Dat vind ik ook. Ik kan soms zo droef worden als mensen niet meer door een deur willen. Helemaal als ze dat vaak wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh ik hou er niet van als dingen niet goed gaan
Kunnen we het niet gewoon allemaal met elkaar vinden hier?![]()
Ik weet van niks, het boeit me sowieso vrij weinig wat anderen van me vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik kan soms zo droef worden als mensen niet meer door een deur willen. Helemaal als ze dat vaak wel kunnen.
Gebeurt dat in deze SC ook wel eens?
Wat ik vooral kut vind is als mij woorden in de mond gelegd worden. Verder houd ik van knuffelen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet van niks, het boeit me sowieso vrij weinig wat anderen van me vindenTenzij ik om ze geef dan is het gelijk extra kut wel
Dan moet je gewoon iemand zoeken om mee te knuffelen en keihard knuffelen dat is dan echt het chillste in die situatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat ik vooral kut vind is als mij woorden in de mond gelegd worden. Verder houd ik van knuffelen.
Jaaa ik had een keer een vriendin die ook echt van keihard knuffelen hield. Dan perste we ons zowat samen zo hard knuffelde we. Dat was echt zo relaxt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iemand zoeken om mee te knuffelen en keihard knuffelen dat is dan echt het chillste in die situatie
Na een keer iets te hard te hebben geknuffeld zijn jullie samen geperst tot één menselijk lichaam?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaa ik had een keer een vriendin die ook echt van keihard knuffelen hield. Dan perste we ons zowat samen zo hard knuffelde we. Dat was echt zo relaxt.
Nee maar een coffeeshop heeft wel een grimmige sfeer, tenminste, de meeste dan. Cremers in Den Haag ging ik vroeger vaak heen in het weekend, dat is zo relaxt, daar brachten ze gewoon koude flesjes Hertog Jan naar je tafel en je kon blowen sterke drank bestellen allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
Waarschijnlijk is dit het liefste gedeelte op heel het FOK! forum.
Vergelijk het met een kroeg waar genoeg problemen gebeuren, ruzie's en dergelijke.
In een degelijke coffeeshop heb ik nog nooit een ruzie gezien eerlijk gezegd.
Dat is zeker chillquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaa ik had een keer een vriendin die ook echt van keihard knuffelen hield. Dan perste we ons zowat samen zo hard knuffelde we. Dat was echt zo relaxt.
Ik denk dat het ook aan de stad ligt en natuurlijk welke shop je heen gaat, de twee shops die hier aanwezig zijn is niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee maar een coffeeshop heeft wel een grimmige sfeer, tenminste, de meeste dan. Cremers in Den Haag ging ik vroeger vaak heen in het weekend, dat is zo relaxt, daar brachten ze gewoon koude flesjes Hertog Jan naar je tafel en je kon blowen sterke drank bestellen alles
Altijd helemaal naar de klote daar haha. Nooit een grimmige sfeer meegemaakt. Maar als ik bij welke willekeurige coffeeshop in Rotterdam zat bijv. dan was het altijd ruk
[..]
Dat is zeker chill
Een vriend van mij vraagt het wel eens, zin om naar de stad te gaan en dan naar een shop te gaan. Maar we eindigen meestal bij mij thuis omdat ik hier ook gewoon kan doen wat ik in een coffeeshop kan maar dan 10x chiller in alle opzichtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook aan de stad ligt en natuurlijk welke shop je heen gaat, de twee shops die hier aanwezig zijn is niets mee aan de hand.
Ook de shops in Groningen die ik altijd bezocht, hing ook een goede sfeer.
Misschien een nieuwe gezellige shop zoeken
Hahaha, na een tijdje vroegen we ons af of we eigenlijk wel echt een relatie hadden. Dus toen heb ik haar nog even goed bij de boezem gepakt voordat we tot de conclusie kwamen dat we echt niks hadden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na een keer iets te hard te hebben geknuffeld zijn jullie samen geperst tot één menselijk lichaam?![]()
Zo ooit ook met een ex omgegaan, maatjes gebleven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, na een tijdje vroegen we ons af of we eigenlijk wel echt een relatie hadden. Dus toen heb ik haar nog even goed bij de boezem gepakt voordat we tot de conclusie kwamen dat we echt niks hadden.
Wel heel lang nog maatjes gebleven.
Haal Javaanse Jongens 3/4quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Pijnlijk. Pall Mall XL shag is van 6,80 naar 7,50 gegaan
Volgens mij is alles weer duurder geworden, Javaanse jongens ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij is alles weer duurder geworden, Javaanse jongens ook.
Van nelle zware shag is al bijna negen euro, met rizla vloei.
Ik had gelukkig nog een pakje van 6,80.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
De kleine pakjes waren ook nog 4,50quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had gelukkig nog een pakje van 6,80.
Macaroni met Ham en Kaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef Impect het volgende:
We gaan strx Chinees eten, iemand nog tips wat lekker is na het smoken?
Haha, wat is dat voor een culinair hoogstandje dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Macaroni met Ham en Kaas.
Ik draag niks bij, ik weet het. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |