verstandigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat "men"altijd zegt voorzichtig te moeten zijn met info op internet, was niets persoonlijks
Ik heb joui al wel 30 keer warm onthaald, dus ik vind het wel mooi zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
*snik* dank je wel voor je warme onthaal sacha!
Dank je welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb joui al wel 30 keer warm onthaald, dus ik vind het wel mooi zoMaar ik vind je nog steeds erg lief hoor JM!!
hmmm, oké, bijzonder dat je dat er onder verstaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dingen die andere mensen je opdringen
ja meneerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil nou maar Sas .. we komen er tich niet achter..
Waar achterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Stil nou maar Sas .. we komen er tich niet achter..
slapend lidquote:
Kijk nog even met welke post je gisteren deze reeks binnenkwam....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou het topic gaat wel lekker hard. En al die soppers lezen dat graag. Nee ik doe mezelf niet beter voor. Maar dat kloon gezeik hangt me de keel uit
Gaan we je niet meer lastig vallen JM Moixx slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
slapend lid
Ik moet morgen om 09.00 uur mijn vrijwillige diensten achter de bar doen, bijna tijd om te gaan slapen!
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk nog even met welke post je gisteren deze reeks binnenkwam....
helt!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 09.00 uur mijn vrijwillige diensten achter de bar doen
Nee joh, is verplichtquote:
Nee, ik zit mobiel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzo
Jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit mobiel.
Post # 196 in het Libelle-topic.
Ja dat is eilandsch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |