quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
Oh ooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Sorry is een woord wat door iedereen misbruikt wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maakte ik een te faute opmerking jegens Lien , sorry bij deze
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Dat is mooiNee hoor Robijntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
In ieder geval maakt die ook veel quiote fouten, en dat doet die stijfkoppige ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is die zo slim om het klonen te snappen?
Ik snap er geen zak van, maar dat is een 40 plus ding denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar misschien dat iemand geholpen heeft?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hoor ik hier ook regelmatig
En een "Oh, nee....."
Nu doe je het zelf ook, en welke fokker maakt nooit een fout.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In ieder geval maakt die ook veel quiote fouten, en dat doet die stijfkoppige ook
Op enige intelligentie heb ik haar inderdaad nog niet echt kunnen betrappen
Hier heb je een mand, val voorzichtig!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar dat is een 40 plus ding denk ik
Jepquote:
De gebruikersnaam heeft wel iets van intelligentie of zou het een tiepvout zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar misschien dat iemand geholpen heeft?
Die zoon van 27 ofzo
Mijn oudste heeft dat dus net gemist, die zat al op school toen het in NL werd uitgezonden (onder schooltijd).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.
Jij bent de sukkel hier, ga dat nou niet afwendenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier heb je een mand, val voorzichtig!!
[ afbeelding ]
Help ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou.... ik ben bijgelezen, maar ik snap er geen zak van![]()
Dus ik ben nog niet helemaal bij de les
komt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |