quote:
wat is dat voor ziekte? De FOK ziekte?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kind heeft volgens mij last van die vorm van autisme waar fokkers het steeds over hebben....
Volgens mij wordt het juist niet op prijs gesteld dat is het probleem dacht ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef just me het volgende:
waar dat dat hele gedoe over tussen Danny en Glowmouse? korte, hele korte samenvatting wordt op prijs gesteld.
weetikveelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef just me het volgende:
waar dat dat hele gedoe over tussen Danny en Glowmouse? korte, hele korte samenvatting wordt op prijs gesteld.
Nee....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat is dat voor ziekte? De FOK ziekte?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:39 schreef just me het volgende:
Ik ben ook begonnen met lezen maar ik snap er helemaal niets van
* just me is dan ook snel opgehouden met lezen
BORDERLINE.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben het al weer vergeten
ik ben begonnen met lezen maar toen gestopt
Dat kind heeft het.quote:Borderline persoonlijkheidsstoornis
Borderline persoonlijkheidsstoornis (kortweg: borderline) kenmerkt zich door sterke wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag.
Mensen met borderline zijn enorm impulsief, denken vaak zwart-wit, reageren extreem. Relaties zijn moeilijk te onderhouden, en wisselen ook sterk.
Er worden geen verschillende typen borderline persoonlijkheidsstoornissen onderscheiden.
Mensen met borderline kunnen echter wel verschillen in de mate waarin ze bepaald gedrag vertonen (zoals extraversie, neuroticisme).
In de OP van dit topic staat een samenvatting:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef just me het volgende:
Ik had hem al gezien, weet zo niet meer waar maar doet er niet toe ,, Maar het woord staat wel in de titelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat woord komt niet voor in mijn toepje![]()
Heb je niet gekeken?
Moet je even kijken, ik vond het wel schattigen zo snel vind ik nou ook
weer niet iets ''schattig'', maar deze dus wel
en volgens jou heeft dat kindje Borderline?quote:
Omdat het zo op zijn Papa reageerde?quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat het zo op zijn Papa reageerde?
Jezus Top zo kan je iedereen wel een stoornis aanpraten hoor![]()
Ik zie het meer als ''een karaktertje'' de één heeft een zus karakter
en een ander een zo karakter.
En je hebt tigs karakters
Doe even normaal.... hoezo zou dat kind een borderliner zijn? Het kind is een jaar of 3.quote:
De reactie van papa is idd subliem, ik was een tikkie minder rustig gebleven....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en volgens jou heeft dat kindje Borderline?![]()
Het is gewoon een schattig kindje dat lief aan het spelen was en per ongelukPapa
TV en de hele teringzooivol heeft gesmeerd met créme.
Schattig toch?![]()
toegegevendit was wel een héle lieve Papa
quote:
Aldus de betrouwbare en deskundige diagnose aan de hand van 1 filmpje op Internet door onze professor dokter kingtoppie.quote:
Jeetje mina, neem het eens wat minder serieus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Aldus de betrouwbare en deskundige diagnose aan de hand van 1 filmpje op Internet door onze professor dokter kingtoppie.
Hij was gelukkig niet serieusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Aldus de betrouwbare en deskundige diagnose aan de hand van 1 filmpje op Internet door onze professor dokter kingtoppie.
Ik dacht ook even ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |