Kom op zeg, ik zette je één keer te kakken. Daar kom je blijkbaar niet boven op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Je bent, sinds in deze reeks aanwezig, stelselmatig bezig alles wat ik schrijf af te kraken, nare opmerkingen te maken in mijn richting, en grof te zijn. Mag hoor, je maakt er mijn pis echt niet mee lauw maar vind het dan niet vreemd dat men probeert uit te vinden van wie je een kloon bent, en dat hebben we uitgevonden. Live with it
Oh en je hebt het nog steeds niet uitgevonden. Begin maar met het lichtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Je bent, sinds in deze reeks aanwezig, stelselmatig bezig alles wat ik schrijf af te kraken, nare opmerkingen te maken in mijn richting, en grof te zijn. Mag hoor, je maakt er mijn pis echt niet mee lauw maar vind het dan niet vreemd dat men probeert uit te vinden van wie je een kloon bent, en dat hebben we uitgevonden. Live with it
Verder /ignore
quote:
Jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh en je hebt het nog steeds niet uitgevonden. Begin maar met het licht
ze zijn in de ontdekkende fase...quote:
Dag Deisyy, slaap lekker.quote:
Gedraag je dan naar je leeftijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou ik kwam hier omdat ik net 40 ben geworden
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen hiero bewijs het maar eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
sommige mensen stellen toch niets voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan heb je ook een lekkere manier van jezelf voorstellen zeg
99 % ben ik het, ik heb hem 1 keer gezien... En van verhalen van mn ex moet ik haast wel geloven dat ie van mij is... Hij is blonder dan zn ouders en zn stem lijkt op de mijne volgens mn ex ... Ik heb wel gezocht en zo maar ... Of ik het echt wil ..... Als ie naar me komt zoeken zeg ik iig geen nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Wil je dan niet weten of jij de vader bent ?
Ja de groeten met je. Ik werd gelijk al onder een microscoop gelegd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Gedraag je dan naar je leeftijd
Je lijkt wel een opstandige puber.
Hij heeft er misschien totaal geen weet van!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
99 % ben ik het, ik heb hem 1 keer gezien... En van verhalen van mn ex moet ik haast wel geloven dat ie van mij is... Hij is blonder dan zn ouders en zn stem lijkt op de mijne volgens mn ex ... Ik heb wel gezocht en zo maar ... Of ik het echt wil ..... Als ie naar me komt zoeken zeg ik iig geen nee dat dan weer niet
Tjaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja de groeten met je. Ik werd gelijk al onder een microscoop gelegd.
Nu zit ik hier om te zieken
Nee die verfoeit ze, dat zijn allemaal alleen maar internethelden, en zij weet alles beter want ze heeft een zoon van 27quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Gedraag je dan naar je leeftijd
Je lijkt wel een opstandige puber.
Zieken en zeiken!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ja de groeten met je. Ik werd gelijk al onder een microscoop gelegd.
Nu zit ik hier om te zieken
wat wil je weten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen hiero bewijs het maar eens
Zie de TT van het vorige topic. Warm welkom. Hahahaha wie ik allemaal wel niet ben geweest op fokquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan heb je ook een lekkere manier van jezelf voorstellen zeg
Jee, wat een moeilijke situatie Chufi. Maar een manier om erachter te komen. Maar als je dat doet, dan mag je volgens mij meteen gaan betalen ook?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
99 % ben ik het, ik heb hem 1 keer gezien... En van verhalen van mn ex moet ik haast wel geloven dat ie van mij is... Hij is blonder dan zn ouders en zn stem lijkt op de mijne volgens mn ex ... Ik heb wel gezocht en zo maar ... Of ik het echt wil ..... Als ie naar me komt zoeken zeg ik iig geen nee dat dan weer niet
OMG nu heb ik ook nog een zoon. Mijn god dit is echt een soapquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee die verfoeit ze, dat zijn allemaal alleen maar internethelden, en zij weet alles beter want ze heeft een zoon van 27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |