SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Dat zou ze gisteren ook alquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik dacht dat je vanavond uit eten ging.
Nee, nee, waarom moet jij iets weten over mijn internet? Vraag ik me serieus af.quote:
Doei met YT'squote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef ElizabethR het volgende:
Die Matt Lucas is zooooooo grappig!!
Hij was ook steengoed in Les Mis
Life sucksquote:
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, nee, waarom moet jij iets weten over mijn internet? Vraag ik me serieus af.
Komt goed, ik ben er weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Stijfkopie het volgende:
Nou dat gaat een leuk topic worden dan
quote:
Een beetje dwars ben je wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Doe het dan goed en drink een Belg. Een lekkere trippel ofzo. Palm
Jij bent ook zwaar vermoeiend somsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ah, een Lienekien TT.... die is gegarandeerd vrij van spelfouten typo's
Altijd goed als Lien de lapo kaaptquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Dus je woont niet bij ER in de buurt, want ik haar niet klagenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/
Vroeg me af of het internet overal zo traag is in Ierland
(m.u.v. Dublin en Cork)
Want?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent ook zwaar vermoeiend soms
Dat kan je toch niet vergelijken zegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje dwars ben je wel.
Ja en?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent ook zwaar vermoeiend soms
Ik ben bijna belg (geboren Limbo) maar dat is te zwaar voor mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Doe het dan goed en drink een Belg. Een lekkere trippel ofzo. Palm
Maar ze houdt wel dr bek de komende 300 postsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ik vergelijk helegaar niks.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet vergelijken zeg
Oei.. Teentjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?
Je bent niet verplicht hier te lezen en/of posten.
Kun je Sky tv krijgen? Die verkopen sinds deze week ook BB. Minimum van 24Mb gegarandeerd. Sneem he? Vorig jaar nog geweest.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik in een onbewoond gebied woon met deze provider: http://www.sccbroadband.org/
Vroeg me af of het internet overal zo traag is in Ierland
(m.u.v. Dublin en Cork)
D'r bek? Hield jij je bek maar eens!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel dr bek de komende 300 posts
Dan had ik liever iemand anders die het topic opendequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel dr bek de komende 300 posts
Had je moeten opletten, had je het zelf kunnen doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dan had ik liever iemand anders die het topic opende
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
D'r bek? Hield jij je bek maar eens!
Nicequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah wacht, je wil graag voor de kop gestoten worden, dat gaat helemaal goed komen.
Niet door mij trouwens, ik heb er de puf vandaag niet voor, maar ik kan me zomaar voorstellen dat er binnen 3 topics een paar gegadigden zijn om die taak op zich te nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah wacht, je wil graag voor de kop gestoten worden, dat gaat helemaal goed komen.
Michael Jackson ofzo...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dan had ik liever iemand anders die het topic opende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik ben niet zo'n lapo hunter. En het tien jaar geleden dat ik een topic opende. Ik ontwijk hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je moeten opletten, had je het zelf kunnen doen.
Oh maakte ik een te faute opmerking jegens Lien , sorry bij dezequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Chufi is even weg nu dus ruimte voor de volgende.
Ierland is 4x zo groot als Nederland en er wonen 4,2 miljoen mensen. You do the math of de kans dat hij/zij bij mij in de buurt woont erg groot isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je woont niet bij ER in de buurt, want ik haar niet klagen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
Neeeeeeeeeee......... Dipsy, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je pense oui! Die heeft in ieder geval een bloedhekel aan mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh darn, dat zou ook nog kunnen.... het zal toch niet?
Dat is mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ierland is 4x zo groot als Nederland en er wonen 4,2 miljoen mensen. You do the math of de kans dat hij/zij bij mij in de buurt woont erg groot is
In de buitengebieden is internet over het algemeen genomen erg traag. Ik zelf heb mobiel internet via 3, en dat gaat op zich redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar denk ik even over na
Oh ooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Sorry is een woord wat door iedereen misbruikt wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maakte ik een te faute opmerking jegens Lien , sorry bij deze
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat is mooiNee hoor Robijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
In ieder geval maakt die ook veel quiote fouten, en dat doet die stijfkoppige ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is die zo slim om het klonen te snappen?
Ik snap er geen zak van, maar dat is een 40 plus ding denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar misschien dat iemand geholpen heeft?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hoor ik hier ook regelmatig
En een "Oh, nee....."
Nu doe je het zelf ook, en welke fokker maakt nooit een fout.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In ieder geval maakt die ook veel quiote fouten, en dat doet die stijfkoppige ook
Op enige intelligentie heb ik haar inderdaad nog niet echt kunnen betrappen
Hier heb je een mand, val voorzichtig!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar dat is een 40 plus ding denk ik
Jepquote:
De gebruikersnaam heeft wel iets van intelligentie of zou het een tiepvout zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar misschien dat iemand geholpen heeft?
Die zoon van 27 ofzo
Mijn oudste heeft dat dus net gemist, die zat al op school toen het in NL werd uitgezonden (onder schooltijd).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.
Jij bent de sukkel hier, ga dat nou niet afwendenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier heb je een mand, val voorzichtig!!
[ afbeelding ]
Help ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou.... ik ben bijgelezen, maar ik snap er geen zak van![]()
Dus ik ben nog niet helemaal bij de les
komt nog wel
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu komt alles goed, Fann is er weer.
Ik zou als volgende kloon Robijn51 nemen, dan duurt het ietsje minder lang voor je betrapt bent, Maar ik zie hierboven dat je weer helemaal jezelf bent nu, qua teksten. Scheldt vooral nog even fijn over internethelden en stuur een topicreport naar Karinaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent de sukkel hier, ga dat nou niet afwenden![]()
Je kop ligt er al half in
quote:
quote:
3 gehorige dames.... En ik hoop dat ze bij de les blijven Het zijn 3 mooie exemplarenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn we behoorlijk bij de les![]()
Wordt je gestalkt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet die jullie blijkbaar in het vizier hebben, en oh geen dm's meer daarover ook. Sjesus
Hoeveel DM's heb je al ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet die jullie blijkbaar in het vizier hebben, en oh geen dm's meer daarover ook. Sjesus
en de furbies zijn er ook weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt nog wel
oké ga ik even zappen..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.
Nou de grobbenbollen nog!!!quote:
Mijn dochter heeft het ook gemist, beter voor mijn zoon dat zij ten tijde van de tubbies op school zat, op die manier kon hij bepalen dat hij wel keekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft dat dus net gemist, die zat al op school toen het in NL werd uitgezonden (onder schooltijd).
Volgens mij zijn ze nooit weggeweest, en ik moet zeggen dat ik wel begrijp waarom het voor peuters zo leuk is.
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou als volgende kloon Robijn51 nemen, dan duurt het ietsje minder lang voor je betrapt bent, Maar ik zie hierboven dat je weer helemaal jezelf bent nu, qua teksten. Scheldt vooral nog even fijn over internethelden en stuur een topicreport naar Karina
Porbeer het ook maar niet te begrijpen Fannquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
komt nog wel
Veel slap gelul.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.
Volgens een hele bende pedagogen is dat dus, samen met Tik Tak op de Belg, het meest educatieve programma voor kleuters.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft het ook gemist, beter voor mijn zoon dat zij ten tijde van de tubbies op school zat, op die manier kon hij bepalen dat hij wel keek
Ik begrijp ook wel dat het peuters aanspreekt, het is simpel, zonder gedoe en met veel herhalingen.
wacht even, jij krijgt DM-etjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Jullie?! Ik heb helemaal niemand in het vizier. Post normaal mee, dan vind je het misschien wel leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Word je al een beetje nerveus, Robijntje??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneu
Waarom gebruik je je normale ID niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneu
Niet van mij hoor, ik heb Robijn al heel lang geblocked toen ze echt als een Tokkie tekeer ging in mijn PM en DM.quote:
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens een hele bende pedagogen is dat dus, samen met Tik Tak op de Belg, het meest educatieve programma voor kleuters.
ja diequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat niet Furby met Griekse ij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Zoooooo leuk!! Vooral het schimmenspel keek ik altijd naar uit!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |