LaPo huntertjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik wou net LaPo doen, dacht als niemand het doet
haha goede TTquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond het een hele verantwoordelijkheid.Al die knopjes, het nummer ophogen, dan lezen dat dat automatisch gaat en het nummer weer verlagen. TT verzinnen! Pfoe.. ben wel ff moe nu.
Beter beter. Maar bongs kunnen echt je hoofd laten ontploffenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef Studeur het volgende:
Heerlijk rustig dagje gehad vandaag. Rond 2 uur 1/4e bong hit genomen en was echt kneiterstonedWerd echt heel rustig na die space en heb voor het eerst in tijden gewoon rustig op de bank gelegen met een muziekje aan ipv veel nadenken wat ik normaal doe als ik stoned ben.
Lekker man, al te lang niet meer uit een bong gerooktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:06 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Beter beter. Maar bongs kunnen echt je hoofd laten ontploffen
Het is zeker chill. Een dikke hit en je bent super stoned. Your eyes change from normal to as red as the devils dickquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lekker man, al te lang niet meer uit een bong gerookt
veel en veel harder, en je hoeft veel minder wiet te gebruiken. alle mensen die ik het heb laten proberen zeiden dat ze veel stoneder werden dan na een jointje. Niet voor iedereen plezierig trouwens maar ik hou er wel van, een intensere kortere space die uitmondt in een rustige naspace.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, echt 3x zo sterk als joint misschien2 goede hijsen en je bent knetter
Ik denk dat ik dan te veel zin krijg in slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
veel en veel harder, en je hoeft veel minder wiet te gebruiken. alle mensen die ik het heb laten proberen zeiden dat ze veel stoneder werden dan na een jointje. Niet voor iedereen plezierig trouwens maar ik hou er wel van, een intensere kortere space die uitmondt in een rustige naspace.
Ligt aan de soort wietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik dan te veel zin krijg in slapen![]()
geloof me, dan ben je echt te stoned om te kunnen slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik dan te veel zin krijg in slapen![]()
Oh, dat word dan denk ik diep nadenken over allesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
geloof me, dan ben je echt te stoned om te kunnen slapen
Dat sowieso, hele complotttheorieen die je een minuut later weer bent vergeten. Als ik bong heb gerookt (echt een paar goede hits) dan kan ik een film amper volgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dat word dan denk ik diep nadenken over alles
Ik kan dan alleen staren en niet meer denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat sowieso, hele complotttheorieen die je een minuut later weer bent vergeten. Als ik bong heb gerookt (echt een paar goede hits) dan kan ik een film amper volgenZit scene na scene alweer verzonken in gedachten die niks met de film te maken hebben.
Haha ja, gewoon keer proberen dan denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat sowieso, hele complotttheorieen die je een minuut later weer bent vergeten. Als ik bong heb gerookt (echt een paar goede hits) dan kan ik een film amper volgenZit scene na scene alweer verzonken in gedachten die niks met de film te maken hebben.
Moet je er geen haze in gooien. Is wel chill maar niet voor de eerste keer denk ik zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha ja, gewoon keer proberen dan denk ik
Dat had ik gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Moet je er geen haze in gooien. Is wel chill maar niet voor de eerste keer denk ik zo
Ja, haze ben ik beetje klaar mee, gewoon bubblegum ofzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Moet je er geen haze in gooien. Is wel chill maar niet voor de eerste keer denk ik zo
is ook wel echt een dodelijke combiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik gedaanSilver haze en Jack Herer gemixt, was echt een vol uur het spoor een beetje bijster
Mijn eerste keer was bij n maatje. hij zei van: ik zeg wel wanneer je moet hijsen. Ja is goed dacht ik. Da ding aansteken en maar hijsen en hijsen. ik keek hem aan, aah nog ff. Ok meer hijsen de rook was al donkergeel geworden. Die hit genomen ben van t bed af gegleden en heb nog 5 min op handen en voeten zitten hoesten en kwijlen. Insane in the membrain daarna. Kon niks meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:27 schreef Studeur het volgende:
Weet nog goed mn eerste keer bong. Maat van me had zo'n kleintje gekocht en we hadden hem helemaal volgestopt met restjes van thuisteelt (slechte wiet) En maar doorlurken, de hoeveelheid van minstens 2 jointjes zat er in. Op een gegeven moment had ik zo'n dikke hijs dat ik me helemaal kapot hoestte. En vrijwel meteen daarna (cough to get off) sloeg ie in, nog nooit zo stoned geweest. De wereld om me heen werd een film en ik kon alleen nog maar zitten en voor me uitstaren.
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
is ook wel echt een dodelijke combi
wauw welterusten wauwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef gajonkohalen het volgende:
Wauw heb koorts en toch 3 gerookt, nou ik ga slapen, wauw
Ik zag hem ook voorbij komen op facebook, vond hem hier ook wel passenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Had hem ook al gezien op facebook maar geniaal! wel slappe plantjes
Bazen nummer. Ik ken em ook helemaal uit mn hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:31 schreef Studeur het volgende:
met dit nummer de bong aan en in je space komen
je zusje is toch pas 17 ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
Loop ik de shop uit komen me zusje en haar vriend eraan om te enteren lol
baard laten staanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, en ik word nog steeds voor geen 18 aangezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |