Ik had eens een collega dat was ook net een Furbyquote:
Ik hou er maar mee op. Maar serieus, eerst vond ik het wel grappig hier met "wie ben je" .quote:
Waarom wel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je normale ID niet ?
Wil je er eentje?? Ik wil met alle plezier even tegen je tekeer gaan hoor, maar niet zo ordinair als Robijn48 als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom krijg ik nu nooit van zulke DM en PM's?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Word je al een beetje nerveus, Robijntje??
Dag Robijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik hou er maar mee op. Maar serieus, eerst vond ik het wel grappig hier met "wie ben je" .
Het maakt helemaal niks uit wie ik ben, ik heb niks met niemand hier.
Dat ik Elisabeth aanviel was om haar posts, ik ken die ouwe taart verder helemaal niet.
Maar de speurneuzen gingen de kelders in om mij te ontmaskeren.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijd
Ik ben dol op boze vrouwen. Krijg je er van mij 1 terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wil je er eentje?? Ik wil met alle plezier even tegen je tekeer gaan hoor, maar niet zo ordinair als Robijn48 als je het niet erg vind.
Omdat je echt keihard met je onaagenaamheid en al door de mand gevallen bent, in twee dagen tijd. Verder zal ik me niet bedienen van dergelijke tokkietaalquote:
Blijkbaar vinden ze je nogal belangrijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik hou er maar mee op. Maar serieus, eerst vond ik het wel grappig hier met "wie ben je" .
Dat ik Elisabeth aanviel was om haar posts, ik ken die ouwe taart verder helemaal niet.
Kleinkinderen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]Elk jaar ging daar een video mee naar Spanje voor de kleinkinderen daar
Fout miep, echt ik weet niet waar je het over heb. Maar blijkbaar heb ik je zo te kakken gezet dat je denkt dat je verhaal kan halen. Nou lief doe dat dan maar bij dat Robijn. Heeft die je aan de kant gezet ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dag RobijnOuwe rolmops!! Veel plezier met je idol.
Ja het loopt uit de hand.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef Karzai het volgende:
Wat gaat het snel hiero ben ik niet van jullie gewend
Dat zou zomaar kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden ze je nogal belangrijk
Natuurlijk, daarom hou je er nu maar mee op hier in de SCquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:47 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fout miep, echt ik weet niet waar je het over heb. Maar blijkbaar heb ik je zo te kakken gezet dat je denkt dat je verhaal kan halen. Nou lief doe dat dan maar bij dat Robijn. Heeft die je aan de kant gezet ofzo
Dat idee heb ik mijn hele leven al, in de praktijk valt het tegen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen zijn ja
Propt vingers in oren!! Straks heb ik dat nummer de hele tijd in mijn hoofdquote:
Nou oke vind je rode rozen mooierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Propt vingers in oren!! Straks heb ik dat nummer de hele tijd in mijn hoofd
Nee hoor ik kan uren door gaan. Wie was ik ook alweer ? APK, Robijn, en nog een paar anderen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom hou je er nu maar mee op
Ja dat soort dingen leerde je toen nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja man, van hem heb ik ook geleerd dat 1+1 vijf is als je het natelt op je vingers.
Je hebt ook nog een zoon?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet inmiddels wel.. Maar niet van mn dochter
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou oke vind je rode rozen mooier
En ze maakt mooie foto's.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou oke vind je rode rozen mooier
Ik kom niet in dat keldertjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:42 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Moet je niet wat mods lastig gaan vallen over andere users?? Of een topicreport of drie wegsturen? Aangezien ik je enige doelwit was, kon je maar twee personen zijn, of APK of Robijn. APK is een vaste poster hier, dus die dacht ik eerst, maar toen ging je je weer bedienen van je normale vileine vuilspuiterij, en toen viel mijn kwartje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan uren door gaan. Wie was ik ook alweer ? APK, Robijn, en nog een paar anderen.
Meisje meisje. Laat je nakijken, je wilt aandacht. Die heb je waarschijnlijk ooit gekregen.
Het houdt een keer op he?
Mijn pa was een voorloper in het schuurisme.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ...Ik niet en hij deed het elke dag in de gang....
Is jouw vader een "ze "???quote:
Wie ikke?? Ja, eigenlijk wel geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet ...Ik niet en hij deed het elke dag in de gang....
99% waarschijnlijk wel ja en die zou dan uit 84 moeten zijn..... Maar is nooit erkend of zo ...Dus op papier neequote:
Serieus hou op met dat dronken gelul. Je kwartje viel mis. Opzoutenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moet je niet wat mods lastig gaan vallen over andere users?? Of een topicreport of drie wegsturen? Aangezien ik je enige doelwit was, kon je maar twee personen zijn, of APK of Robijn. APK is een vaste poster hier, dus die dacht ik eerst, maar toen ging je je weer bedienen van je normale vileine vuilspuiterij, en toen viel mijn kwartje.
Die paar anderen zuig je uit je duim.
Dahaag!!
oh....ok....... opaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
99% waarschijnlijk wel ja en die zou dan uit 84 moeten zijn..... Maar is nooit erkend of zo ...Dus op papier nee
Mag het ietsjes minder zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Serieus hou op met dat dronken gelul. Je kwartje viel mis. Opzouten
Het valt inderdaad niet mee om dit te volgen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik was even de draad kwijt jullie gaan ook zo snel
bedoel je die zijn vriendin heeft doodgeschoten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dit doet mij nou weer denken aan het Pistorius topic
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:59 schreef just me het volgende:
Owja, ik kom hier gewoon omdat het hier gezellig/leuk kan zijn, dat geflame is niks voor mij, die tijd heb ik gehad.
Wil je klonen, prima, wil je klotuh, rot dan maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |