Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik kreeg alleen net een compliment van, dat komt later wel van pas
wat een bullquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat ik er later ook nog jong uit zou zien bedoelde ze omdat ik id moest laten zien
lol toen ik laatst peuiken haalde werd ik om legitimatie gevraagdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, en ik word nog steeds voor geen 18 aangezien
Dan moet je zeggen, ik kom hier in een auto aanrijden, ik zie er al een stuk ouder uit dan achtien ik heb me nog niet geschoren en ik kom sigaretten halen en jij denkt niet dat ik 18 ben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
lol toen ik laatst peuiken haalde werd ik om legitimatie gevraagd![]()
Ja ik was na afloop wel een beetje pissig maar op dat moment dat ik daar stond was ik eigenlijk alleen maar verbaasdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen, ik kom hier in een auto aanrijden, ik zie er al een stuk ouder uit dan achtien ik heb me nog niet geschoren en ik kom sigaretten halen en jij denkt niet dat ik 18 ben?
En dan als ze zegt van ''Dan niet'' op een arrogante manier dan zeg je, nee dan niet...
En loop je weg
Wel vrienden van mij, geen huisgenotenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zijn die vrienden ook de gene die wel eens demonstreren bij die kleding zaak vlakbij de blokker.
Die verkoopt namelijk ook bont kleding.
Dit bedoel ik niet verkeerd hoor, vroeg het me gewoon af
Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niks. Ik ga geen hol uitvoeren.
Jaaa was super gezelligquote:
Ja! Is 't nog op?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er nog liefhebbers om even flink te lachen tijdens het smoken vanavond ?
Ik ga weer een bier radio uitzending maken
Zou dat misschien de reden zijn dat je vaak een chocoladevreetkick hebt als je stoned bent? Door de THC?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Studeur het volgende:
Wist je dat je stoned kunt worden van chocola als je er heel veel van eet?
Naww sterktequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe lekker een weekendje zonder.
Effe te veel gekanker en gekut aan mijn kop.
vond 't anders best gezellig hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet doen, is geen flikker aan.
:Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet doen, is geen flikker aan.
Wel netjes je tandjes poetsen hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
Zo ik ga nog even pissen en aan mijn vreetkick toegeven en een peukje roken en dan slapen
uiteraardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Wel netjes je tandjes poetsen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |