En waarom kan dat niet via dat nummer, Sjesus wat sneuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik heb je mn nieuwe nummer doorgegeven (of was het mn ouwe) We hebben elkaar iig
Wil je nu iets ? Mn nummer? Dan wil ik wel eerst weten wie je bent, zo simpel is datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:40 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet via dat nummer, Sjesus wat sneu
Huh? iets willenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je nu iets ? Mn nummer? Dan wil ik wel eerst weten wie je bent, zo simpel is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar denk ik even over na
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Huh? iets willenOh ik ben
Met een kleurtje? Zegt me niets alhoewel ik er wel een aantal ken in mn kennissenkringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou het maar daarbijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een kleurtje? Zegt me niets alhoewel ik er wel een aantal ken in mn kennissenkring
Preciesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
Chufi, ga naar bed, je heb slaap nodig..... je kent Stijfkopie niet persoonlijk, maar van het forum.
En het maakt niet uit.
Trustequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik wil het opgelost hebben in dit topic Punt
Ons contact is helemaal vervaagd met hem en EW en hun kids.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef just me het volgende:
ElizabethR heb jij eigenlijk nog contact met vriend Digger ? Moest laatst weer eens aan ze denken
Een stijfkoppige kopie zelfs. Jullie hebben allebei gelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? het is toch een kopie?
Een vrouw die me gelijk geeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een stijfkoppige kopie zelfs. Jullie hebben allebei gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |