Tuurlijk mobiel eten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor..Alhoewel je ook vast wel lief bent zoals alle dames hier .....
![]()
btw: zijn jullie nog wezen uit eten? Je was hier redelijk continu aanwezig . maar dat kan natuurlijk ook mobiel.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor..Alhoewel je ook vast wel lief bent zoals alle dames hier .....
![]()
Nee, aangezien mijn halve trouwboek worstenbroodjes had gemaakt en ik een pan verse groentensoep met ballen, hebben we bij nader inzien besloten om het uit eten tot morgen uit te stellen.quote:btw: zijn jullie nog wezen uit eten? Je was hier redelijk continu aanwezig . maar dat kan natuurlijk ook mobiel.
quote:
Ach ja zo ben ik somsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
Nee, aangezien mijn halve trouwboek worstenbroodjes had gemaakt en ik een pan verse groentensoep met ballen, hebben we bij nader inzien besloten om het uit eten tot morgen uit te stellen.Heel opmerkzaam Chufi!!
Ik gooi er geen Youtube tegenaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Tegen wie praat je toch steeds zo verwijtend?
min of meer al toegegeven dat je een kloon bent. Zolang je niet zegt wie je dan wel van origine bent ... Blijf je nep mn schatquote:
Nee want ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik gooi er geen Youtube tegenaan.
Iedereen is een kloon schat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
min of meer al toegegeven dat je een kloon bent. Zolang je niet zegt wie je dan wel van origine bent ... Blijf je nep mn schat
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
Nou lees ik de TT als "Wie is toch die clown"
Nee, het kwam door Ben Cramer.quote:
Zwakjes hoor, Hééé Chuuf wie ben je eigenlijk. Je adres en 06 nummer mag in pmquote:
Kun je je een beetje inhouden qua spraakgebruik?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je praat poep nu, dat snap je toch wel
Ha, die weet ik lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zwakjes hoor, Hééé Chuuf wie ben je eigenlijk. Je adres en 06 nummer mag in pm
Ik was netjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je je een beetje inhouden qua spraakgebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |