Waar kun je nog Edelweiss halen ben het nergens meer tegengekomenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.
Bij Countdown in Rotterdam hebben ze 'm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Waar kun je nog Edelweiss halen ben het nergens meer tegengekomen
Das een beetje uit de richting voor mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij Countdown in Rotterdam hebben ze 'm.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Das een beetje uit de richting voor mij.
Hazequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]! dat ga ik zo even doen
En je ging HAM?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef Piye het volgende:
Ik rook vooral de lichtere soortjes, zoals WW, Sneeuwwitje, Edelweiss, Orange Bud, Bubblegum, Santa Maria en NLX. Gisteren toevallig voor het eerst in lange tijd weer haze gehaald. White Chocolat.
quote:
Truequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel ja. Sowieso gisteren weer veel geblowd. Je moet wat met je weekend he.
Je vergat een punt achteraan de zin.quote:
hehe stoner onzin is best onzinquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je vergat een punt achteraan de zin.
Hihi hopelijk deed het pijn aan je ogen.
Brede vloequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Mijn collage dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Dientje12 het volgende:
Net gehoor dat ik morgen moet werken
Als je het toch scheurt maakt dat toch niet uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brede vloeIk vind dat nooit fijn, hou je zoveel papier over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |