SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ugjerke op 15-02-2013 16:09:55 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik vond het een hele verantwoordelijkheid.Al die knopjes, het nummer ophogen, dan lezen dat dat automatisch gaat en het nummer weer verlagen. TT verzinnen! Pfoe.. ben wel ff moe nu.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
T'gaat hard met deze reeks zeg.
Had eigenlijk het tegenovergestelde verwacht
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ik dacht de eerste keer dat ik het nummer nog moest veranderen haha! Bij vorige deel zat ik ook even in twijfelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond het een hele verantwoordelijkheid.Al die knopjes, het nummer ophogen, dan lezen dat dat automatisch gaat en het nummer weer verlagen. TT verzinnen! Pfoe.. ben wel ff moe nu.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ga maar even shag halen enz. Vanavond even bij mama op bezoek en daarna naar een klein hardcore feestjeYour beauty never ever scared me.![]()
Stoners zijn heel goed in hersenloze berichtjes typen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef schommelstoel het volgende:
T'gaat hard met deze reeks zeg.
Had eigenlijk het tegenovergestelde verwacht
Dat is zo waar..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Stoners zijn heel goed in hersenloze berichtjes typen.
Daar is dit wel een bewijs van denk ik.quote:
Jepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar is dit wel een bewijs van denk ik.
Ik vind die popupjes bij het quoten wel nice, rechtsonderin.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zou met je meedoen, maar m'n armen voelen wat zwaar aan.
Vind het best wel irritant, krijg ik ineens pop-ups van dingen die ik allang gelezen heb een paar uur ervoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind die popupjes bij het quoten wel nice, rechtsonderin.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Het enige waar ik wel eens tegenaan loop is dat Fok niet snapt dat ik ze lees wanneer ik ze in een los tabblad open, maar dat gebeurt alleen als ik zoiets controversieels heb gezegd dat er meer dan 5 mensen mij moesten quoten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het best wel irritant, krijg ik ineens pop-ups van dingen die ik allang gelezen heb een paar uur ervoor
Dat hoef je mij niet te vertellen Ugjerkequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Stoners zijn heel goed in hersenloze berichtjes typen.
één ding vind ik wel schandalig, je staat zelf niet met je UI in de OP
Ik vind die quote alerts wel handig alleen jammer dat je ze niet terug kan kijken soms heb je er echt veel en dan denk je fuck it ik klik alles weg en later had je ze best kunnen beantwoordneMijn nieuwe ondertitel![]()
Ja, dat er een soort van geschiedenis functie komt voor die meldingen .quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind die quote alerts wel handig alleen jammer dat je ze niet terug kan kijken soms heb je er echt veel en dan denk je fuck it ik klik alles weg en later had je ze best kunnen beantwoordne
En overhaul die DM's ook eens ik wil weten wat ik 2 jaar terug allemaal stuurde zonder een week te moeten klikkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat er een soort van geschiedenis functie komt voor die meldingen .
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Maar waarschijnlijk zullen er de komende tijd weinig updates plaats vinden, gezien het GM en Danny gedoe op FOK!.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En overhaul die DM's ook eens ik wil weten wat ik 2 jaar terug allemaal stuurde zonder een week te moeten klikkenYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ik weet niet wat dat allemaal isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zullen er de komende tijd weinig updates plaats vinden, gezien het GM en Danny gedoe op FOK!.
Hier de reeks lijst: Topicreeks: Glowmousequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat allemaal is
Staat als het goed is wel een samenvatting in de topics.
Klein, gaat over geschreven code's van een aantal FOK! functie'sYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ergens wel lief dat je mij in de OP mist.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen Ugjerke
één ding vind ik wel schandalig, je staat zelf niet met je UI in de OP
Oh ik hou er niet van als dingen niet goed gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier de reeks lijst: Topicreeks: Glowmouse
Staat als het goed is wel een samenvatting in de topics.
Klein, gaat over geschreven code's van een aantal FOK! functie's
Kunnen we het niet gewoon allemaal met elkaar vinden hier?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ergens wel lief dat je mij in de OP mist.
Dat vind ik ook. Ik kan soms zo droef worden als mensen niet meer door een deur willen. Helemaal als ze dat vaak wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh ik hou er niet van als dingen niet goed gaan
Kunnen we het niet gewoon allemaal met elkaar vinden hier?![]()
Gebeurt dat in deze SC ook wel eens?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik weet van niks, het boeit me sowieso vrij weinig wat anderen van me vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik kan soms zo droef worden als mensen niet meer door een deur willen. Helemaal als ze dat vaak wel kunnen.
Gebeurt dat in deze SC ook wel eens?Tenzij ik om ze geef dan is het gelijk extra kut wel
Wat ik vooral kut vind is als mij woorden in de mond gelegd worden. Verder houd ik van knuffelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet van niks, het boeit me sowieso vrij weinig wat anderen van me vindenTenzij ik om ze geef dan is het gelijk extra kut wel
Dan moet je gewoon iemand zoeken om mee te knuffelen en keihard knuffelen dat is dan echt het chillste in die situatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat ik vooral kut vind is als mij woorden in de mond gelegd worden. Verder houd ik van knuffelen.
Waarschijnlijk is dit het liefste gedeelte op heel het FOK! forum.
Vergelijk het met een kroeg waar genoeg problemen gebeuren, ruzie's en dergelijke.
In een degelijke coffeeshop heb ik nog nooit een ruzie gezien eerlijk gezegd.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Jaaa ik had een keer een vriendin die ook echt van keihard knuffelen hield. Dan perste we ons zowat samen zo hard knuffelde we. Dat was echt zo relaxt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iemand zoeken om mee te knuffelen en keihard knuffelen dat is dan echt het chillste in die situatieOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Na een keer iets te hard te hebben geknuffeld zijn jullie samen geperst tot één menselijk lichaam?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaa ik had een keer een vriendin die ook echt van keihard knuffelen hield. Dan perste we ons zowat samen zo hard knuffelde we. Dat was echt zo relaxt.![]()
Nee maar een coffeeshop heeft wel een grimmige sfeer, tenminste, de meeste dan. Cremers in Den Haag ging ik vroeger vaak heen in het weekend, dat is zo relaxt, daar brachten ze gewoon koude flesjes Hertog Jan naar je tafel en je kon blowen sterke drank bestellen allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
Waarschijnlijk is dit het liefste gedeelte op heel het FOK! forum.
Vergelijk het met een kroeg waar genoeg problemen gebeuren, ruzie's en dergelijke.
In een degelijke coffeeshop heb ik nog nooit een ruzie gezien eerlijk gezegd.
Altijd helemaal naar de klote daar haha. Nooit een grimmige sfeer meegemaakt. Maar als ik bij welke willekeurige coffeeshop in Rotterdam zat bijv. dan was het altijd rukDat is zeker chillquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaa ik had een keer een vriendin die ook echt van keihard knuffelen hield. Dan perste we ons zowat samen zo hard knuffelde we. Dat was echt zo relaxt.
Ik denk dat het ook aan de stad ligt en natuurlijk welke shop je heen gaat, de twee shops die hier aanwezig zijn is niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee maar een coffeeshop heeft wel een grimmige sfeer, tenminste, de meeste dan. Cremers in Den Haag ging ik vroeger vaak heen in het weekend, dat is zo relaxt, daar brachten ze gewoon koude flesjes Hertog Jan naar je tafel en je kon blowen sterke drank bestellen alles
Altijd helemaal naar de klote daar haha. Nooit een grimmige sfeer meegemaakt. Maar als ik bij welke willekeurige coffeeshop in Rotterdam zat bijv. dan was het altijd ruk
[..]
Dat is zeker chill
Ook de shops in Groningen die ik altijd bezocht, hing ook een goede sfeer.
Misschien een nieuwe gezellige shop zoeken
Een vriend van mij vraagt het wel eens, zin om naar de stad te gaan en dan naar een shop te gaan. Maar we eindigen meestal bij mij thuis omdat ik hier ook gewoon kan doen wat ik in een coffeeshop kan maar dan 10x chiller in alle opzichtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook aan de stad ligt en natuurlijk welke shop je heen gaat, de twee shops die hier aanwezig zijn is niets mee aan de hand.
Ook de shops in Groningen die ik altijd bezocht, hing ook een goede sfeer.
Misschien een nieuwe gezellige shop zoeken
Haha Groningen, ik wil er nog steeds een keer heen, ze praten er zo grappigMijn nieuwe ondertitel![]()
Hahaha, na een tijdje vroegen we ons af of we eigenlijk wel echt een relatie hadden. Dus toen heb ik haar nog even goed bij de boezem gepakt voordat we tot de conclusie kwamen dat we echt niks hadden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een keer iets te hard te hebben geknuffeld zijn jullie samen geperst tot één menselijk lichaam?![]()
Wel heel lang nog maatjes gebleven.
Zo ooit ook met een ex omgegaan, maatjes gebleven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, na een tijdje vroegen we ons af of we eigenlijk wel echt een relatie hadden. Dus toen heb ik haar nog even goed bij de boezem gepakt voordat we tot de conclusie kwamen dat we echt niks hadden.
Wel heel lang nog maatjes gebleven.
Zo nu en dan nog wel eens een koffie gedaan in de stad, maar op een gegeven moment hoefde dat van mij ook niet echt meer eigenlijk.![]()
We zijn tenminste goed uit elkaar gegaan, en niet met dat kinderlijke gezeik zoals de meesten doen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Haal Javaanse Jongens 3/4quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Pijnlijk. Pall Mall XL shag is van 6,80 naar 7,50 gegaanMijn nieuwe ondertitel![]()
Volgens mij is alles weer duurder geworden, Javaanse jongens ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Pijnlijk. Pall Mall XL shag is van 6,80 naar 7,50 gegaan
Van nelle zware shag is al bijna negen euro, met rizla vloei.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij is alles weer duurder geworden, Javaanse jongens ook.
Van nelle zware shag is al bijna negen euro, met rizla vloei.![]()
Ik had gelukkig nog een pakje van 6,80.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Pijnlijk. Pall Mall XL shag is van 6,80 naar 7,50 gegaanOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
De kleine pakjes waren ook nog 4,50quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had gelukkig nog een pakje van 6,80.Veranderd ook, maar de grote gaan harder haha
Macaroni met Ham en Kaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef Impect het volgende:
We gaan strx Chinees eten, iemand nog tips wat lekker is na het smoken?
Ik draag niks bij, ik weet het. Sorry.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haha, wat is dat voor een culinair hoogstandje dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Macaroni met Ham en Kaas.
Ik draag niks bij, ik weet het. Sorry.
Je weet het niet?!![]()
Het is een witte zoute drap met een flinke kaaswalm wat heerlijk wegsmakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, wat is dat voor een culinair hoogstandje dan?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zit ook hardstyle te luisterenquote:Luister tegenwoordig veel mixen van youtube en download amper en hou de releases amper meer bij
Alleen zijn sommige echt rukMijn nieuwe ondertitel![]()
Ja, maar dat bestel je toch niet bij de Chinees..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is een witte zoute drap met een flinke kaaswalm wat heerlijk wegsmakt.
Je weet het niet?!![]()
Ik zei toch al dat ik niks bijdraag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, maar dat bestel je toch niet bij de Chinees..
Haha, knetter?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik niks bijdraag.Je weet het niet?!![]()
Foejonghai.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, maar dat bestel je toch niet bij de Chinees..
Of hoe je het ook mag schrijven, in Jip en Janneke taal snapt iedereen wat je bedoeld in het Chinees.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Ik heb lang geen Chinees gegetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foejonghai.
Of hoe je het ook mag schrijven, in Jip en Janneke taal snapt iedereen wat je bedoeld in het Chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel![]()
Even tussendoor.
Javaanse jongens shag is wel de gevaarlijkste en dodelijkste shag die er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb lang geen Chinees gegetenHoe lang is een Chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dan ook.
Zo dan ook.
Wie niet is een JapannerYou have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Lekkah wokkequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe lang is een Chinees.
Wie dan ook.
Zo dan ook.
Wie niet is een JapannerMijn nieuwe ondertitel![]()
Ja, dat is wel goed, babi pangang dr bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foejonghai.
Of hoe je het ook mag schrijven, in Jip en Janneke taal snapt iedereen wat je bedoeld in het Chinees.Je weet het niet?!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:19 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed, babi pangang dr bij.![]()
Nee, maar je krijgt wel sambal bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
Als je Chinees laat bezorgen kan je er dan een happy end bij vragen![]()
Ik neem meestal alleen knoflook wel, sambal verpest de smaak voor mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel sambal bij.Mijn nieuwe ondertitel![]()
Je houd niet van pittig dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik neem meestal alleen knoflook wel, sambal verpest de smaak voor mij![]()
Is dit nou zo'n topic waar ik denk dat het over eten gaat maar dat het eigenlijk over iets anders grappigs veel ingewikkelders gaat of ben ik nou gekMijn nieuwe ondertitel![]()
Als je die op hebt proef je niks anders meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naja ligt eraanDie van de chinees is madame jeanette en dat is idd wel heel overheersend
Je maakt het jezelf veels te moeilijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef sinepedraap het volgende:
Is dit nou zo'n topic waar ik denk dat het over eten gaat maar dat het eigenlijk over iets anders grappigs veel ingewikkelders gaat of ben ik nou gek![]()
We moeten altijd dieper gaan man dat is vetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veels te moeilijk![]()
Klopt, maar heb nog geen wiet in de longen, of een lekkere borrel op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
We moeten altijd dieper gaan man dat is vet
Dan zit hier namelijk zelfbenoemde filosoof schommelstoel
Ook nuchter kan ik soms helemaal verdwalen in gedachtesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, maar heb nog geen wiet in de longen, of een lekkere borrel op.
Dan zit hier namelijk zelfbenoemde filosoof schommelstoel
Zo, maar eens wat eten klaarmaken![]()
Sowieso krijg meestal trek van dit topic, al het stoner eten komt in overvloed voorbij
Weet je wat een fucking goed idee is? Uitsmijtersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Sowieso krijg meestal trek van dit topic, al het stoner eten komt in overvloed voorbijZo maar even doen
Stoned zijn + Chill eten voor de vreetkicks =quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
Sowieso krijg meestal trek van dit topic, al het stoner eten komt in overvloed voorbij
Maar toch bevredigd zoiets niet klaargemaakt etenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze meegenomen toen ik net de supermarkt was. JummieAls ik stoned ben en ik heb echt honger dan wil ik gewoon een maaltijd big mac menu of zo gaat er altijd in
Bij mij gaat alles er wel in qua eten als ik stoned ben haha. Naja bijna allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar toch bevredigd zoiets niet klaargemaakt etenAls ik stoned ben en ik heb echt honger dan wil ik gewoon een maaltijd big mac menu of zo gaat er altijd in
Maar het is de simpele weg. Heb je nooit dat als je moet koken en je denkt eerst maar ff een snicker eten en dan 5 snickers later zit je vol en komt een gezonde goede bevredigende maaltijd er al helemaal niet meer vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles er wel in qua eten als ik stoned ben haha. Naja bijna alles
Sinds ik een jaar geleden bij vrienden ben gaan wonen weet ik niet eens meer wat een normale maaltijd is. Ja als ik bij mij vader ben 1x per weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar het is de simpele weg. Heb je nooit dat als je moet koken en je denkt eerst maar ff een snicker eten en dan 5 snickers later zit je vol en komt een gezonde goede bevredigende maaltijd er al helemaal niet meer vanWordt tijd dat ik een eigen huis krijg, kan ik tenminste uitgebreid eten maken zonder dat er nog 8 mensen willen koken haha
Na een uur of wat, heb ik meestal al weer trek als ik bij de mac ben wezen eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar toch bevredigd zoiets niet klaargemaakt etenAls ik stoned ben en ik heb echt honger dan wil ik gewoon een maaltijd big mac menu of zo gaat er altijd in
Dat spul vult maar voor heel even![]()
Ik heb weer eens zin in Pasta Carbonada, Die saus!![]()
Ik kan dat hier niet maken (vega huishouden, I know vet kut maar red het wel haha) en mijn vader wilt dat niet makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een uur of wat, heb ik meestal al weer trek als ik bij de mac ben wezen eten.
http://www.brutsellog.nl/(...)ghetti_carbonara.jpgDat is zo goddelijk!
Ik wil dat ook
Oja dat is kut echtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds ik een jaar geleden bij vrienden ben gaan wonen weet ik niet eens meer wat een normale maaltijd is. Ja als ik bij mij vader ben 1x per weekWordt tijd dat ik een eigen huis krijg, kan ik tenminste uitgebreid eten maken zonder dat er nog 8 mensen willen koken haha
Heb ook een halfjaar bij vrienden gewoond en dat was een chaos ja, eigen voorzieningen en ruimtes is beter
Ik hou niet zo van pastaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een uur of wat, heb ik meestal al weer trek als ik bij de mac ben wezen eten.
[ afbeelding ]Wel pizza
En je vriend dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan dat hier niet maken (vega huishouden, I know vet kut maar red het wel haha) en mijn vader wilt dat niet makenDat is zo goddelijk!
Ik wil dat ook
Maar je kan toch wel met vlees koken daar? Hoeft niet te betekenen dat zij er ook van moeten eten.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En je vriend dan?
Maar je kan toch wel met vlees koken daar? Hoeft niet te betekenen dat zij er ook van moeten eten.
Die zijn lekker! Maar blijven in je kiezen plakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze meegenomen toen ik net de supermarkt was. Jummie
Je weet het niet?!![]()
Sorry, maar dat gaat mij eigenlijk weer net iets te ver.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!
Zijn bijna praktijken van een sterk regerende regime met een ijzeren/Vega vuist.
Kom op zeg.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Whut hoezo zou je niet mogen koken waar je zin in hebt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!![]()
Zijn die vrienden ook de gene die wel eens demonstreren bij die kleding zaak vlakbij de blokker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mag niet hehe, lang verhaal. Maar mijn vriend woont hier ook en dat is dus ook geen optie. Eigen huis is de optie!
Die verkoopt namelijk ook bont kleding.
Dit bedoel ik niet verkeerd hoor, vroeg het me gewoon af
[ Bericht 10% gewijzigd door schommelstoel op 15-02-2013 18:23:24 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Sambal bij een happy end, lijkt me niet prettig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel sambal bij.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zou dat prikken denk jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sambal bij een happy end, lijkt me niet prettig.Mijn nieuwe ondertitel![]()
Misschien, maar ik kick niet echt op penispijn en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het eens.
Ik heb wel eens verhalen gehoord over blowjobs en scherp eten, dat schijnt niet fijn te zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Die meet lijkt me wel wat, mits in Utrecht of Amsterdam!Ik ben nooit tevreden, en heb altijd wat te klagen.![]()
Het ligt er maar net aan waar je van houdt. Ik zou geen sambal op mn dop hoeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens verhalen gehoord over blowjobs en scherp eten, dat schijnt niet fijn te zijn.![]()
Mooi als je denkt dat Mourik het over sambalpijpen heeft. Ik snapte even niet waarom het per se in Utrecht of Amsterdam moest.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
LaPo huntertjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik wou net LaPo doen, dacht als niemand het doet![]()
![]()
haha goede TTquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heerlijk rustig dagje gehad vandaag. Rond 2 uur 1/4e bong hit genomen en was echt kneiterstonedWerd echt heel rustig na die space en heb voor het eerst in tijden gewoon rustig op de bank gelegen met een muziekje aan ipv veel nadenken wat ik normaal doe als ik stoned ben.
Beter beter. Maar bongs kunnen echt je hoofd laten ontploffenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef Studeur het volgende:
Heerlijk rustig dagje gehad vandaag. Rond 2 uur 1/4e bong hit genomen en was echt kneiterstonedWerd echt heel rustig na die space en heb voor het eerst in tijden gewoon rustig op de bank gelegen met een muziekje aan ipv veel nadenken wat ik normaal doe als ik stoned ben.
![]()
Lekker man, al te lang niet meer uit een bong gerooktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:06 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Beter beter. Maar bongs kunnen echt je hoofd laten ontploffen
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Het is zeker chill. Een dikke hit en je bent super stoned. Your eyes change from normal to as red as the devils dickquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lekker man, al te lang niet meer uit een bong gerookt![]()
veel en veel harder, en je hoeft veel minder wiet te gebruiken. alle mensen die ik het heb laten proberen zeiden dat ze veel stoneder werden dan na een jointje. Niet voor iedereen plezierig trouwens maar ik hou er wel van, een intensere kortere space die uitmondt in een rustige naspace.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb een hele tijd alleen maar bong gerookt omdat het veel efficienter is maar een jointje op zn tijd heeft toch ook wel watHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, echt 3x zo sterk als joint misschien2 goede hijsen en je bent knetter
Ik denk dat ik dan te veel zin krijg in slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
veel en veel harder, en je hoeft veel minder wiet te gebruiken. alle mensen die ik het heb laten proberen zeiden dat ze veel stoneder werden dan na een jointje. Niet voor iedereen plezierig trouwens maar ik hou er wel van, een intensere kortere space die uitmondt in een rustige naspace.![]()
![]()
![]()
Ligt aan de soort wietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik dan te veel zin krijg in slapen![]()
![]()
![]()
geloof me, dan ben je echt te stoned om te kunnen slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik dan te veel zin krijg in slapen![]()
Oh, dat word dan denk ik diep nadenken over allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
geloof me, dan ben je echt te stoned om te kunnen slapen![]()
![]()
Dat sowieso, hele complotttheorieen die je een minuut later weer bent vergeten. Als ik bong heb gerookt (echt een paar goede hits) dan kan ik een film amper volgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dat word dan denk ik diep nadenken over allesZit scene na scene alweer verzonken in gedachten die niks met de film te maken hebben.
Ik kan dan alleen staren en niet meer denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat sowieso, hele complotttheorieen die je een minuut later weer bent vergeten. Als ik bong heb gerookt (echt een paar goede hits) dan kan ik een film amper volgenZit scene na scene alweer verzonken in gedachten die niks met de film te maken hebben.
![]()
Haha ja, gewoon keer proberen dan denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat sowieso, hele complotttheorieen die je een minuut later weer bent vergeten. Als ik bong heb gerookt (echt een paar goede hits) dan kan ik een film amper volgenZit scene na scene alweer verzonken in gedachten die niks met de film te maken hebben.
![]()
![]()
Moet je er geen haze in gooien. Is wel chill maar niet voor de eerste keer denk ik zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha ja, gewoon keer proberen dan denk ik![]()
Dat had ik gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Moet je er geen haze in gooien. Is wel chill maar niet voor de eerste keer denk ik zoSilver haze en Jack Herer gemixt, was echt een vol uur het spoor een beetje bijster
![]()
![]()
Ja, haze ben ik beetje klaar mee, gewoon bubblegum ofzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Moet je er geen haze in gooien. Is wel chill maar niet voor de eerste keer denk ik zo
Laatst had ik chocolate haze die is hard, maar ik ga zo denk ik weer bubble halen![]()
Weet nog goed mn eerste keer bong. Maat van me had zo'n kleintje gekocht en we hadden hem helemaal volgestopt met restjes van thuisteelt (slechte wiet) En maar doorlurken, de hoeveelheid van minstens 2 jointjes zat er in. Op een gegeven moment had ik zo'n dikke hijs dat ik me helemaal kapot hoestte. En vrijwel meteen daarna (cough to get off) sloeg ie in, nog nooit zo stoned geweest. De wereld om me heen werd een film en ik kon alleen nog maar zitten en voor me uitstaren.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
is ook wel echt een dodelijke combiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik gedaanSilver haze en Jack Herer gemixt, was echt een vol uur het spoor een beetje bijster
![]()
Mijn eerste keer was bij n maatje. hij zei van: ik zeg wel wanneer je moet hijsen. Ja is goed dacht ik. Da ding aansteken en maar hijsen en hijsen. ik keek hem aan, aah nog ff. Ok meer hijsen de rook was al donkergeel geworden. Die hit genomen ben van t bed af gegleden en heb nog 5 min op handen en voeten zitten hoesten en kwijlen. Insane in the membrain daarna. Kon niks meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:
Weet nog goed mn eerste keer bong. Maat van me had zo'n kleintje gekocht en we hadden hem helemaal volgestopt met restjes van thuisteelt (slechte wiet) En maar doorlurken, de hoeveelheid van minstens 2 jointjes zat er in. Op een gegeven moment had ik zo'n dikke hijs dat ik me helemaal kapot hoestte. En vrijwel meteen daarna (cough to get off) sloeg ie in, nog nooit zo stoned geweest. De wereld om me heen werd een film en ik kon alleen nog maar zitten en voor me uitstaren.![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
is ook wel echt een dodelijke combiWas wel lekker stoned
![]()
![]()
Ik rook m'n joints altijd standaart met tabak, wat ik zo lekker vond aan bongs is dat ik echt high was, maar nogsteeds ontzettend actief was ,terwijl ik van een gerolde joint met tabak altijd onderuit ga zitten en nergens meer aan toe komOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
wauw welterusten wauwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef gajonkohalen het volgende:
Wauw heb koorts en toch 3 gerookt, nou ik ga slapen, wauw![]()
Ik zag hem ook voorbij komen op facebook, vond hem hier ook wel passenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Had hem ook al gezien op facebook maar geniaal! wel slappe plantjes
Maar, of de toppen zijn gewoon heel zwaar
Bazen nummer. Ik ken em ook helemaal uit mn hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:31 schreef Studeur het volgende:
met dit nummer de bong aan en in je space komen![]()
![]()
je zusje is toch pas 17 ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
Loop ik de shop uit komen me zusje en haar vriend eraan om te enteren lol![]()
baard laten staanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, en ik word nog steeds voor geen 18 aangezien![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik kreeg alleen net een compliment van, dat komt later wel van pas![]()
![]()
wat een bullquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat ik er later ook nog jong uit zou zien bedoelde ze omdat ik id moest laten zien![]()
![]()
lol toen ik laatst peuiken haalde werd ik om legitimatie gevraagdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, en ik word nog steeds voor geen 18 aangezien![]()
Woord.![]()
Dan moet je zeggen, ik kom hier in een auto aanrijden, ik zie er al een stuk ouder uit dan achtien ik heb me nog niet geschoren en ik kom sigaretten halen en jij denkt niet dat ik 18 ben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
lol toen ik laatst peuiken haalde werd ik om legitimatie gevraagd![]()
En dan als ze zegt van ''Dan niet'' op een arrogante manier dan zeg je, nee dan niet...
En loop je weg![]()
![]()
Ja ik was na afloop wel een beetje pissig maar op dat moment dat ik daar stond was ik eigenlijk alleen maar verbaasdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen, ik kom hier in een auto aanrijden, ik zie er al een stuk ouder uit dan achtien ik heb me nog niet geschoren en ik kom sigaretten halen en jij denkt niet dat ik 18 ben?
En dan als ze zegt van ''Dan niet'' op een arrogante manier dan zeg je, nee dan niet...
En loop je weg
Naja pissig, eigenlijk was het best wel grappig.Woord.![]()
Wel vrienden van mij, geen huisgenotenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zijn die vrienden ook de gene die wel eens demonstreren bij die kleding zaak vlakbij de blokker.
Die verkoopt namelijk ook bont kleding.
Dit bedoel ik niet verkeerd hoor, vroeg het me gewoon af
Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niks. Ik ga geen hol uitvoeren.Beter van. Ik heb ook weinig plannen gelukkig, morgenavond nog op verjaardag
Jaaa was super gezelligquote:De eerste avond (en ochtend) deed hij ook echt super verliefd enzo
Was daarna wat minder, maar da's altijd bij Henk
Ja! Is 't nog op?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er nog liefhebbers om even flink te lachen tijdens het smoken vanavond ?
Ik ga weer een bier radio uitzending makenZou dat misschien de reden zijn dat je vaak een chocoladevreetkick hebt als je stoned bent? Door de THC?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Studeur het volgende:
Wist je dat je stoned kunt worden van chocola als je er heel veel van eet?Naww sterktequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe lekker een weekendje zonder.
Effe te veel gekanker en gekut aan mijn kop.Ik zou dan juist meer blowen
Fuck the EBU.![]()
Goed, mijn mooie joint gaat aan.
Onder genot van dit typische "dit moet ik plat draaien tot ik het uit kots"-nummer
I got this feeling on this summerday when you were gone.
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
I threw your shit into a bag and pushed it down the stairs.
I crashed my car into the bridge. I don't care, I love it![]()
You're from the seventies, but I'm a nineties bitch
Fuck the EBU.![]()
vond 't anders best gezellig hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet doen, is geen flikker aan.
Fuck the EBU.![]()
:Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet doen, is geen flikker aan.![]()
Zo ik ga nog even pissen en aan mijn vreetkick toegeven en een peukje roken en dan slapen
Fuck the EBU.![]()
Wel netjes je tandjes poetsen hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Zo ik ga nog even pissen en aan mijn vreetkick toegeven en een peukje roken en dan slapen
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Wel netjes je tandjes poetsen he
Fuck the EBU.![]()
Heerlijk aan het melancholien met
Haha die is wel mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
Ik lig hier helemaal stuk om
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Nee, niet gaan slapen. Dat mag niet van mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Denk je.. Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
haha ik ga slapen denk iknight night
Haha jawel val nu al zowat in slaap hihiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, niet gaan slapen. Dat mag niet van mij
tot morgen
Fuck the EBU.![]()
Ok tot morgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jawel val nu al zowat in slaap hihi
tot morgenSlaap lekker!
Hehehe.. adventure time als je stoned bent.
haha lolquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:56 schreef Ugjerke het volgende:
Hehehe.. adventure time als je stoned bent.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Net pas thuis uit de stad. Kwam een maat tegen en we konden nog net 1 minuut voor sluitingstijd van de shop een jointje kopen. Op weg naar huis opgreootrkt. Wat ee m ritnog nooit zo lang over zo kl;ein stukkie gedfaan. Lachkicks tot de max gehad om de raarstedingen
![]()
![]()
![]()
er was opeens een bord midden op de weg wij dachten fack it we fietsen gewoon over de stoep langs dit bord. opeens een zee van stenen waar we op rijden, wij echt wtf van wat is dit?!?! allemaal losse stenen op de straat en wij helemaal verbaasd van wtf de stenen van de straat liggen opeens op een hoop. ons helemaal kapot aan het lachend verder gefietst maar zo verbaasd over die stenenzee opeensecht een half uur in een deuk gelegen om wat ons was overkomen. kan dit echt niet goed uitleggen maar ik ga er nog steeds stuk om nu
![]()
Gvd ben mn ipod touch kwijt echt al 3 keer het huis omgekeerd en ga nu terug naar de plek waar ik net gezeten heb (20 min fietsen) godverdomme teriogn kutHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is wel kutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:16 schreef Studeur het volgende:
Gvd ben mn ipod touch kwijt echt al 3 keer het huis omgekeerd en ga nu terug naar de plek waar ik net gezeten heb (20 min fietsen) godverdomme teriogn kuthopelijk vind je m
![]()
Nog terug gevonden?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:16 schreef Studeur het volgende:
Gvd ben mn ipod touch kwijt echt al 3 keer het huis omgekeerd en ga nu terug naar de plek waar ik net gezeten heb (20 min fietsen) godverdomme teriogn kutJe weet het niet?!![]()
ripquote:Op zaterdag 16 februari 2013 06:16 schreef Studeur het volgende:
Gvd ben mn ipod touch kwijt echt al 3 keer het huis omgekeerd en ga nu terug naar de plek waar ik net gezeten heb (20 min fietsen) godverdomme teriogn kut![]()
Ik 2 uur slaap, 7 tot 12 werken en daarna postbezorgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:40 schreef Amarantha het volgende:
Bah heb 3 uur geslapen, ben nu best wel beroerdben dood straks
![]()
Aaahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik 2 uur slaap, 7 tot 12 werken en daarna postbezorgenben dood straks
Ik merk dat te weinig slaap effect heeft op mijn maag
Twee sterke bakken koffie speelt ook op je maag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AaahIk merk dat te weinig slaap effect heeft op mijn maag
Vandaag al geen koffie meer voor mij
Ow, en goedemorgen iedereen
Zijn we nog steeds bij 44?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ja hij lag op de wc kwam ik vanochtend achterquote:
echt nog een uur lopen zoeken toen ik thuis was maar ik was iets te veel de weg kwijt om aan de wc te denken
Ik n broodje mexicano, n milkshake en nog n viandel. Toen had ik eigenlijk nog hongerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:00 schreef Dientje12 het volgende:
yoo
Ik heb gister gewoon 1 pringles bus met pinda's en van die twixjes gegeten![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ik n broodje mexicano, n milkshake en nog n viandel. Toen had ik eigenlijk nog honger![]()
![]()
jazekers. Bij de plaatselijke friettent waar laatst n wietplantage was gevonden. die gast kwam ook aan zetten met olie waar hij wiet in gedaan had. Dat ruikt lekker zei hij. Die chinees daar is geniaal!quote:
Hoe kom je eigenlijk bij je naam? We hebben hier een kroeg die Dientje heet![]()
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:07 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jazekers. Bij de plaatselijke friettent waar laatst n wietplantage was gevonden. die gast kwam ook aan zetten met olie waar hij wiet in gedaan had. Dat ruikt lekker zei hij. Die chinees daar is geniaal!
Hoe kom je eigenlijk bij je naam? We hebben hier een kroeg die Dientje heet
Serieus?
Hier zijn het het ook iedere keer chinezen erin, 2 eigenaars hiervoor was er ook een chinees met een wietplantage in zijn snackbar/café
Weet ik niet, ik wist geen andere naam![]()
En ja die chinezen kunnen wel zo'n snackbar runnen heb zelf ook voor 1 gewerkt maar die is daar nu weg jammer genoeg had gister toevallig nog de groeten gekregen van hem hehe![]()
Ja die gast heeft ooit n maatje van me naar huis gebracht. T was vijf uur snachts ofzo en zijn fiets was kapot. Liep hij langs die friettent zei die chinees: Waarom loop je met je fiets. Ja hij is kapot. Waar woon je? Daar en daar. Oh das nie zo ver weg gooi je fiets maar achterin dan breng ik je wel. Hij ging toen iemand op schiphol ophalen.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Serpenthax het volgende:
Ja die gast heeft ooit n maatje van me naar huis gebracht. T was vijf uur snachts ofzo en zijn fiets was kapot. Liep hij langs die friettent zei die chinees: Waarom loop je met je fiets. Ja hij is kapot. Waar woon je? Daar en daar. Oh das nie zo ver weg gooi je fiets maar achterin dan breng ik je wel. Hij ging toen iemand op schiphol ophalen.
Hier hebben egyptenaren ofzo een snackbar, ik kreeg er een gratis snack naar keuze voor mijn verjaardag![]()
SMOKERS! Waarom heb ik dit topic nu pas gevonden
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Omdat je stoned was?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
SMOKERS! Waarom heb ik dit topic nu pas gevonden![]()
welkomquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Welkom vrindquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Rook gezegend.
Laat je draai-skills ook effe in de OP pleuren.![]()
Eerder omdat ik nuchter was. Ik heb een radar voor dit soort shit als ik stoned benquote:Danke!quote:
Wat roken jullie? Ik kan mezelf toch wel neerzetten als een haze-man. Haze
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welkom vrind
Rook gezegend.
Laat je draai-skills ook effe in de OP pleuren.! dat ga ik zo even doen
Haze is altijd chill. Jammer dat het zo duur is. Maar een goede White widow is ook lekker. De geur van Northern light herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eerder omdat ik nuchter was. Ik heb een radar voor dit soort shit als ik stoned ben
[..]
Danke!
Wat roken jullie? Ik kan mezelf toch wel neerzetten als een haze-man. Haze![]()
![]()
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud, Bubblegum, Santa Maria en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Waar kun je nog Edelweiss halen ben het nergens meer tegengekomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.![]()
Bij Countdown in Rotterdam hebben ze 'm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Waar kun je nog Edelweiss halen ben het nergens meer tegengekomenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Das een beetje uit de richting voor mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij Countdown in Rotterdam hebben ze 'm.![]()
Waar woon je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Das een beetje uit de richting voor mij.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ken ik niet nee, maar Brabant dus. Nee dan zou ik ook niet helemaal naar Rotterdam gaan om wiet te halen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Hazequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]! dat ga ik zo even doen
![]()
![]()
En je ging HAM?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud, Bubblegum, Santa Maria en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.![]()
quote:
Best wel ja. Sowieso gisteren weer veel geblowd. Je moet wat met je weekend he.
Truequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel ja. Sowieso gisteren weer veel geblowd. Je moet wat met je weekend he.![]()
![]()
hehe stoner onzin is best onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je vergat een punt achteraan de zin.
Hihi hopelijk deed het pijn aan je ogen.
![]()
Mijn collage dan
En dit gaat nu in de fik
Brede vloequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn collage dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vind dat nooit fijn, hou je zoveel papier over
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
Net gehoor dat ik morgen moet werken
Wel zondagssalaris?Als je het toch scheurt maakt dat toch niet uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brede vloeIk vind dat nooit fijn, hou je zoveel papier over
gewoon binnenstebuiten draaien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:51 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Die shit moet gerookt worden! vanavond ook weer lekkere haze roken.heb nog een lekker topje over voor vanavond na het uitgaan. Slapen als een blok!
Ik draai ommetjes, dus de overtollige vloei scheur ik eraf. Als je een ommetje draait met smalle vloei( in ieder geval een wietjoint, die zijn dikker)kom ik vaak niet uit bij de bovenkant. Of ik moet hem helemaal dichtknijpen, maar dan heb je een verstopping te pakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Why not? Rookt zoveel malen beterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja, ik draai dus niet meer inside out
Oh dunno ik kreeg hem nooit goed gelijkmatig gerold, maar nu ik shag heb kan ik dat eigenlijk wel doen, rolt veel makkelijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Why not? Rookt zoveel malen beter![]()
![]()
Snap ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja heb van de week wel genoeg gewerkt vind ik. Heb liever vrijheid maarja..Met shag wordt het risico dat ie gaat hangen wel groter. Maar als je je tipje er een beetje uit laat en helemaal op het einde er weer induwt komt dat eigenlijk nooit voor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dunno ik kreeg hem nooit goed gelijkmatig gerold, maar nu ik shag heb kan ik dat eigenlijk wel doen, rolt veel makkelijkerIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ah naja, volgende joint ff proberen danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Met shag wordt het risico dat ie gaat hangen wel groter. Maar als je je tipje er een beetje uit laat en helemaal op het einde er weer induwt komt dat eigenlijk nooit voor.![]()
![]()
Shag rol je zo in vorm, dus een ommetje met shag moet geen probleem zijn. Ik geef de voorkeur aan sigaretten maar soms is een jointje met shag zo verkeerd nog nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dunno ik kreeg hem nooit goed gelijkmatig gerold, maar nu ik shag heb kan ik dat eigenlijk wel doen, rolt veel makkelijkerDat laatste kun je eigenlijk alleen met shag doen(of je moet erg los draaien met losse tabak)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Met shag wordt het risico dat ie gaat hangen wel groter. Maar als je je tipje er een beetje uit laat en helemaal op het einde er weer induwt komt dat eigenlijk nooit voor.
Ik draai mijn jointjes redelijk strak, ik laat de tip juist uitsteken. Als ik die erin druk dan hijst 'ie niet meer en krijg je teer en andere nasty ass zooi op je lip.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
O ik draai bijna altijd met sigarettentabak, maar heb daar nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Shag rol je zo in vorm, dus een ommetje met shag moet geen probleem zijn. Ik geef de voorkeur aan sigaretten maar soms is een jointje met shag zo verkeerd nog niet
[..]
Dat laatste kun je eigenlijk alleen met shag doen(of je moet erg los draaien met losse tabak)
Ik draai mijn jointjes redelijk strak, ik laat de tip juist uitsteken. Als ik die erin druk dan hijst 'ie niet meer en krijg je teer en andere nasty ass zooi op je lip.
Gisteren trouwens ook die American Spirit shag gehaald. Ik weet niet meer wie daarover begon in dit topic?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Holy shit
Ik schrok om 12:15 ineens wakker, terwijl ik om 12:00 moest beginnen met werken!
Wilde op m'n telefoon kijken hoe laat het was, maar die was dus uitHad hem niet aan de oplader gelegd en omdat de batterij leeg was ging de wekker dus niet
Gelukkig stond ik met een chille leidinggevende die dat ene half uurtje dat ik te laat was nergens heeft gemeld![]()
Ben weer helemaal dood
Straks maar weer even een lekker jointje draaien voor de avond
Fuck the EBU.![]()
Dat heb je dan toch goed gedaan als je een kwartier nadat je opstond al op je werk was. Ik sta minstens een half uur in de badkamer.
Kom er trouwens nu achter dat Vas afgelopen woensdag het smiley-plaatje en de mooie quote van murp heeft vervangen door een youtubelinkje
Vond die quote van murp er wel leuk bijbeter wordt die teruggezet
Fuck the EBU.![]()
Ja niet als je zo te laat bent dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Dat heb je dan toch goed gedaan als je een kwartier nadat je opstond al op je werk was. Ik sta minstens een half uur in de badkamer.
Het is voor mij 2/3 minuutjes fietsen, heb alleen ff snel mascara op gedaan en m'n haar gekamd en kleren aan gedaan
Fuck the EBU.![]()
Ik had een paar bier op jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekkere kletskous
En Hork is gabber
Hork is ook gewoon tof. Al vaak gemeet. Altijd lachen met hem.![]()
Goed bezig.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja niet als je zo te laat bent dus
Het is voor mij 2/3 minuutjes fietsen, heb alleen ff snel mascara op gedaan en m'n haar gekamd en kleren aan gedaanIk was niet thuis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
-1 trouwens voor alle hommo's die gister de tinychat hebben gemist
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
hehe stoner onzin is best onzinGhe ghe
ZovershowWel brede vloe idd, maar he, het rooktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn collage dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zou wel moetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ja, ik draai dus niet meer inside out
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
-1 trouwens voor alle hommo's die gister de tinychat hebben gemist
Edit:
Ik overweeg om te stoppen.
Opeens mijn hele smoke-crew is gestopt.
Dan ben ik zo nog de enige van 6 man die er 1 op steekt
Geen zin om de junk van 't groepje te zijn.![]()
![]()
Ook wel tof dat op een gegeven moment gewoon 12 mensen de cam aan hadden, dan heb je er ook sneller skit aan om 'm zelf aan te doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had een paar bier op ja
Hork is ook gewoon tof. Al vaak gemeet. Altijd lachen met hem.
Vind echt wel geniaal om dan ineens een gezicht achter de FOK!kerts te zienhommoquote:
wat nouquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ghe ghe
Zovershow
[..]
Wel brede vloe idd, maar he, het rookt
[..]
Zou wel moeten![]()
[..]
Edit:
Geen zin om de junk van 't groepje te zijn.??
En ik zou niet zeggen dat je echt gaat stoppen. Ik zou gewoon niet blowen als je daar geen zin in hebt of als je 't stom vind om de enige te zijn. Maar als je echt zegt dat je stopt dan voel je je zo schuldig als je er toch weer eens eentje op steekt. En je voelt je juist tof als je gewoon maar 1x in de maand blowt ipv meerdere keren per week
Fuck the EBU.![]()
Het is nog maar de vraag of ze het volhouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Edit:
Geen zin om de junk van 't groepje te zijn.Niet gek doen a mattie.quote:
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Edit:
Geen zin om de junk van 't groepje te zijn.
Noem je mij nou a mattie?????quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ze het volhouden.
[..]
Niet gek doen a mattie.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Haha ja en al een keer eerder toen je toe gaf aan de peer-pressure van dit topicquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaan
Fuck the EBU.![]()
dit topic is niet bevorderlijk geweest voor mijn stopcarriere neequote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja en al een keer eerder toen je toe gaf aan de peer-pressure van dit topicHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Die vriend van Murdera was wel beetje vaag though op de tc
Heb volgens mij ook geen reactie meer gehad nadat ik zei dat ik niet beschikbaar wasOf ik heb er overheen gelezen omdat ik stoned was, kan ook, maar iig niks meer gehoord
Fuck the EBU.![]()
evenmin voor mijn 'minderen-carriere'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit topic is niet bevorderlijk geweest voor mijn stopcarriere neemaar ga gewoon mijn best doen
Hoewel ik er nu wel eentje ga draaien
Fuck the EBU.![]()
Misschien wel ja, maar heb vaker een smoke pauze ingelast.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
wat nou??
En ik zou niet zeggen dat je echt gaat stoppen. Ik zou gewoon niet blowen als je daar geen zin in hebt of als je 't stom vind om de enige te zijn. Maar als je echt zegt dat je stopt dan voel je je zo schuldig als je er toch weer eens eentje op steekt. En je voelt je juist tof als je gewoon maar 1x in de maand blowt ipv meerdere keren per weekHaha ja inderdaad, maar ik hen daar wel voor aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of ze het volhouden.Ik heb het al eens een jaar en een half jaar vol gehoudenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaan
Dus het moet eigenlijk wel een peulenschil worden![]()
![]()
Sorry dushi.quote:Bij mijn smokersgroepje ging de stoppoging niet zo goed. Zelf was ik er geen voorstander van (want zij doelden wel op helemaal stoppen en ik zag daar geen reden toe) en nu smoke ik minder dan de meesten van hun.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om te doen. Met vrienden stoppen is erg makkelijk en ik neem aan dat je onder stoppen niet verstaat dat je het in het weekend ook niet doet. Heb het ongeveer 1.5 maand volgehouden met wekelijks blowen alleen deze week ben ik weer een beetje over de streep gegaanDaarbij moet ik toegeven dat dat grotendeels komt omdat ik verhuisd ben en dus minder vaak ga chillen.
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.![]()
Hahaha jullie hebben mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.
Wilde gister in Chat mijn webcam aanzetten maar omdat niemand me begroette
( ik was poepaanjekeutel)
ging ik maar weg.
![]()
Haha dat wordt echt wat zeg, die meetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon chill met chille mensen.
Ik moet ook maar weer eens wat meer in ONZ gaan mengen, merk dat ik toch een aantal mensen van gister niet (her)kende
Fuck the EBU.![]()
Ik geloof dat er ook niemand zat die nuchter wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha jullie hebben mij nog nooit gezien
ging ik maar weg.
Die maat van Murdera spande wel de kroon, die was echt van het paadje af![]()
![]()
Dan moet je ook gewoon met je username inloggenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha jullie hebben mij nog nooit gezien
ging ik maar weg.
![]()
hoe laat kwam je online dan? Heb geen poepaanjekeutel gezien
Fuck the EBU.![]()
Ik snapte de flikker van die gastquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook niemand zat die nuchter was
Die maat van Murdera spande wel de kroon, die was echt van het paadje afBehalve dat "hoor je mij? hoor je mij?" en dat hij vroeg of ik ferrari rode lippenstift op had ofzo?
Ik heb gewoon rode lippen van mezelfEn als ik stoned ben bijt ik er altijd op
Fuck the EBU.![]()
Geen idee meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon met je username inloggen![]()
hoe laat kwam je online dan? Heb geen poepaanjekeutel gezien
Maar ik had een DM met link en kwam directwhahaa
Maar goed, volgende keer kom ik binnen met GLP88 haha![]()
![]()
Alleen aan de xtcquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:47 schreef Monopoly het volgende:
Overigens een heel fijn mixje voor de hardstyle liefhebbers onder ons!
Fuck the EBU.![]()
ja ik had je een dm gestuurd geloof ik (zal wel niet de enige zijn geweest), weet eigenlijk ook niet precies meer wanneer ik ben gekomen en weggegaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen idee meer
Maar ik had een DM met link en kwam directwhahaa
Maar goed, volgende keer kom ik binnen met GLP88 hahaWas iig druk haha
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof dat er ook niemand zat die nuchter was
Die maat van Murdera spande wel de kroon, die was echt van het paadje af
Trouwens FOK!kers, hoe denken jullie dat ik eruit zie?
![]()
kaal met een meloenhoofdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik associeer UI's altijd met het uiterlijk van een userquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Heb je mijn FB gevonden ofzo ?!
[..]
Ja dat komt wel in de richting![]()
Dan zou ik een misvormde dubstep-lipsyncer zijn
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: