quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu komt alles goed, Fann is er weer.
Ik zou als volgende kloon Robijn51 nemen, dan duurt het ietsje minder lang voor je betrapt bent, Maar ik zie hierboven dat je weer helemaal jezelf bent nu, qua teksten. Scheldt vooral nog even fijn over internethelden en stuur een topicreport naar Karinaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Jij bent de sukkel hier, ga dat nou niet afwenden![]()
Je kop ligt er al half in
quote:
quote:
3 gehorige dames.... En ik hoop dat ze bij de les blijven Het zijn 3 mooie exemplarenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn we behoorlijk bij de les![]()
Wordt je gestalkt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet die jullie blijkbaar in het vizier hebben, en oh geen dm's meer daarover ook. Sjesus
Hoeveel DM's heb je al ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet die jullie blijkbaar in het vizier hebben, en oh geen dm's meer daarover ook. Sjesus
en de furbies zijn er ook weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat grappig dat Teletubbies weer in is, mijn zoon van 17 keek er als peuter ook heel graag naar.
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou.... ik ben bijgelezen, maar ik snap er geen zak van![]()
Dus ik ben nog niet helemaal bij de les
komt nog wel
oké ga ik even zappen..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.
Nou de grobbenbollen nog!!!quote:
Mijn dochter heeft het ook gemist, beter voor mijn zoon dat zij ten tijde van de tubbies op school zat, op die manier kon hij bepalen dat hij wel keekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft dat dus net gemist, die zat al op school toen het in NL werd uitgezonden (onder schooltijd).
Volgens mij zijn ze nooit weggeweest, en ik moet zeggen dat ik wel begrijp waarom het voor peuters zo leuk is.
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou als volgende kloon Robijn51 nemen, dan duurt het ietsje minder lang voor je betrapt bent, Maar ik zie hierboven dat je weer helemaal jezelf bent nu, qua teksten. Scheldt vooral nog even fijn over internethelden en stuur een topicreport naar Karina
Porbeer het ook maar niet te begrijpen Fannquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou.... ik ben bijgelezen, maar ik snap er geen zak van![]()
Dus ik ben nog niet helemaal bij de les
komt nog wel
Veel slap gelul.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe geen moeite lieffie, het was niet zo interessant.
Volgens een hele bende pedagogen is dat dus, samen met Tik Tak op de Belg, het meest educatieve programma voor kleuters.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft het ook gemist, beter voor mijn zoon dat zij ten tijde van de tubbies op school zat, op die manier kon hij bepalen dat hij wel keek
Ik begrijp ook wel dat het peuters aanspreekt, het is simpel, zonder gedoe en met veel herhalingen.
wacht even, jij krijgt DM-etjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Jullie?! Ik heb helemaal niemand in het vizier. Post normaal mee, dan vind je het misschien wel leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Stijfkopie het volgende:
Word je al een beetje nerveus, Robijntje??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneu
Waarom gebruik je je normale ID niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ben heet geen ROBIJN en ik ben niet iemand die je denkt te kennen . Donder op. Fucking hel zeg. Zitten jullie achterlangs te te miepen. Wat sneu
Niet van mij hoor, ik heb Robijn al heel lang geblocked toen ze echt als een Tokkie tekeer ging in mijn PM en DM.quote:
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens een hele bende pedagogen is dat dus, samen met Tik Tak op de Belg, het meest educatieve programma voor kleuters.
ja diequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat niet Furby met Griekse ij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Zoooooo leuk!! Vooral het schimmenspel keek ik altijd naar uit!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TikTak daar keek mijn dochter steevast elke avond naar in haar peutertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |