. Ik was je al zat.
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje meequote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me dan kent zeg dan wie je bent
Neuh, daar heb ik geen enkel middel toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Oh RC, kun je even een kloontsjekkie doen??
Das een binnenkomer ....quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje mee
Ohh jee jij kan echt niks hebben, op je kut getrapt en gelijk willen halen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh RC, kun je even een kloontsjekkie doen??
Die is toch ruim 40+?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef Stijfkopie het volgende:
OK ik ben Robijn. Zo goed. Sjesus zeg
Maar toch ben je een topper!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik geen enkel middel toe.
Dat kan echt wel iets minder hoor, ik scheld jou toch ook niet constant verrot en gebruik niet constant scheldwoorden tegen jequote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohh jee jij kan echt niks hebben, op je kut getrapt en gelijk willen halen.
/ignorequote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohh jee jij kan echt niks hebben, op je kut getrapt en gelijk willen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |