Aaahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik 2 uur slaap, 7 tot 12 werken en daarna postbezorgenben dood straks
Twee sterke bakken koffie speelt ook op je maag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AaahIk merk dat te weinig slaap effect heeft op mijn maag
ja hij lag op de wc kwam ik vanochtend achterquote:
Ik n broodje mexicano, n milkshake en nog n viandel. Toen had ik eigenlijk nog hongerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:00 schreef Dientje12 het volgende:
yoo
Ik heb gister gewoon 1 pringles bus met pinda's en van die twixjes gegeten
Ook lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ik n broodje mexicano, n milkshake en nog n viandel. Toen had ik eigenlijk nog honger
jazekers. Bij de plaatselijke friettent waar laatst n wietplantage was gevonden. die gast kwam ook aan zetten met olie waar hij wiet in gedaan had. Dat ruikt lekker zei hij. Die chinees daar is geniaal!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:07 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
jazekers. Bij de plaatselijke friettent waar laatst n wietplantage was gevonden. die gast kwam ook aan zetten met olie waar hij wiet in gedaan had. Dat ruikt lekker zei hij. Die chinees daar is geniaal!
Hoe kom je eigenlijk bij je naam? We hebben hier een kroeg die Dientje heet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Serpenthax het volgende:
Ja die gast heeft ooit n maatje van me naar huis gebracht. T was vijf uur snachts ofzo en zijn fiets was kapot. Liep hij langs die friettent zei die chinees: Waarom loop je met je fiets. Ja hij is kapot. Waar woon je? Daar en daar. Oh das nie zo ver weg gooi je fiets maar achterin dan breng ik je wel. Hij ging toen iemand op schiphol ophalen.
Omdat je stoned was?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
SMOKERS! Waarom heb ik dit topic nu pas gevonden
welkomquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Welkom vrindquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Eerder omdat ik nuchter was. Ik heb een radar voor dit soort shit als ik stoned benquote:
Danke!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welkom vrind
Rook gezegend.
Laat je draai-skills ook effe in de OP pleuren.
Haze is altijd chill. Jammer dat het zo duur is. Maar een goede White widow is ook lekker. De geur van Northern light herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eerder omdat ik nuchter was. Ik heb een radar voor dit soort shit als ik stoned ben
[..]
Danke!
Wat roken jullie? Ik kan mezelf toch wel neerzetten als een haze-man. Haze
Waar kun je nog Edelweiss halen ben het nergens meer tegengekomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.
Bij Countdown in Rotterdam hebben ze 'm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Waar kun je nog Edelweiss halen ben het nergens meer tegengekomen
Das een beetje uit de richting voor mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij Countdown in Rotterdam hebben ze 'm.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Das een beetje uit de richting voor mij.
Hazequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]! dat ga ik zo even doen
En je ging HAM?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud, Bubblegum, Santa Maria en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.
quote:
Truequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel ja. Sowieso gisteren weer veel geblowd. Je moet wat met je weekend he.
Je vergat een punt achteraan de zin.quote:
hehe stoner onzin is best onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je vergat een punt achteraan de zin.
Hihi hopelijk deed het pijn aan je ogen.
Brede vloequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn collage dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
Net gehoor dat ik morgen moet werken
Als je het toch scheurt maakt dat toch niet uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brede vloeIk vind dat nooit fijn, hou je zoveel papier over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |