Dat was toch dat conspiracy theory ventje die aan dierenseks deed?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
En *btw die Pony-Lover had soms hilarische topics.
Ja, hoe verzin je 't.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was toch dat conspiracy theory ventje die aan dierenseks deed?
Kikkerlikker ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
En *btw die Pony-Lover had soms hilarische topics.
Haha, dat was pas een briljante kloon.quote:
Dan ken ik een andere FOK Phileine als jijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Phileine die in elk topic alleen Sorry poste.
LOL!! Met een andere naam dan toch. Phileine_1 ofzo.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net heel dat debacle zitten lezen tussen Danny en Glowmouse. Sjonge jonge, wat een ellende weer. Waarom denk zo'n knul dat je na een paar jaar vrijwilligerswerk ineens eisen kunt gaan stellen, en is dan op de koop toe ook nog over de zeik als blijkt dat de baas van de vrijwilligers, terecht, de eisen afwijst en de vrijwilliger bedankt voor zijn samenwerking?
Onbegrijpelijk. En helemaal omdat het weer zo open en bloot wordt uitgevochten. 6 Topics maar liefst.
Nee ik word bang en hou het hier voor gezien..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef sacha het volgende:
durft Sherlock Sjoef hier nog te komen?
Natuurlijk! Ik ben echt een ramptoerist op FOK! en dol op het lezen van rellen. Maar ik vind het wel jammer dat Danny dit soort, in mijn ogen binnenskamers-rellen, toch breed laat uitmeten, want het is bepaald geen reclame voor het beleid op FOK!quote:
ik krijg plaatsvervangende schaamte bij die topicsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben echt een ramptoerist op FOK! en dol op het lezen van rellen. Maar ik vind het wel jammer dat Danny dit soort, in mijn ogen binnenskamers-rellen, toch breed laat uitmeten, want het is bepaald geen reclame voor het beleid op FOK!
Maar ja, Danny, grote bek, superklein hartje, en een enorme emo als het op zijn gezinnetje aankomt. Hij is gewoon niet zakelijk genoeg, en zou daar nu eens eigenlijk iemand voor in dienst moeten nemen. Betaald en wel. Zodat ie voortaan van dit soort bijkomstigheden verschoond blijft.
Dan kan glowmouse ook wel betaald krijgen gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben echt een ramptoerist op FOK! en dol op het lezen van rellen. Maar ik vind het wel jammer dat Danny dit soort, in mijn ogen binnenskamers-rellen, toch breed laat uitmeten, want het is bepaald geen reclame voor het beleid op FOK!
Maar ja, Danny, grote bek, superklein hartje, en een enorme emo als het op zijn gezinnetje aankomt. Hij is gewoon niet zakelijk genoeg, en zou daar nu eens eigenlijk iemand voor in dienst moeten nemen. Betaald en wel. Zodat ie voortaan van dit soort bijkomstigheden verschoond blijft.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is echt het meest schattige kindje ooit !![]()
![]()
Papa is boos
JA
Jaja, je krijgt er zoveel voor terug....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is echt het meest schattige kindje ooit !![]()
![]()
Papa is boos
JA
dat woord komt niet voor in mijn toepjequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaja, je krijgt er zoveel voor terug....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |