die bedoel ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
bedoel je die zijn vriendin heeft doodgeschoten?
Het omgekeerde kan ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
bedoel je die zijn vriendin heeft doodgeschoten?
Nouja ik doe me best, ben er ook een tijdje uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee om dit te volgen.
En omdat je iemand niet kent is het oké om grof te zijn ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:01 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee. Die Troela ken ik niet eens
De wijven laten lullen en op zijn tijd een gevatte opmerking is genoeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja ik doe me best, ben er ook een tijdje uit
Ik moet alles weer opbouwen
Oh dear, ik maakte een opmerking en gelijk moet mijn doopceel worden uit geneuzeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
En omdat je iemand niet kent is het oké om grof te zijn ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wijven laten lullen en op zijn tijd een gevatte opmerking is genoeg.
Niemand kent elkaar en soms wil je elkaar niet kennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh dear, ik maakte een opmerking en gelijk moet mijn doopceel worden uit geneuzeld.
Niemand kent elkaar.
Wat was er dan met het topic erover??quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben vee van de richel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh dear, ik maakte een opmerking en gelijk moet mijn doopceel worden uit geneuzeld.
Niemand kent elkaar.
Wil je nu een plakplaatjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Niemand kent elkaar en soms wil je elkaar niet kennen
Aan dit soort advies heb ik tenminste watquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet dat er een kind is en dat het 9 maanden geboren is nadat ik met het meisjes naar bed ben gegaan ben, maar ze woonde toen wel samen met haar vriend ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
als je zo redeneert kun je toch bij elk neukertje wel een kind hebben?
Ja, daar ben ik echt blij meequote:
Hihiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik echt blij mee
maar die zoen van de juf/meester mag achterwege blijven
Wil je dan niet weten of jij de vader bent ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat er een kind is en dat het 9 maanden geboren is nadat ik met het meisjes naar bed ben gegaan ben, maar ze woonde toen wel samen met haar vriend ...
Nee. Je bent, sinds in deze reeks aanwezig, stelselmatig bezig alles wat ik schrijf af te kraken, nare opmerkingen te maken in mijn richting, en grof te zijn. Mag hoor, je maakt er mijn pis echt niet mee lauw maar vind het dan niet vreemd dat men probeert uit te vinden van wie je een kloon bent, en dat hebben we uitgevonden. Live with itquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Niemand kent elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |