Dank je Karina!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In de OP van dit topic staat een samenvatting:
FB / Glowmouse #6
Je moet oude mensen ook niet in het ooitje nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jeetje mina, neem het eens wat minder serieus.
Al even afgezien van het feit dat er weinig humor bijzat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet oude mensen ook niet in het ooitje nemen.
Daar kunnen wij slecht tegen
Daar worden wij onzeker van en niet iedereen heeft therapiesessies in de zorgverzekeringquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet oude mensen ook niet in het ooitje nemen.
Daar kunnen wij slecht tegen
Ik dacht dat hij het meendequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat er weinig humor bijzat.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat er weinig humor bijzat.
Nee de grap is dat het kindje het ene moment niet met papa mee wilt het andere moment wel, het ene moment droevig het andere moment blij en dat dat typerend is voor borderline.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het meendedat zal de grap wel zijn
![]()
ouwevandagen in het ooitje nemen
Ja ik ga maar weer even weg...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik trapte er in elk geval in![]()
Snotjoch
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee de grap is dat het kindje het ene moment niet met papa mee wilt het andere moment wel, het ene moment droevig het andere moment blij en dat dat typerend is voor borderline.
Grappen zijn nooit leuk als je ze moet uitleggen, maar het is nogal duidelijk dat jullie het ook gewoo helemaal niet begrijpen.. Dus ga dan niet zitten brommen dat het niet grappig is (leandra)
Nee natuurlijk niet, want GM zou geen allround administrateur met kennis van zaken zijn op het gebied van het runnen van een bedrijf. Die is alleen maar developer die het iets te hoog in het bolletje kreeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan glowmouse ook wel betaald krijgen gelijk
Sorry JM, tijdje bezig geweest met wat administratieve zaken, maar je bent inmiddels op de hoogte zie ik?quote:
Danny kan dat niet voldoende vind jij dus? Kan je dat beter uiteenzetten ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want GM zou geen allround administrateur met kennis van zaken zijn op het gebied van het runnen van een bedrijf. Die is alleen maar developer die het iets te hoog in het bolletje kreeg.
ow ja nu weet ik ook weer waar het over gingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want GM zou geen allround administrateur met kennis van zaken zijn op het gebied van het runnen van een bedrijf. Die is alleen maar developer die het iets te hoog in het bolletje kreeg.
Hmmm, ik ben niet zo dol op kinderen, en al helemaal niet als ze dan ook nog eens zoiets flikken. Dit is wel een grappig kereltje, maar dat zeg ik alleen maar omdat ie bij mij in huis geen pot sudocreme heeft leeggesmeerd op alles.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]maar wel lief, of niet dan !
![]()
Heb je tot het einde gekeken? Ja moet wel tot het einde kijken en dan
''smelt''![]()
zelfs ik
ja gzellig !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Danny kan dat niet voldoende vind jij dus? Kan je dat beter uiteenzetten ook?
ja dat kan ik, want hij zegt het zelf. Lees de samenvatting waar Karina een link naar plaatste dan eens door voor je gaat lopen blaten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Danny kan dat niet voldoende vind jij dus? Kan je dat beter uiteenzetten ook?
Ja zal best effe balen zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben niet zo dol op kinderen, en al helemaal niet als ze dan ook nog eens zoiets flikken. Dit is wel een grappig kereltje, maar dat zeg ik alleen maar omdat ie bij mij in huis geen pot sudocreme heeft leeggesmeerd op alles.
Ik vind deze nog steeds meesterlijkquote:
Tis mij gelukkig nooit gebeurt en denk niet dat mn dochter hier over een maand de boel ff komt verzieken..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zal best effe balen zijnik heb er geen ervaring mee
Wat ben jij ook een gezellige trien zeg, doe eens normaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ja dat kan ik, want hij zegt het zelf. Lees de samenvatting waar Karina een link naar plaatste dan eens door voor je gaat lopen blaten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds meesterlijk
Als ik een rothumeur heb kijk ik hier even naar (directors cut) en dan is heel mijn dag weer goed.
Ja dat is toch geen peuter meer, zal wel meevallen dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis mij gelukkig nooit gebeurt en denk niet dat mn dochter hier over een maand de boel ff komt verzieken..
We zullen je vreselijk gaan missen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
Keb het weer gehad met dit clubje.. Dag.
Voor een groot deel te verwijten aan jullie eigen kinderachtige instelling, dat gestook steeds, jullie zijn hier 40+.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je vreselijk gaan missen.![]()
Doei Top, maak je niet zo druk....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een gezellige trien zeg, doe eens normaal.
Mooi, toedeledokiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee idd geen peuter meer met bijna 23 jaar ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat is toch geen peuter meer, zal wel meevallen dan.
maar ik ken jou dochter natuurlijk niet![]()
TIS ALTIJD WAT met een paar van die users.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doei Top, maak je niet zo druk....
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
TIS ALTIJD WAT met een paar van die users.
Ik wel:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee
Ja, vrijwel alle users hier die een issue met jou hebben, maar dat ligt vast aan ons.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind is zonder t.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik reageer wel weer lekker alleen op de mensen die ik leuk vindt, geen zin meer in dat stomme gedoe.
Ik doe toch normaal. Het bleek gewoon overduidelijk uit je vraag dat je heel het bewuste stuk niet gelezen hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je je hart weer eens wilt uitluchten zie ik je wel weer langs komen... Maar laat je niet gek maken door ons ,,,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel:
- Haren zus afgeknipt terwijl ze allebei in bad zaten
- Pot pindakaas met deksel en al in de magnetron gezet, KABOEM!!!
- Met een kinderhengeltje vissen in de vijver, en zowaar nog wat goudvissen eruit hengelen ook, die vervolgens een jammerlijke dood stierven![]()
- Pak suiker door heel het huis gestrooid, want ze waren Hans en Grietje aan het spelen, en de suiker was broodkruimels
- Mijn beste glasservies als lego gebruiken. Er waren maar 2 glazen kapot, though
- Kerstboom in de fik gestoken, want 'echte kaasjes is feel leukter, mam'
- Stopcontact losgeschroeft van de muur, samen met vriendje, en vrolijk komen vertellen dat er gekleurde draadjes inzitten. (Ik heb mijn man nog nooit zo kwaad zien worden)
En zo kan ik nog wel effe doorgaan. Toch hadden we een 'kinderproof' huis, en het is ook een godswonder dat er behalve wat bulten en schrammen nooit iets ergs is gebeurd.
Dat kan toch? Ik vond je toon wel erg agressief gelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik doe toch normaal. Het bleek gewoon overduidelijk uit je vraag dat je heel het bewuste stuk niet gelezen hebt.
Ik vind jouw toon wel irritant eigenlijk, en niet voor het eerst.... en nu?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan toch? Ik vond je toon wel erg agressief gelijk.
Och ik heb 8 broers en zusjes en wij hadden ook geen kinderproof huisquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En zo kan ik nog wel effe doorgaan. Toch hadden we een 'kinderproof' huis, en het is ook een godswonder dat er behalve wat bulten en schrammen nooit iets ergs is gebeurd.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je hart weer eens wilt uitluchten zie ik je wel weer langs komen... Maar l
aat je niet gek maken door ons ,,,
OK, speciaal voor jou, zonder agressie:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan toch? Ik vond je toon wel erg agressief gelijk.
Maar wij hadden juist WEL een kinderproof huis, dat schrijf ik toch? Daarom snap ik niet dat ze met hun kladden aan al die dingen konden komen en ermee uithalen wat ze deden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wij hadden ook geen kinderproof huis![]()
Ik lees niet alles en soms lees je ergens overheen.. Dus vind het erg onnodig om gelijk met woorden te gaan praten als ''blaat niet''. Dus vandaar..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, speciaal voor jou, zonder agressie:
![]()
![]()
![]()
![]()
LEES voor je schrijft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehhhhhhhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Herkenbare huis-tuin-en-keuken kinder ervaringen.
Nu is het wachten op de volgende cyclus met de kleinkinderen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind jouw toon wel irritant eigenlijk, en niet voor het eerst.... en nu?
Je zou gaan toch? Kun je niet gewoon doen wat je zegt en vertrekken?
ah oké... verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar wij hadden juist WEL een kinderproof huis, dat schrijf ik toch? Daarom snap ik niet dat ze met hun kladden aan al die dingen konden komen en ermee uithalen wat ze deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |