quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit mobiel.
Post # 196 in het Libelle-topic.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef Stijfkopie het volgende:
Oh kut de kloon bijeenkomst gemist, Hoi Chuf
Ik ben niet zo stoer! Ik heb best veel slaap nodigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu naar bed dan ... Alhoewel ik elke dah om 7 uur begin .... En toch tegen 1 uur ga slapen
Hoezo? Ik heb zelfs een schoonzoon met rood haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
OMG nu heb ik ook nog een zoon. Mijn god dit is echt een soap
wil je erover praten ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind schatje een beetje een naar woord![]()
[/mijnprobleem]
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met witte hengsten of mag dat niet meer?
Interresante dame danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind schatje een beetje een naar woord![]()
[/mijnprobleem]
Het begon ooit met bruine.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, Freddie H ook, maar die groene flesjes gaan nog hard zat.
Ja van toen ik 6 wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, gewoon Circus, Tony Boltini die ken je toch wel ?
40+ / [40+ SC #128] Libelle of Margrietquote:
Ik vind deze geweldig:quote:
Is dat die blonde hooggekamde krullenkop??quote:
lego ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vader heeft ooit een circus in miniatuur nagebouwd.
die vind ik nou weinig aan moet ik zeggenquote:
Donder es op met je Robijn. Jammer dat je blijkbaar in de stront heb gezeten maar laat mij er maar buiten. ROBIJN ROBIJN ... Wat fijn. En nu echt opdonderen met je debiele insinuaties. Ik was je al zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #128] Libelle of Margriet
Je bent net zo internet illiterate als mijn grote vriendin Robijn
Die quote was voor mij meteen verdacht iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #128] Libelle of Margriet
Je bent net zo internet illiterate als mijn grote vriendin Robijn
Naja stijfkopie als je een stempel wil hebben kan je hem krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:44 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Dat gaat niet meer lukken. Heb je een linkje ofzo
quote:
Wat nou weerquote:Op zondag 17 februari 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die quote was voor mij meteen verdacht idd
nee, is allang weg, was in Ushi van Dijk dat programma, nu is het nieuws bezigquote:Op zondag 17 februari 2013 00:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zie je niet vaak meer welk net?
Oh RC, kun je even een kloontsjekkie doen??quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Donder es op met je Robijn. Jammer dat je blijkbaar in de stront heb gezeten maar laat mij er maar buiten. ROBIJN ROBIJN ... Wat fijn. En nu echt opdonderen met je debiele insinuaties. Ik was je al zat.
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje meequote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je me dan kent zeg dan wie je bent
Neuh, daar heb ik geen enkel middel toe.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Oh RC, kun je even een kloontsjekkie doen??
Das een binnenkomer ....quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik ken je van fok. Je gaat al een tijdje mee
Ohh jee jij kan echt niks hebben, op je kut getrapt en gelijk willen halen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh RC, kun je even een kloontsjekkie doen??
Die is toch ruim 40+?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef Stijfkopie het volgende:
OK ik ben Robijn. Zo goed. Sjesus zeg
Maar toch ben je een topper!quote:Op zondag 17 februari 2013 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik geen enkel middel toe.
Dat kan echt wel iets minder hoor, ik scheld jou toch ook niet constant verrot en gebruik niet constant scheldwoorden tegen jequote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ohh jee jij kan echt niks hebben, op je kut getrapt en gelijk willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |