Je verpest het toch voor jezelf! Als je normaal doet ben je vast van harte welkom. Maar om ergens binnen te komen en je zo vijandig te gedragen, daar zitten we hier niet op te wachten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom. Hahahaha wie ik allemaal wel niet ben geweest op fok
De hulp die we hier bieden zit niet in het ziekenfonds, je kan een rekening verwachtenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom. Hahahaha wie ik allemaal wel niet ben geweest op fok
De TT van het vorige topic: Ze;fs op je tvquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom.
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je verpest het toch voor jezelf! Als je normaal doet ben je vast van harte welkom. Maar om ergens binnen te komen en je zo vijandig te gedragen, daar zitten we hier niet op te wachten.
Nogmaals, de tijd van flamen ligt ver achter me, zo'n 10 jaar geleden!
Pistorius heeft geen benen maar protheses dus in dat topic worden aan de lopende band grappen gemaakt over zijn benenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat was er dan met het topic erover??
Als het waar is is ie uit 1984 ... Daar ga ik niet meer voor betalen ``quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jee, wat een moeilijke situatie Chufi. Maar een manier om erachter te komen. Maar als je dat doet, dan mag je volgens mij meteen gaan betalen ook?
Ha ik ben just me, dat is natuurlijk niet mijn echte naam. Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen, dochter van 31 en zoon van 28. Gescheiden en woon nu alweer 8 jaar samen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja gewoon een paar simpele vragen
Ik ben karzai en ik heb geen verplichtingen en woon in het prachtige Amsterdamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ha ik ben just me, dat is natuurlijk niet mijn echte naam. Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen, dochter van 31 en zoon van 28. Gescheiden en woon nu alweer 8 jaar samen.
Ik ga niet zeggen waar ik woon, straks sta je opeens voor de deurquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben karzai en ik heb geen verplichtingen en woon in het prachtige Amsterdam
Ja sorry, maar je hebt je naam ook niet mee ....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uit
hallo just me, welkom in ons middenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ha ik ben just me, dat is natuurlijk niet mijn echte naam. Ik ben moeder van 2 prachtige kinderen, dochter van 31 en zoon van 28. Gescheiden en woon nu alweer 8 jaar samen.
wat zijn verplichtingen voor jouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben karzai en ik heb geen verplichtingen en woon in het prachtige Amsterdam
Laat de dm's dan maar achterwegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry, maar je hebt je naam ook niet mee ....
*snik* dank je wel voor je warme onthaal sacha!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
hallo just me, welkom in ons midden
Ja sorryquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:32 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Laat de dm's dan maar achterwegen
Ah, ok, ik kon de link even niet leggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
Pistorius heeft geen benen maar protheses dus in dat topic worden aan de lopende band grappen gemaakt over zijn benen![]()
als Piet schrijft: niets aan de hand (of iets dergelijks)
denk ik: 'en niets aan de voet'
geen voeten ---> Pistorius
Nee ik maak netjes een afspraakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen waar ik woon, straks sta je opeens voor de deur
Welkom JM ... En de rest van je familiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
*snik* dank je wel voor je warme onthaal sacha!
we houden van je hoor, zelfs zonder echte naamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat "men"altijd zegt voorzichtig te moeten zijn met info op internet, was niets persoonlijksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik maak netjes een afspraak![]()
Hoe kom je daarbij trouwens?
O ja, dat is maar tot de 18 geloof ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het waar is is ie uit 1984 ... Daar ga ik niet meer voor betalen ``
verstandigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat "men"altijd zegt voorzichtig te moeten zijn met info op internet, was niets persoonlijks
Ik heb joui al wel 30 keer warm onthaald, dus ik vind het wel mooi zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb joui al wel 30 keer warm onthaald, dus ik vind het wel mooi zoMaar ik vind je nog steeds erg lief hoor JM!!
hmmm, oké, bijzonder dat je dat er onder verstaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dingen die andere mensen je opdringen
ja meneerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil nou maar Sas .. we komen er tich niet achter..
Waar achterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil nou maar Sas .. we komen er tich niet achter..
slapend lidquote:
Kijk nog even met welke post je gisteren deze reeks binnenkwam....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uit
Gaan we je niet meer lastig vallen JM Moixx slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
slapend lid
Ik moet morgen om 09.00 uur mijn vrijwillige diensten achter de bar doen, bijna tijd om te gaan slapen!
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk nog even met welke post je gisteren deze reeks binnenkwam....
helt!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 09.00 uur mijn vrijwillige diensten achter de bar doen
Nee joh, is verplichtquote:
Nee, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzo
Jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit mobiel.
Post # 196 in het Libelle-topic.
Ja dat is eilandsch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |