quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor..Alhoewel je ook vast wel lief bent zoals alle dames hier .....
![]()
Nee, aangezien mijn halve trouwboek worstenbroodjes had gemaakt en ik een pan verse groentensoep met ballen, hebben we bij nader inzien besloten om het uit eten tot morgen uit te stellen.quote:btw: zijn jullie nog wezen uit eten? Je was hier redelijk continu aanwezig . maar dat kan natuurlijk ook mobiel.
quote:
Ach ja zo ben ik somsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
Nee, aangezien mijn halve trouwboek worstenbroodjes had gemaakt en ik een pan verse groentensoep met ballen, hebben we bij nader inzien besloten om het uit eten tot morgen uit te stellen.Heel opmerkzaam Chufi!!
Ik gooi er geen Youtube tegenaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Tegen wie praat je toch steeds zo verwijtend?
min of meer al toegegeven dat je een kloon bent. Zolang je niet zegt wie je dan wel van origine bent ... Blijf je nep mn schatquote:
Nee want ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik gooi er geen Youtube tegenaan.
Iedereen is een kloon schat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
min of meer al toegegeven dat je een kloon bent. Zolang je niet zegt wie je dan wel van origine bent ... Blijf je nep mn schat
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
Nou lees ik de TT als "Wie is toch die clown"
Nee, het kwam door Ben Cramer.quote:
Zwakjes hoor, Hééé Chuuf wie ben je eigenlijk. Je adres en 06 nummer mag in pmquote:
Kun je je een beetje inhouden qua spraakgebruik?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je praat poep nu, dat snap je toch wel
Ha, die weet ik lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zwakjes hoor, Hééé Chuuf wie ben je eigenlijk. Je adres en 06 nummer mag in pm
Ik was netjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je je een beetje inhouden qua spraakgebruik?
En waarom kan dat niet via dat nummer, Sjesus wat sneuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik heb je mn nieuwe nummer doorgegeven (of was het mn ouwe) We hebben elkaar iig
Wil je nu iets ? Mn nummer? Dan wil ik wel eerst weten wie je bent, zo simpel is datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet via dat nummer, Sjesus wat sneu
Huh? iets willenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je nu iets ? Mn nummer? Dan wil ik wel eerst weten wie je bent, zo simpel is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar denk ik even over na
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Huh? iets willenOh ik ben
Met een kleurtje? Zegt me niets alhoewel ik er wel een aantal ken in mn kennissenkringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou het maar daarbijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een kleurtje? Zegt me niets alhoewel ik er wel een aantal ken in mn kennissenkring
Preciesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
Chufi, ga naar bed, je heb slaap nodig..... je kent Stijfkopie niet persoonlijk, maar van het forum.
En het maakt niet uit.
Trustequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik wil het opgelost hebben in dit topic Punt
Ons contact is helemaal vervaagd met hem en EW en hun kids.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef just me het volgende:
ElizabethR heb jij eigenlijk nog contact met vriend Digger ? Moest laatst weer eens aan ze denken
Een stijfkoppige kopie zelfs. Jullie hebben allebei gelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? het is toch een kopie?
Een vrouw die me gelijk geeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een stijfkoppige kopie zelfs. Jullie hebben allebei gelijk.
Dat was toch dat conspiracy theory ventje die aan dierenseks deed?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
En *btw die Pony-Lover had soms hilarische topics.
Ja, hoe verzin je 't.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was toch dat conspiracy theory ventje die aan dierenseks deed?
Kikkerlikker ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
En *btw die Pony-Lover had soms hilarische topics.
Haha, dat was pas een briljante kloon.quote:
Dan ken ik een andere FOK Phileine als jijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Phileine die in elk topic alleen Sorry poste.
LOL!! Met een andere naam dan toch. Phileine_1 ofzo.quote:
Eensch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net heel dat debacle zitten lezen tussen Danny en Glowmouse. Sjonge jonge, wat een ellende weer. Waarom denk zo'n knul dat je na een paar jaar vrijwilligerswerk ineens eisen kunt gaan stellen, en is dan op de koop toe ook nog over de zeik als blijkt dat de baas van de vrijwilligers, terecht, de eisen afwijst en de vrijwilliger bedankt voor zijn samenwerking?
Onbegrijpelijk. En helemaal omdat het weer zo open en bloot wordt uitgevochten. 6 Topics maar liefst.
Nee ik word bang en hou het hier voor gezien..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:43 schreef sacha het volgende:
durft Sherlock Sjoef hier nog te komen?
Natuurlijk! Ik ben echt een ramptoerist op FOK! en dol op het lezen van rellen. Maar ik vind het wel jammer dat Danny dit soort, in mijn ogen binnenskamers-rellen, toch breed laat uitmeten, want het is bepaald geen reclame voor het beleid op FOK!quote:
ik krijg plaatsvervangende schaamte bij die topicsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben echt een ramptoerist op FOK! en dol op het lezen van rellen. Maar ik vind het wel jammer dat Danny dit soort, in mijn ogen binnenskamers-rellen, toch breed laat uitmeten, want het is bepaald geen reclame voor het beleid op FOK!
Maar ja, Danny, grote bek, superklein hartje, en een enorme emo als het op zijn gezinnetje aankomt. Hij is gewoon niet zakelijk genoeg, en zou daar nu eens eigenlijk iemand voor in dienst moeten nemen. Betaald en wel. Zodat ie voortaan van dit soort bijkomstigheden verschoond blijft.
Dan kan glowmouse ook wel betaald krijgen gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben echt een ramptoerist op FOK! en dol op het lezen van rellen. Maar ik vind het wel jammer dat Danny dit soort, in mijn ogen binnenskamers-rellen, toch breed laat uitmeten, want het is bepaald geen reclame voor het beleid op FOK!
Maar ja, Danny, grote bek, superklein hartje, en een enorme emo als het op zijn gezinnetje aankomt. Hij is gewoon niet zakelijk genoeg, en zou daar nu eens eigenlijk iemand voor in dienst moeten nemen. Betaald en wel. Zodat ie voortaan van dit soort bijkomstigheden verschoond blijft.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is echt het meest schattige kindje ooit !![]()
![]()
Papa is boos
JA
Jaja, je krijgt er zoveel voor terug....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is echt het meest schattige kindje ooit !![]()
![]()
Papa is boos
JA
dat woord komt niet voor in mijn toepjequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaja, je krijgt er zoveel voor terug....
quote:
wat is dat voor ziekte? De FOK ziekte?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kind heeft volgens mij last van die vorm van autisme waar fokkers het steeds over hebben....
Volgens mij wordt het juist niet op prijs gesteld dat is het probleem dacht ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef just me het volgende:
waar dat dat hele gedoe over tussen Danny en Glowmouse? korte, hele korte samenvatting wordt op prijs gesteld.
weetikveelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef just me het volgende:
waar dat dat hele gedoe over tussen Danny en Glowmouse? korte, hele korte samenvatting wordt op prijs gesteld.
Nee....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat is dat voor ziekte? De FOK ziekte?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:39 schreef just me het volgende:
Ik ben ook begonnen met lezen maar ik snap er helemaal niets van
* just me is dan ook snel opgehouden met lezen
BORDERLINE.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben het al weer vergeten
ik ben begonnen met lezen maar toen gestopt
Dat kind heeft het.quote:Borderline persoonlijkheidsstoornis
Borderline persoonlijkheidsstoornis (kortweg: borderline) kenmerkt zich door sterke wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag.
Mensen met borderline zijn enorm impulsief, denken vaak zwart-wit, reageren extreem. Relaties zijn moeilijk te onderhouden, en wisselen ook sterk.
Er worden geen verschillende typen borderline persoonlijkheidsstoornissen onderscheiden.
Mensen met borderline kunnen echter wel verschillen in de mate waarin ze bepaald gedrag vertonen (zoals extraversie, neuroticisme).
In de OP van dit topic staat een samenvatting:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef just me het volgende:
Ik had hem al gezien, weet zo niet meer waar maar doet er niet toe ,, Maar het woord staat wel in de titelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat woord komt niet voor in mijn toepje![]()
Heb je niet gekeken?
Moet je even kijken, ik vond het wel schattigen zo snel vind ik nou ook
weer niet iets ''schattig'', maar deze dus wel
en volgens jou heeft dat kindje Borderline?quote:
Omdat het zo op zijn Papa reageerde?quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat het zo op zijn Papa reageerde?
Jezus Top zo kan je iedereen wel een stoornis aanpraten hoor![]()
Ik zie het meer als ''een karaktertje'' de één heeft een zus karakter
en een ander een zo karakter.
En je hebt tigs karakters
Doe even normaal.... hoezo zou dat kind een borderliner zijn? Het kind is een jaar of 3.quote:
De reactie van papa is idd subliem, ik was een tikkie minder rustig gebleven....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en volgens jou heeft dat kindje Borderline?![]()
Het is gewoon een schattig kindje dat lief aan het spelen was en per ongelukPapa
TV en de hele teringzooivol heeft gesmeerd met créme.
Schattig toch?![]()
toegegevendit was wel een héle lieve Papa
quote:
Aldus de betrouwbare en deskundige diagnose aan de hand van 1 filmpje op Internet door onze professor dokter kingtoppie.quote:
Jeetje mina, neem het eens wat minder serieus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Aldus de betrouwbare en deskundige diagnose aan de hand van 1 filmpje op Internet door onze professor dokter kingtoppie.
Hij was gelukkig niet serieusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Aldus de betrouwbare en deskundige diagnose aan de hand van 1 filmpje op Internet door onze professor dokter kingtoppie.
Ik dacht ook even ...quote:
Dank je Karina!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In de OP van dit topic staat een samenvatting:
FB / Glowmouse #6
Je moet oude mensen ook niet in het ooitje nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jeetje mina, neem het eens wat minder serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |