Het is een witte zoute drap met een flinke kaaswalm wat heerlijk wegsmakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, wat is dat voor een culinair hoogstandje dan?
Ik zit ook hardstyle te luisterenquote:
Ja, maar dat bestel je toch niet bij de Chinees..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is een witte zoute drap met een flinke kaaswalm wat heerlijk wegsmakt.
Ik zei toch al dat ik niks bijdraag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, maar dat bestel je toch niet bij de Chinees..
Haha, knetter?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik niks bijdraag.
Foejonghai.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, maar dat bestel je toch niet bij de Chinees..
Ik heb lang geen Chinees gegetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foejonghai.
Of hoe je het ook mag schrijven, in Jip en Janneke taal snapt iedereen wat je bedoeld in het Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb lang geen Chinees gegetenHoe lang is een Chinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dan ook.
Zo dan ook.
Wie niet is een JapannerYou have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lekkah wokkequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe lang is een Chinees.
Wie dan ook.
Zo dan ook.
Wie niet is een Japanner
Ja, dat is wel goed, babi pangang dr bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foejonghai.
Of hoe je het ook mag schrijven, in Jip en Janneke taal snapt iedereen wat je bedoeld in het Chinees.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:19 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed, babi pangang dr bij.
Nee, maar je krijgt wel sambal bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
Als je Chinees laat bezorgen kan je er dan een happy end bij vragen
Ik neem meestal alleen knoflook wel, sambal verpest de smaak voor mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt wel sambal bij.
Je houd niet van pittig dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik neem meestal alleen knoflook wel, sambal verpest de smaak voor mij
Als je die op hebt proef je niks anders meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naja ligt eraanDie van de chinees is madame jeanette en dat is idd wel heel overheersend
Je maakt het jezelf veels te moeilijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef sinepedraap het volgende:
Is dit nou zo'n topic waar ik denk dat het over eten gaat maar dat het eigenlijk over iets anders grappigs veel ingewikkelders gaat of ben ik nou gek
We moeten altijd dieper gaan man dat is vetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veels te moeilijk![]()
Klopt, maar heb nog geen wiet in de longen, of een lekkere borrel op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
We moeten altijd dieper gaan man dat is vet
Ook nuchter kan ik soms helemaal verdwalen in gedachtesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, maar heb nog geen wiet in de longen, of een lekkere borrel op.
Dan zit hier namelijk zelfbenoemde filosoof schommelstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |